کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 737864499 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316447 | نظرات: 37895
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پرش ارتفاع ۱۰ میلیمتری اپل در «آیفون ۵»

شایعات در مورد آیفون ۵ روزبه‌روز در حال افزایش است و در تازه‌ترین شایعه در این خصوص، وب‌سایت iLounge که پیش‌بینی درست این وب‌سایت در مورد آی‌پد در سابقه آن دیده می‌شود ادعا کرده که آیفون بعدی اپل نازک‌تر و بلندتر از آیفون فعلی بوده و اپل برای اولین بار رادیو را نیز در آن بکار گرفته است.

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ این وب‌سایت با استناد به منابعی که نامی از آنها نبرده است آورده است که آیفون نسل ششم دارای ابعاد تقریبی ۱۲۵ در ۵۸.۵ در ۷.۴ میلیمتر است که این به معنای پرش ۱۰ میلیمتری در ارتفاع و کاهش ضخامت تقریبا ۲ میلیمتری است.

این وب‌سایت در ادامه به نقل از این منابع تاکید کرده است که آیفون بعدی دارای عرضی مشابه آیفون فعلی است و علاوه بر این اپل یک تغییر جزئی نیز به آیفون جدید افزوده که شامل اضافه‌کردن پنل فلزی جدید به قسمت مرکزی پشت آیفون است.

اگر این ادعا درست باشد مهمترین تغییر بدون شک صفحه نمایش ۴ اینچی است که حاکی از پایان آرمان استیو جابز در نگهداشتن ابعاد صفحه نمایش در ابعاد فعلی و تغییر ابعاد صفحه نمایش آیفون برای اولین بار بعد از معرفی در سال ۲۰۰۷ است.

به گزارش سافت گذر؛این وب‌سایت همچنین اعلام کرده که بر این باور است که اتصال داک آیفون نیز دارای پین‌های کمتری در حدود ۱۶ پین به جای ۳۰ پین است. باور کردن تمامی این ادعاها با هم کمی سخت است تا نظر شما خوانندگان فارنت چه باشد؟

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 8968 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: Farnet.ir تاریخ خبر: 1391/02/18 تعداد مشاهده: 1768
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

امین 1391/02/18 17:14
از سال 2007 استیو جابز شروع به 1 تحول بزرگ کرد تو دنیای گوشی که موفق شد...چندی بعد چشم بادومی ها آستین ها رو بالا زدن با انذروید پا به این عرصع سود آور گذاشتن واز رقبایی چون جاوا وسیمبین پیشی گرفتن...حالا نوبت ما ایرانی هاست 1 سیستم عامل خوب و بومی برای خود هموطنامون معرفی کنیم...از خواستن تا توانستن برای ما ماری نداره...
کاش کمی هم اخبار تولید کننده داخلی رو به گوش مردم میرسوندیم :-(
AFi 1391/02/18 13:16
ببینیم وقتی میاد چند درصد پرش ارتفاع قیمتی داره؟
البته تو ایران