کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316242 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آموزش راه اندازی سرویس گوگل پرینت

google print

هر روز که ما گامی جلوتر میرویم سرویس های مبتنی بر وب مفهوم بیشتری به خود می گیرند تا جایی که صاحب نظران مرورگرهای وب را آینده سیستم عامل ها می دانند. گوگل که یکی از سردمداران این تفکر است و با ارائه سیستم عامل خود موسوم به Chrome OS تا میزانی به این عقیده جامع عمل پوشانید، سرویس های بسیار متنوع تحت وب را عرضه می کند. یکی از آنها که در ایران خیلی شناخته شده نیست Google Cloud Print نام دارد و امروز قصد معرفی آن را به شما دوستان عزیز دارم.

به گزارش سافت گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران؛ اگر بخواهیم در یک جمله وظیفه این سرویس را به شما معرفی کنیم : “پرینت از هر جایی به هر مکانی” (!!!) جمله مناسبی می باشد. یعنی مثلا از کامپیوتر، موبایل، تبلت و … با هر موقعیت مکانی می توانید پرینت بگیرید و صفحه مورد نظرتان کیلومترها آن طرف تر و شاید چند متر آن طرف تر شروع به پرینت شدن کند. به طور عادی برای ایجاد چنین سیستمی، شبکه بسیار پیچیده ای نیازمند است ولی با گوگل پرینت این کار تنها با چند کلیک قابل اجراست.

موارد لازم برای شروع کار:
۱- یک حساب کاربری گوگل
۲- مرورگر گوگل کروم
۳- یک پرینتر عادی یا پرینتر قابل اتصال به اینترنت
۴- در صورتی که پرینترتان عای باشد، کامپیوتری که متصل به اینترنت باشد

طریقه شروع کار:
برای اتصال پرینترهایتان به گوگل پرینت دو روش وجود دارد. اگر پرینترتان از نوع قابل اتصال به اینترنت باشد، می توانید آنها را به طور مستقیم به گوگل پرینت وصل کنید. برای آموزش نحوه راه اندازی اینگونه پرینترها به این صفحه مراجعه کنید. اگر هم پرینترتان از نوع عادی باشد در ادامه مطلب به نحوه فعال کردن آن اشاره خواهد شد.

۱- پرینتر خود را به کامپیوترتان متصل نموده و آن را روشن کنید (طوری که بتوانید با آن به طور عادی پرینت بگیرید)

۲- مرورگر گوگل کروم را باز کنید و روی علامت آچار موجود در سمت راست بالا کلیک کرده و Options (در مک Preferences) را انتخاب نمایید. به بخش Under the hood مراجعه کنید و در پایین ترین قسمت در بخش Google Cloud Printer بر روی Sign in to Google Cloud Print کلیک کنید.

۳- در صفحه باز شده وارد حساب گوگلتان شوید.

۴- گزینه ای با عنوان Finish printer registration به نمایش در خواهد آمد که باید روی آن کلیک کنید.

۵- اگر تمامی مراحل را به طور صحیح پیش رفته باشید با گزینه Manage your printers روبرو خواهید شد که با کلیک روی آن باید بتوانید پرینترهای متصل را مشاهده کنید.

برای تست هم کافی است صفحه ای مثل صفحه ای که در حال حاضر شاهد آن هستید را برای پرینت انتخاب کنید. Print with Google Cloud Print را به عنوان مقصد چاپ انتخاب نمایید. در این حالت چاپگرهای موجود در گوگل پرینت تان به نمایش گذاشته خواهند شد که با انتخاب پرینتر مورد نظر باید امر پرینت شروع گردد.
برای یافتن نرم افزارهای مناسب برای سیستم عامل های مختلف مانند ویندوز، مک، آندروید، iOS و … کافی است به این صفحه مراجعه کنید.

در تجربه شخصی که داشتم گوگل پرینت را یک سرویس بسیار با ارزش دیدم که کار پرینت را مخصوصا در گجت ها (موبایل ها و تبلت ها) بسیار آسان کرده است. امیدوارم از این سرویس لذت ببرید!

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 8741 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1391/02/04 تعداد مشاهده: 1771
سافت گذر