کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9267 | مشاهده و دانلود: 743856218 | آخرین بروزرسانی: 1403/03/26 | اعضاء: 317246 | نظرات: 37925
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 سالروز ازدواج آقا امیرالمومنین وحضرت زهرا علیهما السلام برشیعیان مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بهترین محصولات گوگل

اين روزها ديگر در دنياي به روز و پر رونق تكنولوژي سرويس‌ها، خدمات و محصولات جديد به اتفاقي تكراري تبديل شده‌اند؛ تنها تفاوتي كه مي‌تواند اين خدمات را از يكديگر متمايز كند امكانات و قابليت‌هاي جديد و منحصر به فردي است كه هر كدام از اين خدمات مي‌توانند در اختيار كاربرانشان قرار بدهند.

شركت گوگل هم يكي از شركت‌هايي است كه چنين خدماتي را به كاربرانش مي‌دهد. تفاوت گوگل با شركت‌هاي رقيب اما به همان ويژگي متفاوت و منحصر به فرد بودن آن‌ها مربوط مي‌شود تا به اين ترتيب توجه كاربران بسياري را هم به خودش جلب كرده است. با اين حال اما تعداد اين خدمات آنقدر زياد و متنوع است كه بسياري از كاربران گوگل را از آن‌ها بي‌خبر گذاشته است. درست به همين دليل هم هست كه بعضي از خدمات و محصولات گوگل هنوز براي بسياري از كاربران ناشناخته مانده است. با اين اوصاف شايد بهتر باشد با بعضي از مهم‌ترين و كاربردي‌ترين اين خدمات آشنا بشويد.

محصولات كامپيوتري
اين محصولات و خدمات براي كامپيوترهاي شخصي طراحي شده‌اند و به اين دليل طرفداران بسياري هم دارند. بعضي از مهم‌ترين اين خدمات به ترتيب زمان عرضه آن‌ها عبارتند از:
SketchUp: اين محصول در واقع يك برنامه سه بعدي است كه براي مهندسان معمار، شهرسازي، سازندگان فيلم‌هاي سينمايي و توليدكنندگان بازي‌هاي كامپيوتري طراحي شده است. اين برنامه همچنين به قرار دادن مكان‌هاي مختلف روي برنامه Google Earth هم كمك مي‌كند. اين محصول كه از ماه فوريه سال 2009 عرضه شده است، كاربري ساده‌تري نسبت به برنامه D CAD3 دارد. اين برنامه براي كاربران زبان‌هاي انگليسي، ايتاليايي، فرانسوي، اسپانيولي، آلماني و ژاپني قابل استفاده است.

Gears: اين نرم‌افزار كه در ابتدا به نام Google Gears شناخته مي‌شد، در اواخر ماه نوامبر سال 2008 عرضه شده است. اين محصول با افزودن قابليت‌هاي جديد به مرورگر وب كاربر، كاربردهاي بهتري از وب را حتي در حالت آف‌لاين به كاربرانش مي‌دهد.

Desktop: اين برنامه كه از ماه نوامبر سال 2008 به صورت رسمي عرضه شده، در حقيقت يك نرم‌افزار جست‌وجوي روي دسك‌تاپ كامپيوتر است كه با سيستم عامل‌هاي ويندوز و مك هم سازگاري دارد. با استفاده از اين برنامه كاربران امكان جست‌وجو در ميان فايل‌هاي مختلف كامپيوتر، ايميل كاربر، صفحه‌هاي وب نمايش داده شده و حتي چت را در اختيار دارند.

Visigami: يك مرورگر عكس متن باز كه از اوايل ماه مه سال 2008 عرضه شده است و امكان جست‌وجو در عكس‌هاي Google، Picasa و Flicker را به كاربرانش مي‌دهد.

Pack: اين نرم‌افزار به كاربرانش امكان جست‌وجو و نصب برنامه‌هاي كاربردي گوگل و ديگر برنامه‌ها را به كاربرانش مي‌دهد. اين محصول كه براي اولين بار در نمايشگاه CES سال 2006 معرفي شد، در حال حاضر تنها با سيستم عامل‌هاي ويندوز ويستا و XP هم سازگاري دارد.

Picasa: يك نرم‌افزار كاربردي براي مديريت و ويرايش عكس‌هاي ديجيتال كه توسط شركت Idealab توليد شده و در سال 2004 به وسيله گوگل خريده شده است. اين محصول كه نام آن از نام نقاش اسپانيايي «پابلو پيكاسو» برگرفته شده است، با سيستم عامل‌ها لينوكس، مك و ويندوزهاي ويستا و XP هم سازگاري دارد. اين نرم‌افزار همچنين امكان آپلود كردن عكس را روي وب‌سايت Picasa Web Albums به كاربرانش مي‌دهد.


محصولات ويژه موبايل
اين محصولات و خدمات در واقع براي كاربران گوشي‌هاي موبايل كه به دنبال برنامه‌هاي گوگل روي موبايل خود هستند، طراحي و توليد شده‌اند. پر طرفدارترين اين محصولات بر اساس زمان معرفي و عرضه آن‌ها عبارتند از:

Latitude: اين محصول كه از اوايل ماه فوريه امسال معرفي و عرضه شده در واقع يك ابزار جديد و مبتني بر سرويس Google Maps است كه امكان يافتن مكاني را كه دوستان هر كاربر در آنجا قرار دارند، به آن‌ها مي‌دهد. اين در حالي است كه كاربران اين ابزار بايد داراي يك گوشي موبايل مجهز به مكان‌ياب يا GPS بوده يا حداقل دوست مورد جست‌وجوي آن‌ها چنين گوشي موبايلي داشته باشد. برقراري اين ارتباط اما نيازمند تاييد درخواست هر كاربر از طرف كاربر ديگر است.
YouTube: اين ابزار كه در اواسط سال 2008 عرضه شده است، امكان دانلود ويدئوها و تماشاي آن‌ها را روي گوشي‌هاي موبايل فراهم مي‌آورد.

iGoogle: اين خدمات كه در ابتدا با نام Google Personalized Homepage شناخته مي‌شد، از ماه مه سال 2005 به طور رسمي عرضه شده است. با استفاده از اين سرويس كاربران امكان شخصي سازي صفحه وب خانگي خود را در اختيار خواهند داشت. از طرفي اضافه شدن فيد صفحات وب و ابزار Google Gadgets هم از امكانات ديگر اين خدمات است.
Google Mobilize: يك ابزار جديد و كاربردي براي طرفداران وب‌گردي روي گوشي‌هاي موبايل كه در سال 2008 عرضه شده و مورد توجه اغلب كاربران هم قرار گرفته است. اين ابزار در حقيقت هر صفحه وب را به صورتي كه امكان تماشا روي گوشي‌هاي موبايل را داشته باشد، درمي‌آورد.
Product Search: اين سرويس كه در ابتدا با نام Froogle شناخته مي‌شد، در ماه دسامبر سال 2002 به شكل رسمي عرضه شده است. اين ابزار اما در حال حاضر در نسخه بتا در دسترس كاربران قرار دارد كه امكان جست‌وجوي يك محصول خاص و مورد نظر كاربر را در ميان فهرستي از محصولات مشابه در اختيار آن‌ها قرار مي‌دهد.

محصولات وب
اين محصولات در واقع متنوع بوده و بسياري از كاربران با آن‌ها آشنا هستند. با اين حال اما بعضي از اين سرويس‌ها هنوز براي بسياري ناشناخته مانده‌اند كه در زير آمده‌اند:

Ad Planner: يك ابزار آنلاين كه به كاربرانش امكان تماشاي ترافيك تخمين زده شده براي وب‌سايت‌هاي پر طرفدار را داده قابليت ايجاد برنامه‌هاي چند رسانه‌اي را هم در اختيار آن‌ها قرار مي‌دهد. اين ابزار در سال 2007 به عرضه عمومي رسيده است.

Grants: اين برنامه در حقيقت طرحي است براي سازمان‌ها و بنيادهاي غيرانتفاعي تا بتوانند با كمك آن به اهداف خود رسيده و وب‌سايت خودشان را به وسيله تبليغات آنلاين روي گوگل ارتقا بدهند.

محصولات ارتباطي و انتشاري
اين محصولات بيشتر براي كاربران حرفه‌اي شناخته شده هستند و تنوع نسبتا خوبي هم دارند. با اين همه اما در اينجا مي‌توانيد با چهار سرويس كاربردي و پر طرفدار آن‌ها آشنا بشويد:
FeedBurner: اين سرويس در واقع امكان مديريت فيدهاي خبري را به كاربران داده و شامل تحليل ترافيك فيدها و امكانات تبليغات آنلاين هم مي‌شود.

Knol: خدماتي ويژه براي متخصصان و كاربران مختلف كه امكان نوشتن مقالات و مطالب تخصصي مرتبط در صفحات وب را در موضوعات متفاوت به كاربرانش مي‌دهد. اين سرويس در ماه جولاي سال 2008 به صورت عمومي عرضه شد.

Subscribed Links: اين ابزار در واقع امكان شخصي‌سازي نتايج جست‌وجو را به كاربران مي‌دهد تا اين كاربران بتوانند اين نتايج را به صفحات جست‌وجوي خود اضافه كنند.

Friend Connect: اين سرويس يك خدمات آنلاين است كه از ماه مه سال 2008 به طور رسمي عرضه شده است. اين سرويس امكان افزودن امكانات اجتماعي را به صاحبان وبلاگ‌ها و وب‌سايت‌ها مي‌دهد. با استفاده از اين سرويس همچنين كاربران مي‌توانند با دوستان خود در وب‌سايت‌هاي ديگر ارتباط برقرار كنند.

محصولات ديگر
Moon: اين سرويس كه امكان تماشاي كره ماه را با استفاده از تصاوير ارسالي ناسا به كاربرانش مي‌دهد از روز بيستم ماه جولاي سال 2005 كه سالروز اولين سفر انسان به كره ماه بود، معرفي شده است.

Transit: اين سرويس كه از ماه دسامبر سال 2005 عرضه شده است، در حقيقت امكان دسترسي به اطلاعات به روز حمل و نقل عمومي در شهرهاي مختلف جهان را با استفاده از سرويس Google Maps به كاربرانش مي‌دهد.

Book Search: اين سرويس اولين بار در نمايشگاه كتاب فرانكفورت در سال 2004 با نام Google Print معرفي شد. اين ابزار در واقع امكان جست‌وجو در متن كامل كتاب‌ها را به كاربرانش مي‌دهد.
سرويس‌هاي مختلف اما هنوز در حال شكل‌گيري بوده و عرصه رقابتي جديدي را در ميان شركت‌ها و فعالان اين حوزه به وجود آورده‌اند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 940 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: دنیای اقتصاد تاریخ خبر: 1388/05/18 تعداد مشاهده: 1780
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر