کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

اگر یک کامپیوتر جدید می‌خواهید مایکروسافت آن را انتخاب می‌کند


اگر یک کامپیوتر جدید می‌خواهید و در میان ده‌ها و یا حتی صدها گزینه مختلف که در بازار موجود است، مانده‌اید بد نیست به ابتکار جدید مایکروسافت در راه‌اندازی یک سایت جدید برای انتخاب رایانه شخصی هم سری بزنید تا ببینید چه پیشنهادی برای شما دارد.

به گزارش سافت گذر ؛ مایکروسافت با راه‌اندازی یک سایت جدید در مقابل چندین پرسش کوتاه و چند گزینه‌ای رایانه شخصی متناسب با نیاز شما – البته تنها با سیستم عامل ویندوز سون -  را پیشنهاد می‌کند.

هر چند که قرار است در اواخر سال 2012؛ یعنی حداکثر تا هشت ماه دیگر ویندوز 8 نسخه نهایی آن رسما به بازار عرضه شود و گمانه زنی‌ها از پایان کار ویندوز سون آغاز شده است؛ با این حال مایکروسافت با راه‌اندازی یک سایت جدید نشان داد که فعلا ویندوز 7 بر روی کامپیوترهای شخصی باقی خواهد ماند.

 دلیل این مطلب هم راه اندازی یک سایت جدید توسط مایکروسافت است که به کسانی که لپ‌تاپ یا کامپیوتر شخصی جدید احتیاج دارند، تنها دستگاه‌هایی را پیشنهاد می‌کند که با ویندوز سون منطبق بوده و کار می‌کنند.

به گزارش سافت گذر ؛ با ورود به این سایت ابتدا سئوالاتی از نوع فعالیت: براساس خانگی و تجاری، تعداد افراد استفاده‌کننده: تنها یک نفر یا کل افراد خانواده، میزان صرف هزینه: کمتر از هزار دلار، کمتر از دو هزار دلار و یا مهم نیست و چندین سئوال کوتاه دیگر پرسیده می‌شود.

سپس صفحه‌ای باز می‌شود که در آن سه دستگاه به کاربر پیشنهاد می‌شود که این پیشنهادها بر اساس جواب کاربران و متناسب با نیاز آنها در نظر گرفته شده است.

به عنوان مثال اگر بگوییم که یک دستگاه قابل حمل تجاری و کمتر از هزار دلار احتیاج داریم، سه پیشنهاد لپ‌تاپ از سه شرکت مختلف اچ‌پی، دل و ایسوز به ما می‌دهد.

گفتنی است که مایکروسافت به دلایل اصلی راه‌اندازی این سایت اشاره‌ای نکرده است. مخصوصا اینکه قرار است ظرف چند ماه آینده ویندوز جدیدی به بازار عرضه کند و این سایت هم تنها براساس ویندوز سون بارگذاری شده و فعالیت می‌کند.

اگر می‌خواهید سری به این سایت بزنید، اینجا را کلیک کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 8576 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1391/01/24 تعداد مشاهده: 2231
اخبار مرتبط
سافت گذر
 
 
 
نظرات بینندگان

امیرخان احمدپور 1391/01/26 09:16
باید تلاش کنیم در این زمینه هم به خود کفایی برسیم.بچه های ایرونی چیزی از اینا کم ندارن.ولی باید از شرکت مایکروسافت هم بخاطر خدماتی که به مردم جهان میکنند تشکر کرد.
امیر محمّد حبیبی 1391/01/25 19:44
منم با این نظر جناب مایکروسافت موافقم . ویندوز شاهکاری هست که هیچ کس تاحالا نتونسته بهش برسه . lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
em0fab0y 1391/01/24 22:27
فقط باید اچ پی پیشنهاد بده و می ده دلیل هم واضحه فقط کافی برین و مدل های جدید سری dv6 - 7000 رو ببینین تا متوجه بشین اچ پی چه هیولایی رو وارد بازار کرده ....
این صحبت من هم اصلا از رری علاقه و تعصب به اچ پی نیست فقط دوست ندارم کسانی که با کلی دردسر مالی قرار هست نوت بوک بخرن دچار مشکل بشن و بدونن باید چه برندی رو انتخاب کنن....

MAXDANTE 1391/01/24 18:57
ابتکار که نیست ولی کار با حالیه
کمک زیادی برای خرید چیزی که میخوای میکنه حداقل اسم چند تا لپ تاپ با انواع قیمت رو یاد میگیری
مایکروسافت 1391/01/24 14:25
مایکروسافت آخر همه دنیا رو میگیره
میگید نه، حالا می بینید!!!!!!!!!!!!