کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9157 | مشاهده و دانلود: 734593787 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316213 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اینترنت مغزمان را نابود می‌کند

اینترنت به یکی از مهمترین ابزار روز تبدیل شده است و به شما این اجازه را می دهد تا در دنیای بسیار بزرگ آن قدم بزنید و به نقاط مختلف دنیا سر کشی کنید.

به گزارش سافت گذر به نقل از پارسیک؛ شاید پس از خواندن این مطلب دیگر سعی کنید کمتر از اینترنت استفاده کنید اما بهتر است ابتدا تا به انتهای آن را مطالعه کنید.
این روزها در بیشتر جوامع پیشرفته مشکل اعتیاد به اینترنت در حال رشد و گسترش است و باعث شده است که کشورهای متفاوت در پی حل این مشکل باشند و از آن به عنوان یکی از بزرگترین معظلات جامعه صحبت کنند.
بنا به تحقیقات به عمل آمده توسط محققان که در سایت ForensicPsychology منتشر شد مردم دنیا بیش از 35 بیلیون ساعت را در ماه صرف گشتن در اینترنت می کنند و البته مهمترین مشکل در اینجا این است که این افراد تنها برای یک کار ساده وارد اینترنت نمی شوند.
153910_1.JPG
بیشتر افراد بعد از وارد شدن به اینترنت به انجام کارهای مختلف می پردازند و چندین سربرگ باز می کنند و در یک لحظه هم خبرها را چک می کنند هم به ایمیل خود سر می زنند و همچنین در حال انجام کارهای دیگری هستند. این کار باعث می شود تا میزان استرس در افراد بالا رفته و همچنین خلاقیت های ذهن را نیز به اندازه بسیار زیادی پایین می آورد.
اما در اینجا این مسئله مهم است که چگونه اینترنت می تواند مغز ما را نابود کند؟
به گزارش مشرق، بهتر است از ابتدا این مسئله را مورد بررسی قرار دهیم و آن را پردازش کنیم تا بتوانیم به یک نتیجه درست برسیم.
جمعیت افرادی که از اینترنت استفاده می کنند در سراسر دنیا بسیار متفاوت است و تقریبا می توان آن را به بخش های مختف تقسیم کرد. در این میان مردمی که در آمریکای شمالی زندگی می کنند بیش از 80 درصد از جمعیت استفاده کنندگان اینترنت را تشکیل می دهند و بعد از آن ها کاربران اروپا و آسیای مرکزی، آمریکای لاتین، شرق آسیا، خاورمیانه و شمال آفریقا و جنوب آسیا جمعیت تمام استفاده کنندگان اینترنت را تشکیل می دهند.

153907_552.jpg2.jpg

با توجه به این جمعیت استفاده کننده از اینترنت مردم در طول یک ماه بیش از 35 بیلیون ساعت را صرف گردش در اینترنت می کنند. بر حسب تحقیقات انجام شده این عدد نشان می دهد که در حدود 61 درصد از کاربران اینترنت به آن معتاد شده اند.
در این مدتی که شما از اینترنت استفاده می کنید ممکن است سربرگ های متفاوتی را باز کنید که در میان آمار نشان می دهد که نزدیک به پنج درصد از کاربران اینترنت یک یا دو سربرگ باز می کنند و بیش از 30 درصد از کاربران بین سه تا چهار سربرگ باز می کردند و این آمار به مرور کاهش پیدا می کند اما بازهم تقریبا دو درصد از کاربران اینترنت بیش از 10 سربرگ باز می کنند.

153906_957.jpg3.jpg

در این زمان شما به طور نامنظم از مغز خودتان کار می کشید و به آن در نابود شدن کمک می کنید و آن را از بین می برید در زیر می توانید مدل مغزتان را مشاهده کنید.

153905_163.jpg4.jpg

این باعث می شود تا میزان استرس شما بالا رفته و همچنین قدرت تصمیم گیری شما به مقدار زیادی پایین آمده و دیگر نمی توانید به طور دقیق تصمیم گیری کنید و خلاقیت شما نیز بسیار کاهش پیدا می کند.

گوگل یکی از عوامل نابودی
به طور روزانه بیش از 7.2 بیلیون نفر روزانه از این سایت بازدید می کنند و بیش از 3 بیلیون جمله نیز در این سایت جستجو می شود و به نوعی گوگل درحال جایگزین کردن مغز ما با موتور جستجوی خودش است.
در گذشته منابع اطلاعاتی مردم بسیار محدود بوده اند و برای جستجو به کتاب های منبع مراجعه می کردیم این کار باعث می شد تا برای جستجو وقت بگذاریم و در ادامه شما خودتان را مجبور می کردید تا این اطلاعات را به حافظه بسپارید ولی این روزها با استفاده از گوگل شما تنها به راحتی در این سایت جستجو می کنید و دیگر خود را مجبور نمی کنید تا آن را به حافظه بسپارید چرا که می دانید اگر بار دیگر به آن نیاز داشته باشید می توانید به راحتی آن را بدست آورید.
بر حسب آخرین تحقیقاتی که انجام شده است معتادان به اینترنت بسیار زیاد هستند و بیش از 2.5 درصد از آن ها افسرده می شوند. اما مهمترین نکته در این مورد این است که اینترنت می تواند تا 20 درصد از سلول های خاکستری مغز شما را از بین ببرد.
آیا هنوز هم به دنبال آن هستید که روزانه بیشتر زمان خودتان را پای اینترنت بگذارید و از آن استفاده کنید؟

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 8572 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: news.parseek.com تاریخ خبر: 1391/01/24 تعداد مشاهده: 2413
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

ایمان 1391/01/26 06:54
اینا همش چرنده نیومدن بیان روی انسان ازمایش کنند ببینند حرفشون درسته یا نه فقط اومدند درصد کسایی که تو جهان از اینترنت استفاده میکنند رو نوشته دیگه نشنیده بودم که استرس باعث میشه سلول های خاکستری انسان از بین بره
قبول دارم که استرس باعث کاهش قدرت تصمیم گیری میشه ولی دیگه مغز رو نابود کنه یک چیز دیگست
تازه مگه فقط با پشت اینترنت نشستن ادم استرس میگیره تو جامعه امروز هر قشری استرس های خودش رو داره
رشد درک بشر نشون داده که ضریب هوشی ادما همش در حال پیشرفتهlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
kkjukuf 1391/01/25 17:09
باور نکنید همش چرنده.در حال حاضر اینترنت یکی از مهمترین منابع اطلاعاتیست که به کاربران کمک می کند در کمترین زمان و هزینه به بروزترین اطلاعات دست بیابند. البته فراموش نکنیم که زیاده روی در هر چیزمضره وصد البته در اینترنت
پویا نیک مرام 1391/01/25 16:42
بله،حتما.تمام درآمد من از اینترنت است.تحت هیچ شرایطی ساعات استفاده ام را کم نمی کنم.
عرشيا حشمتي 1391/01/25 16:37
وااای یعنی واقعا اینطوره؟؟؟
اغراق نمیکنم اما من روزانه 6 ساعت از اینترنت استفاده میکنم. هم گیم اآنلاین بازی میکنم.هم یاهو هم گوگل.هم فیس بوک.
شما که این مطلبو گذاشتین چنتا راه حل هم بگین که از نت کمتر استفاده کنیم.این مطلب قانع ام نکرد. :دیlay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
احمد رضا الهیار 1391/01/25 00:32
با سلام
البته هر چیزش ضرر داره ولی استفاده خاورمیانه رو نگاه کنید و ببیند که حدود 15 درصد مردم از اینترنت استفاده می کنند و بیشتر این امار مربوط به امرکای شمالی ست. پس نمی شه نتیجه گرفت که حتما به این صورت بوده. چون اثر وقتی که ایرانی ها صرف اینترنت می کنند پشت پهنای باند هدر میره. به همین خاطر یا منصرف میشن از اینترنت یا به سختی و با مشقت پس نتیجه این میشه که زیاد با این سیستم سر و کار ندارند. از طرفی مردم هم هوشمند اند و بیشتر این کارهای اینترنتی رو به افراد خاصی مثل کافی نت ها می سپارند پس فقط درصد کمی از اینترنت بهره بالایی می برند که کارشان این است یا بیکارند و وبگردی می کنند.
در نهایت این برای افراد کمی مصداق داره. اما در مورد موارد پزشکی و استفاده بی هدف موافقم.
موفق و موید باشید.
گورکن 1391/01/24 23:08
در این که نت مغر رو کمی سست میکنه ولی دیگه نابود نمیکنه .
اگر مثه من تازه به دوران رسیده استفاده کنید بله مخت به زودی رفع زحمت میکنه . اگر اصولی و با هدف مشخص بیای نت . نه اینکه صبح تا شب ولوی میشم تو نت . هر تاپیکی رو دقیقه ای 20 بار رفرش میکنم از اخرشم خبری نمیشه. از این شاخه به اون شاخه . این مروگر هم هم باعث میشن ما کمتر از مغزمون استفاده کنیم چون بسیار راحت هستند . اصلا سعی نمیکنم حتی ادرس سایتی که مفید هست به نظرمون رو به حافظه بسپریم توی اسپید تب ذخیرش میکنیم هر وقت نیاز داشته باشیم با یه کلیک جولوت ظاهر میشه ...
خدا به داد برسه ....

اميرصادقي 1391/01/24 19:29
اصولا اینترنت ک جنبه ی خاصی دارد و آن هم این است:ورود بایک هدف و جریان با میلیون ها هدف در فکر و مغز.
از شما بابت این بحخش متشکرم .سپاس
آدینه 1391/01/24 17:28
تجربه شخصیم گواه بر صحت این مقاله هست . حدود یکسال هست که احساس می کنم قدرت درک مسائل برام سخت تر شده . حتی موقع رانندگی بعضی وقتها می مونم که باید ترمز کنم یا گاز بدم . یا موقع صحبت کردن در مورد مسائل مختلف باید تمرکزمو بیشتر از قبل کنم تا یک موضوع رو بطور کامل تو مغزم پردازش کنم . یا خیلی وقتها موقع نوشتن ،شکل و شمایل یک کلمه بکل از یادم میره . باور کنید جتی یه بار برای نوشتن کلمه « اضطراب » نیم ساعت معطل بودم که با چه حروفی نوشته میشه ، با انواع « ظ» ها و « ط» ها امتحان کردم آخر سرم اینجوری نوشتم « اذتراب » ! !! خب اکثر جوونای امروزی سرگرمیشون همینه ! چیکار میشه کرد. مثل سیگار می مونه ضررهاشو می دونی ولی باز میری دنبالش .
محمد رضا زماني 1391/01/24 12:50
آره، من که بازم با این حال که این خبرو خوندم بازم استفاده می‌کنم. از گوگل هم استفاده می‌کنم. چیزی هم به ذهنم نمی‌سپرم. دنیای امروزه همین‌جوره! اگه بخوای مثل قدیم، برای پیدا کردن یک مطلب بری تو کتابا بگردی و به این در و اون در بزنی، هم وقتت از بین می‌ره هم دیوونه می‌شی!! پس بهتره به همین عادتامون ادامه بدیم. البته به قول دوستمون هرچیزی زیادش ضرر داره...
ناشناس 1391/01/24 11:20
واقعا مرسی

ندانسته داشتیم خودمون را نابود میکردیم

وای خدای من !!!!


لعنت به ایت اینترنت که زندگی را از ادم میگیره !! :((

به امید روز یکه کمتر نت بیایم
محمد مالدار 1391/01/24 11:19
خیلی ممنون از کمکتان واقعآ همش حقیقت دار
دوست 1391/01/24 11:19
نمی دونم شاید اینطور باشه اما الان وضع فرق کرده و اینترنت به عنوان یک منبع اطلاعاتی مهم محسوب میشه میشه کتاب هایی رو توش پیدا کرد که توی هیچ کتاب فروشی پیدا نمیشه
و البته این نیز باید مد نظر داشت که افراط و تفریط در هر چیزی ضرر داره نه اینترنت ,به خصوص خیلی از افراد هستند که رشته شون مرتبط با اینترنت است.