کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9267 | مشاهده و دانلود: 743856218 | آخرین بروزرسانی: 1403/03/26 | اعضاء: 317247 | نظرات: 37925
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 سالروز ازدواج آقا امیرالمومنین وحضرت زهرا علیهما السلام برشیعیان مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نوتبوک ایسر با نگهداری 8 ساعت شارژ

ايسر نوت‌بوکي با نگهداري 8 ساعت شارژ عرضه كرد.

سري جديد نوت‌بوک‌هاي ACER که به تازگي عرضه شده، Aspire Timeline نام دارد که نسبت به سري قبلي Aspire داراي چند مزيت است. يکي از مهمترين قابليت‌هاي اين نوت‌بوک‌هاي جديد، بالا بودن زمان نگهداري شارژ است که معادل 8 ساعت مي‌باشد که به مدد استفاده از پردازنده‌هاي فوق‌العاده ‌مصرف کمپاني اينتل به نام “Intel® Core™ 2 Duo/ Core 2 Solo ultra low voltage” که با پيشوند SU کدگذاري شده اند و همچنين دکمه PowerSmart که بر روي صفحه کليد اين سري از نوت‌بوک‌هاي Acer تعبيه شده است اين مهم محقق مي‌شود.

علاوه بر تغيير روش مصرف انرژي کمپاني Acer از روش نوين خنک‌کنندگي داخل نوت‌بوک به نام Laminar Wall Jet Technology استفاده کرده است که با کمک چند ديواره نوت‌بوک و نسل جديد فن‌هاي انتقال هوا، براي هدايت جريان هوا از کف نوت‌بوک به سمت ديواره‌هاي کناري نوت‌بوک و خروج هواي گرم از آنجا استفاده کرده است که باعث مي‌شود هواي داخل نوت بوک با جريان همرفتي بيشتر از کناره‌ها به سمت خارج نوت‌بوک هدايت شده و اين کار منجر به خنک شدن نوت‌بوک با مصرف انرژي کمتر در زمان کوتاه‌تر شود.

ضخامت تمام نوت‌بوک‌هاي Aspire Timeline که با گارانتي سازگار عرضه مي‌شوند در کمترين حالت فقط 24 ميليمتر بوده (کمتر از يک اينچ) و در بيشترين حالت فقط 5 ميليمتر بيشتر از 24 ميليمتر است. سطح فوقاني اين سري از نوت‌بوک که از آلومينيوم سيقل يافته تهيه شده، باعث گرديده تا وزن نوت‌بوک در مدل‌هاي 13.3 اينچي 1.6 کيلوگرم و در مدل‌هاي 15.6 اينچي به 2.4 کيلوگرم برسد.

اين نوت‌بوک‌هاي جديد مجهز به صفحه لمسي هستند که در آن از قابليت‌هاي جديدي استفاده شده است که باعث مي‌شود راحت‌تر با نوت‌بوک کار کرد. صفحات لمسي که در نوت‌بوک جايگزين Mouse شده‌اند در اجراي برخي فرامين به مشکل بر مي‌خوردند که در اين سري به اين مشکلات پرداخته شده و آنها حل شده است، به عنوان مثال چرخش انگشت بر روي صفحه لمسي نوت‌بوک باعث مي‌شود تا بتوانيد صفحات را Scroll Up – Down کنيد و يا نيشگون گرفتن صفحه لمسي نوت‌بوک‌هاي Timeline منجر به Zoom in/out کردن در عکس ها و ... مي‌شود.

گفتني است در تمام مدل‌هاي سري Aspire Timeline از صفحات نمايش عريض 16:9 با تکنولوژي LED استفاده شده که قدرت پردازش تصاوير HD را دارد. علاوه بر آن صفحات نمايش جديد LED از قابليت مصرف کمتر انرژي بهره مي‌برد. همچنين اين محصولات جديد مجهز به بلندگوهاي5-1 کاناله که صداي فراگير Dolby را پخش مي‌کند.

همچنين در جهت اتصال به شبکه‌هاي مختلف Aspire Timeline بستري مناسب براي تعبيه مبدل‌هاي مختلف شبکه اعم از WiMax،3G WWAN ،802.11a/b/g/Draft-N wireless در اختيار کاربران قرار داده است. در حال حاضر دو مدل از سري نوت‌بوک‌هاي Aspire Timeline که با پشتيباني سازگار در بازار ايران عرضه مي‌شوند AS3810 و AS4810 نام دارند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 938 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ايتنا تاریخ خبر: 1388/05/18 تعداد مشاهده: 1801
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر