کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316136 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اولترابوک‌های جدید Asus: خانواده Zenbook Prime

نخستین دور از عرضه اولترابوک‌ها توسط کمپانی‌های مختلف در سال گذشته تقریباً ناامیدکننده بود که این البته غافلگیری چندان مهمی هم به حساب نمی‌آمد، چون یک یا دو نسل طول می‌کشد تا هر خانواده جدیدی از محصولات تکنولوژیک به ایده‌آل‌های مورد نظر نزدیک شوند. در این بین، باید کمپانی Asus را موفق‌تر از همه دانست زیرا نه تنها روح کلی قالب جدید را با Zenbookهای زیبای خودش زنده نگه داشت، بلکه توانست طرح مفهومی اولترابوک‌ها را نیز به نحوی قابل تحسین، به تجسم عینی در آورد.

به گزارش سافت گذر به نقل ازنارنجی؛ اما در سمت کمبودها هم می‌توان به عملکرد نه چندان مناسب کیبورد، نمایشگر و trackpad نسل اول اولترابوک‌های Asus اشاره کرد. نخستین Zenbookها تلاش شگرفی بودند که در یک بازه زمانی خیلی کوتاه طراحی و برای تولید آماده شدند. و حالا پس از هفت ماه، Asus با Zenbook Prime به عرصه آمده تا ضعف‌ها را جبران کند.

قبلاً در مطلبی اشاره کردیم که سال 2012 سال بسیار حساسی برای خرید لپ‌تاپ است. چرا که دو تغییر مهم در راه هستند. نخست سی‌پی‌یوهای جدید اینتل، و دوم سیستم عامل جدید مایکروسافت. اما در عین حال، اشاره کرده بودیم که عرضه سی‌پی‌یو‌های Ivy Bridge به تنهایی، موجی جدید از معرفی لپ‌تاپ‌ها را به راه خواهد انداخت که با آمدن ویندوز 8 به اوج خواهد رسید.

دو سری UX21A و UX31A

Zenbook-prime-ux21-&-ux31.jpg

Zenbook Prime نسل دوم اولترابوک‌های Asus است که با قلب تپنده Ivy Bridge به بازار خواهد آمد. شرایط پیرامون عرضه محصولات جدید در حال حاضر کمی پیچیده است. یکی از موانع این است که اینتل یک صف طویل از سی‌پی‌یوهای جدید خود موسوم به Ivy Bridge را برای نوت‌بوک‌ها و دسکتاپ‌ها معرفی کرده، ولی هنوز تا عرضه رسمی آنها زمان باقی است. سی‌پی‌یوهای دو هسته‌ای ولتاژ-پایینی که راه خود را به قلب بسیاری از اولترابوک‌ها پیدا خواهند کرد‫.‬

این مانع به زودی از سر راه برداشته خواهد شد ولی Asus برای معرفی محصول جدیدش بسیار عجله دارد و می‌خواهد حتی قبل از عرضه محصول نهایی به بازار، بررسی‌های متعددی از آن در سایت‌های مختلف منتشر شود. چرا؟ شاید بشود این را به عرضه قریب‌الوقوع سری جدید مک‌بوک ایر ربط داد. Asus می‌خواهد از هم‌اکنون نظرها را به محصول جدید خود جلب کند تا توسط مشتریان احتمالی نادیده گرفته نشود، و با این شاهکار جدید، به واقع هم حق دارد.


تغییرات ظاهری نسبت به نسل قبلی

Zenbook-prime-vs-Zenbook-1.jpg

Zenbook Prime فقط بر به روز رسانی‌های سیلیکونی و سرعت پردازشی بالاتر تکیه ندارد، بلکه طراحی ظاهری آن نیز بهبود یافته است. با این حال از هر دو منظر محصولی ستودنی است. خیلی بعید است که در دنیای تکنولوژی تاکنون عکس‌العملی به این سریعی، برای انعکاس نظرات بررسی‌کنندگان و کاربران یک محصول را دیده باشیم. Asus با ساخت Zenbook Prime تقریباً تمام مشکلات نسل اول محصول را رفع کرده. از کیبورد بگیرید تا نمایشگر و ترک‌پد، همه از Zenbook یعنی نسل قبلی محصول بهتر هستند.

بدنه Zenbook Prime مثل نسل قبلی تمام آلومینیومی است و وزن مناسبی هم دارد به طوری که مدل 11 اینچی آن 1.1 کیلوگرم و مدل 13 اینچی 1.3 کیلوگرم وزن دارد. اولین تغییری که در وهله نخست به نظر می‌رسد، تغییر در رنگ صفحه کلید است به طوری که رنگ کلیدها از خاکستری به مشکی تغییر یافته‌ که علاوه بر زیبایی بیشتر، باعث شده تا تا نور پس زمینه کیبورد نیز خیلی بهتر دیده شود.

Keyboard-backlight.jpg


IPS وارد می‌شود، با مشکل زاویه دید خداحافظی کنید!

چیزی که شاید در عکس فوق واضح نباشد، کیفیت خارق‌العاده نمایشگر IPS Full HD به کار رفته در Zenbook Prime است که هر اولترابوک دیگری را به چالش می‌کشد. به نظر می‌رسد Asus نمایشگر‌های Zenbook Prime را نیز مثل صفحه‌نمایش تبلت‌هایش، خود شخصاً تولید کرده. به سه عکس زیر (به خصوص آخری) توجه کنید. Zenbook Prime در سمت چپ قرار دارد و Zenbook در سمت راست. دیگر خبری از پی‌رنگ آبیِ آزاردهنده‌ای که از نمایشگر لپ‌تاپ‌ها سراغ داشتیم نیست.


Zenbook-prime-vs-Zenbook-3.jpg

Zenbook-prime-vs-Zenbook-4.jpg

Zenbook-prime-vs-Zenbook-5.jpg

بد نیست به عکس زیر هم نیز نگاهی بیادازید؛ Zenbook Prime در سمت راست قرار دارد و با اینکه زاویه عکس کاملاً از کنار است، اما تصویر کاملاً قابل تشخیص است و خبری هم از تداخل نور نیست.

Zenbook-prime-vs-Zenbook-2.jpg


جدول مشخصات دو سری UX21A و UX31A

Config-1.jpg

قیمت‌ها هنوز تأیید نهایی نشده‌اند و به نظر می‌رسد تا زمان معرفی و اعلام قیمت نسل جدید مک‌بوک‌ ایر، باید منتظر ماند زیرا Asus نگاه دقیقی به استراتژی‌های قیمت‌گذاری رقیب خود در این زمینه دارد.


داسنان تمام نشده... با UX32A هم آشنا شوید

Zenbook-prime-ux32-1.jpg

Zenbook-prime-ux32-2.jpg

Asus علاوه بر دو مدل UX21A و UX31A، خانواده دیگری از اولترابوک‌ها را با یک دامنه قیمتی وسیع‌تر آماده کرده است که با کد UX32A شناخته می‌شود و فقط در سایز 13.3 اینچ عرضه خواهد شد. این سری که از قیمت 799 با صفحه نمایش 1366 x 768 TN شروع می‌شود، از یک هارد دیسک 7 میلیمتری با ظرفیت‌های 320 یا 500 گیابایتی (به احتمال زیاد هارد دیسک‌های هیبریدی جدید) بهره می‌برد و در کنار آن از یک SSD پرسرعت با ظرفیت 24 گیگابایت به عنوان Cashe استفاده می‌کند که به نظر می‌رسد هر دو سرعت بازخوانی و فراخوانی اطلاعات را با پرفورمنسی بالاتر از هاردهای معمولی فراهم خواهند آورد.

با این حال باید صبر کرد تا در عمل، قابلیت‌های آنها مشخص شود. ارزان‌ترین اولترابوک این خانواده 799 دلار قیمت دارد و گران‌ترین عضو 1299 دلار است که علاوه بر بهره‌گیری از نمایشگر IPS Full HD از گرافیک NVIDIA GeForce GT 620M GPU هم برخوردار است، و یک سوپر اولترابوک به حساب می‌آید. غیر از این مدل، تمام اولترابوک‌های جدید Asus از گرافیک Intel HD 4000 برخوردار هستند. در ضمن سری UX32A به خاطر برخورداری از هارد دیسک 7 میلیمتری وزن بالاتری نیز نسبت به دو سری دیگر دارد و حتماً متوجه شده‌اید که طراحی ظاهری آن هم متفاوت است.

Config-2.jpg

هر سه سری جدید Zenbook Prime از تکنولوژی صوتی Bang and Olufsen ICEpower استفاده می‌کنند که کیفیت صدای بسیار خوبی از آن انتظار می‌رود. Asus اخیراً گرایش زیادی به استفاده از تکنولوژی شرکت Bang and Olufsen پیدا کرده است. علاوه بر این، هر سه سری از وبکم دو مگاپیکسلی 720p برخوردارند.

زمان بوت شدن ویندوز 7 بر روی Zenbook Prime ها در حد 23 ثانیه است که انتظار می‌رود با آمدن ویندوز 8 این زمان به طور چشم‌گیری کاهش پیدا کند. و اما زمان آماده به کار شدن آنها فقط و فقط 2 ثانیه است! طبق بررسی‌های اولیه، باتری این اولترابوک‌ها نیز نسبت به نسل قبلی بهبود یافته و می‌توان از آنها انتظار شش و نیم تا هفت ساعت کار را داشت.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9391 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: narenji.ir تاریخ خبر: 1391/03/13 تعداد مشاهده: 1913
سافت گذر
نظرات بینندگان

nazi 1391/03/15 12:36
واقعاعالی وتحسین برانگیزه کاش ایران هم به همین اندازه توانایی اظهاروجود وعرض اندام داشت
به امید چنین روزی بوسیله جوانان این مرزوبوم.
Behrooz 1391/03/14 17:08
Asus یعنی برندی که پول اسمشو نمی گیره ، ولی از لحاظ کیفیت نسبت به خیلی برند ها بهتره.
در ضمن نباید فراموش کنیم که اسوس تولید کننده ی بهترین مادربورد تو جهانه.
Mo.Re.Za 1391/03/14 00:55
این ASUS دیوانه‌ست!
خیلی ازش خوشم میاد. خیلی خوب کار می‌کنه.
ایده پرداز هست و ابتکار به خرج می‌ده. مثل بقیه هم کپی نمی‌کنه. کیفیتش هم خوبه.
ایول به ASUS !