کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 738272362 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/15 | اعضاء: 316479 | نظرات: 37897
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

خدمات جدید برای افزایش امنیت جستوجو در اینترنت

شرکت امنيتيPanda Security از ارائه خدمات جديدي در چارچوب افزايش امنيت جست‌وجوهاي اينترنتي خبر داد.

اين خدمات امنيتي به طور مشترک و با همکاري سازمان مشهور Against Intuition و به طور رايگان به کاربران اينترنت ارائه مي‌شود. بر اساس اعلام پاندا، کاربراني که از اين خدمات استفاده مي‌کنند در مواجعه با پايگاه اينترنتي آلوده، مخرب و يا مشکوک هشدارهاي امنيتي دريافت کرده و اجازه دسترسي آنها تنها با مسئوليت و صلاحديد خود آنها صادر مي‌شود.

همچنين اين خدمات به محض نصب يک نوار ابزار بسيار ساده و رايگان با عنوانWOT بر روي مرورگرهاي وب فعال مي‌گردد. حفاظت کاربر در برابر کلاهبرداري‌هاي اينترنتي، سرقت اطلاعات شخصي، جاسوس‌افزارها ، هرزنامه‌ها و فروشگاه‌هاي تقلبي آنلاين و نيز ساير بدافزارهايي که به علت بازدبد از صفحات آلوده و آسيب‌پذير به رايانه وي نقوذ مي‌کنند از جمله مزاياي اين ابزار موثر محسوب مي‌شود.

در حال حاضر، 5 ميليون کاربر فعال اينترنت در سرتاسر جهان از ابزارWOT استفاده مي‌کنند و هر دو شرکت پشتيباني کننده آن اميدوارند که ترکيب قدرت حفاظتي‌شان، کاربران بيشتري را از صدمات اينترنتي مصون نگاه داشته و قدرت تجاري آنها را نيز افزايش دهد.

"خوان سانتانا"، مدير اجرايي پاندا با ابراز خرسندي از همکاري در زمينهWOT مي‌گويد معتقد است قدرت متمرکز جامعه کاربران اينترنت در سرتاسر جهان خود يک قدرت دفاعي موثر در برابر تهديدهاي اينترنتي ست و درست به همين دليل WOT ابزار مناسبي براي افزايش ضريب امنيت اينترنت محسوب مي‌شود زيرا براساس همياري و همکاري کاربران و نيز با کمک فناوري هوش يکپارچه پاندا عمل مي‌کند.

از سويي ديگر ، "ازا سوريو"، مدير اجرايي Against Intuition نيز همکاري با شرکتي قدرتمند و خوشنام مانند پاندا را گامي مثبت در جهت تحقيق روياهاي امنيتي خود برشمرد و اضافه کرد که اين همکاري مشترک، اينترنت را به فضايي امن‌تر تبديل خواهد کرد.

درباره ابزار WOT
(Web of Trust ) WOT يک ابزار مديريت امنيت جست‌وجو در اينترنت، مبتني بر اطلاعات امنيتي جمع‌آوري شده از جامعه جهاني کاربران اينترنت مي‌باشد. اين ابزار منحصر بفرد داراي سيستم ارزيابي هوشمند و انسداد فوري دسترسي به صفحات و پايگاه‌هايي ست که استانداردهاي امنيتي پيش‌فرض و يا استانداردهاي تعريف شده توسط کاربر را نداشته باشند.

اين مسئله امنيت کاربران اينترنت را در هنگام جست‌وجو، فعاليت و يا حتي خريدوفروش‌هاي آنلاين، تضمين مي‌کند.WOT با قابليت به روزرساني مستمر و لحظه به لحظه، نتايج نمايش داه شده توسط موتورهاي جست‌وجو را نيز به سرعت ارزيابي کرده و رتبه امنيتي آن پايگاه‌ها را به کاربر اعلام مي‌کند.

WOT با قابليت نصب بر روي Firefox و , IE به صورت کاملا رايگان و از طريق آدرس www.mywot.com قابل دريافت است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 925 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ايتنا تاریخ خبر: 1388/05/14 تعداد مشاهده: 1540
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر