کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 737864499 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316441 | نظرات: 37895
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مازندران آلوده‌ترین استان اینترنتی کشور

مروري بر ليست آلوده‌ترين استان‌هاي ارسال‌كننده بد افزارهاي اينترنتي در فروردين ماه گوياي آن است كه در اين زمينه استان مازندران در صدر قرار داشته و سمنان پاك‌ترين استان كشور به شمار مي‌رود.

به گزارش سافت گذر به نقل ازآی تی آنالیز؛ براساس بررسي‌هاي صورت گرفته در مركز مديريت امداد و هماهنگي عمليات رخدادهاي رايانه‌اي (ماهر)، فروردين ماه امسال استان مازندران آلوده‌ترين استان كشور از نظر تعداد آدرس‌هاي ارسال كننده بدافزار شناخته شد و در اين بخش رقم 599 را از آن خود كرد.
اما پس از مازندران استان تهران با تفاوتي فاحش در رده دوم جدول آلوده‌هاي اينترتنتي قرار گرفت و براي ميزان ارسال اين بدافزارها عدد 233 را از آن خود كرد. همچنين استان‌هاي بوشهر، قم و اصفهان به ترتيب رده‌هاي سوم تا پنجم آلوده‌هاي اينترنتي را به خود اختصاص دادند و همدان، هرمزگان، سيستان و بلوچستان، يزد و قزوين نيز در رده‌هاي شش تا 10 جدول آلوده‌هاي اينترنتي قرار گرفتند.
اما استان‌هاي سمنان، كهگيلويه و بوير احمد، خراسان رضوي، خوزستان و اردبيل نيز به ترتيب به عنوان پاك‌ترين استان‌هاي كشور از نظر تعداد آدرس‌هاي ارسال كننده بدافزار در فروردين ماه شناخته شدند.
اسفندماه سال گذشته نيز استان قم به عنوان آلوده‌ترين و گلستان به عنوان پاك‌ترين استان‌ها شناخته شدند و استان مازندران كه فروردين ماه به عنوان آلوده‌ترين استان شناخته شده در آخرين ماه سال 90 درصدي بسيار پايين‌تر داشته و يازدهمين استان آلوده كشور بوده است.
به گزارش (ايسنا)، استان گلستان هم اسفند ماه سال گذشته به عنوان پاك‌ترين استان شناخته شد و پس از آن كهگيلويه و بويراحمد و كرمانشاه قرار گرفتند. در آخرين ماه سال گذشته استان‌هاي قم، همدان، آذربايجان شرقي، تهران و اصفهان به عنوان آلوده‌ترين استان‌ها از نظر تعداد آدرس‌هاي ارسال‌كننده بدافزار معرفي شدند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9485 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1391/03/21 تعداد مشاهده: 1635
سافت گذر
نظرات بینندگان

ناشناس 1391/03/22 07:03
برو مسعود بزا باد بیاد به تو این تحلیلا نیومده برو بچه
داوود 1391/03/21 21:49
پسره خوب مسعود جان اینا میدونن چی بگنو چی بنویسن آمار دارن که حرف میزنن وگرنه از روی هوا که حرف نمیزنن
آمار ارسال بد افزار تو مازندران زیاده من از روی تحقیقات خودم میگم بقیه ی شهرها رو نمیدونم ولی مازندران درسته .
ممد 1391/03/21 21:24
خوب هرکی میاد ویندوز عوض میکنه و ممد
مسعود 1391/03/21 11:11
سلام
چرا مردم رو با این اخبار ها که فقط برای افزایش بازدید های سایتشونو سر کار میذارن؟ هیچکدام از این ها ، تاکید میکنم هیچکدام از اینها صحت ندارند ، دوستان اینا حتی نمیدونن چی بد افزاره!!! اونوقت واسش کنتور میذارن!!
سر کار گذاشتن مردم هم حدی داره