کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9267 | مشاهده و دانلود: 743716835 | آخرین بروزرسانی: 1403/03/26 | اعضاء: 317245 | نظرات: 37925
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 سالروز ازدواج آقا امیرالمومنین وحضرت زهرا علیهما السلام برشیعیان مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت برای نخستین بار ترس خود را از لینوکس بروز داد

مايکروسافت طي سال‌هاي گذشته هرگز لينوکس را يک رقيب اصلي براي سيستم‌عامل خود تلقي نمي‌کرد. اما بر اساس ليست اخير مايکروسافت براي کميسيون امنيت و مبادلات ارزي آمريکا(SEC)، اين شرکت براي نخستين بار در طول فعاليت‌هاي خود اعلام کرد که لينوکس مي‌تواند يک تهديد جدي براي ويندوز محسوب شود.


بر اساس اخبار جديد منتشر شده در سايت اينترنتي TechFlash، غول نرم‌افزاري جهان در اين ليست براي نخستين بار اعلام کرد که شرکت Canonical توليدکننده سيستم‌عامل Ubuntu و شرکت Red Hat به عنوان توزيع‌کننده سيستم‌عامل لينوکس، مي‌توانند رقباي جدي براي واحد Client که وظيفه توليد سيستم‌عامل ويندوز در مايکروسافت را برعهده دارد، محسوب شوند. سايت TechFlash پيش‌تر اعلام کرد بود که نام Red Hat تنها به عنوان رقيب جدي براي بخش‌هاي Business و Server & Tools مايکروسافت وارد اين ليست شده است.


مايکروسافت در ليست سالانه خود هشدار داد که سيستم‌عامل لينوکس را به‌خصوص در بازارهاي درحال توسعه و نت‌بوک‌ها، مي‌توان يک رقيب جدي براي ويندوز تلقي کرد. اين شرکت پيش‌تر اعلام کرده بود که اپل هم يک تهديد جدي در اين زمينه محسوب مي‌شود.


در اين ليست سالانه آمده است: «واحد Client هم‌اکنون با رقابت شرکت‌هاي بزرگ و صاحب‌نامي مواجه است که هر کدام از آن‌ها با اهداف مختلف سعي در جذب بازار جهاني رايانه‌هاي شخصي دارند.

رقابت در بخش نرم‌افزارهاي تجاري از جمله نسخه‌هاي مختلف Unix، توسط شرکت‌هايي چون اپل، Canonical و Red Hat دنبال مي‌شود. اپل به ميزان چشمگيري به بازار جهاني رايانه‌هاي شخصي دسترسي پيدا کرده و به‌خصوص در کشور آمريکا، سهم زيادي از اين بازار را از آن خود کرده است. سيستم‌عامل لينوکس که شاخه‌اي از Unix محسوب مي‌شود و بر اساس قانون General Public License به صورت رايگان در اختيار کاربران قرار مي‌گيرد، در سراسر دنيا و به‌خصوص در بازارهاي روبه‌رشد با موفقيت‌هاي فراوان همراه بوده است و به عنوان راهي براي کاهش هزينه‌ها و توليد رايانه‌هاي ارزان‌قيمت محسوب مي‌شود. شرکايي نظير Hewlett-Packard و اينتل، هم‌اکنون به صورت گسترده روي سيستم‌هاي عامل جايگزين لينوکس کار مي‌کنند».

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 937 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: pcworld.com تاریخ خبر: 1388/05/18 تعداد مشاهده: 1312
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر