کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316302 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونه فایل های خودمان را بر روی هارد مرتب کنیم؟

خوره های رایانه رابطه ای احساسی با هارد دارند: هرچه هارد حجمش بیش تر باشد، آنها احساس آرامش بیشتری خواهند داشت. ممکن است این خوره ها خیال خودشان را راحت کنند و در این بازار وانفسای هارد، بروند و با خرج کردن یک پول حسابی، یک هارد دوترابایت بخرند و نفس راحتی بکشند و پیش خودشان بگویند که خب، تا مدت ها فضای خالی خواهم داشت.

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرترین ها؛ اما موضوع به این سادگی ها نیست. آنهایی که تجربه داشتن هاردهای حجم بالا را دارند، می دانند که اطلاعات مثل گاز می ماند و می توان به سرعت هر هاردی را با عکس و فیلم و موسیقی پر کرد.

مساله وقتی بغرنج تر می شود که این فایل ها نظم و ترتیب خاصی نداشته باشند و هر فولدر و هر مجموعه ای ساز خودش را بنوازد. ولی نگران نباشید! این شماره می خواهیم نگاهی بیندازیم به چند نرم افزار که می توانند در دسته بندی کردن فولدرها و مدیریت فضای هارد ور دست شما باشند.

Space Sniffer



اسپیس اسنیفر یک نرم افزار رایگان و پرتابل است که به شما کمک می کند تا درک بهتری نسبت به فولدرها و فضاهای روی هاردتان داشته باشید. این نرم افزار یک شمای تصویری از فولدرهای روی هارد به شما می دهد و به این ترتیب می توانید به راحتی ببینید فولدرها و فایل های بزرگ دقیقا کجاها قرار دارند.

Win Dir Stat



این نرم افزار تمام دایرکتوری با درایو را می خواند. محتوای آن دایرکتوری را در سه پنجره نشان می دهد. ضمنا به هر یک از انواع مختلف فایل های روی هارد یک رنگ اختصاص می دهد و درواقع یک نقشه کامل از هاردتان را در اختیار شما می گذارد.

Tree Size Free



به کمک این نرم افزار می توانید حجم فایل ها و زیرفولدرهای یک فولدر یا دایرکتوری خاص را به صورت یک منوی درختی ببینید. این نرم افزار هم رایگان است و می توانید نسخه پرتابل یا معمولی اش را از سایت آن دانلود کنید.

Disktective



بازهم رایگان و پرتابل! این نرم افزار می تواند اندازه واقعی دایرکتوری ها و نحوه توزیع فایل ها و زیرفولدرهای آن را نشان دهد. همچنین از آنجا که نیاز به نصب شدن ندارد، می توانید آن را مثل هر نرم افزار پرتابل دیگری روی فلش مموریتان بریزید و هرجا که می روید، آن را با خودتان داشته باشید.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9221 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: bartarinha.ir تاریخ خبر: 1391/03/02 تعداد مشاهده: 1741
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

amin 1391/03/02 16:20
ممنون سافت گذر خیلی به دردم خورد !
4power 1391/03/02 11:37
همه این نرم افزارها مطئنا خیلی خیلی خوبن. ولی هیج چی بهتر از یک تفکر دقیق در مورد دسته بندی فایل های به اندازه فکر انسان نیست
سعيدكريمي 1391/03/02 10:19
بسیار وب سایت کاربردی و قابل استفاده میباشد.