کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316146 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

راه‌اندازی چت تصویری برای فیس بوک !؟

بنیانگذاران نپستر از راه‌اندازی چت تصویری برای فیس بوک خبر دادند.

به گزارش سافت گذر ؛ " سین پارکر " و " شان فنینگ " دو بنیان‌گذار سایت ناپستر که مربوط به اشترک گذاری ویدئو است از راه اندازی قابلیتی جدید برای فیس بوک خبر دادند.

این قابلیت جدید که به " ایر تایم " نام‌گذاری شده است به کاربران اجازه می‌دهد که با دوستان خود و یا حتی افراد غریبه هم ارتباط داشته باشند. این ارتباط که به صورت تصویری ممکن شده است از طریق شبکه اجتماعی فیس بوک صورت می‌گیرد.

در بسیاری موارد "Airtime" مانند اسکایپ است که ارتباط دو نفر که یکدیگر را می‌شناسند، مهیا میکند. با این حال در ایرتایم پنجره‌ای باز می‌شود که در زمانی که افراد با یکدیگر چت ویدئویی دارند امکان مشاهده مشترک یک ویدئو کلیپ از یوتیوب ممکن است.

در ایرتایم امکان اتصال غریبه‌ها بر اساس موقعیت جغرافیایی و اشتراک علاقه‌مندی‌های فیس بوک هم هست .

پارکر گفت : همه نوع فعالیت آنلاینی در این قابلیت جدید مهیا شده است. این یک کیس بسته شده نیست و امکان تغییر روزانه و زودهنگام آن وجود دارد. ما سعی کرده‌ایم که از مهندسی اجتماعی به مهندسی علاقه‌ها برویم و این یک امکان ‌بی‌نظیر برای جهان ماست.

کارشناسان معتقدند که با این حال آنچه مهم است مساله امنیت در قابلیت‌های جدید و نرم افزاهای تازه است . کاربران باید اطمینان داشته باشند در صفحه یا چتی که هستند هک نمی‌شود و اکان دسترسی دیگران به آن وجود نداشته باشد.

گفتنی است که در ایرتایم 33 میلیون سرکایه گذاری شده است که اندرسون هوروویتس، گوگل ، اشتون کوچر، بازیگر سینما و Will.i.am ، خواننده پاپ از جمله سرمایه‌گذاران هستند.

در حال حاضر فیس بوک با اسکایپ برای چت تصویری شریک است، و این شرکت علاقه‌مند به خرید سرویس‌های صوتی نیز هست.

لازم به ذکر است که فیس‌بوک (به انگلیسی: facebook) شرکت ایجاد کنندهٔ وب‌گاه فیسبوک است که در ۴ فوریه ۲۰۰۴ به وجود آمد.

این سایت از شبکه‌های اجتماعی مجازی است که به واسطه آن می‌توان با دوستانی که دارای حساب کاربری در فیسبوک هستند عکس، فیلم یا پیغام به اشتراک گذاشت. فیسبوک هم اکنون به طور رایگان در اختیار مردم جهان قرار دارد.

وب‌گاه فیسبوک بیش از نهصد میلیون کاربر دارد و هم‌اکنون به ۴۰ زبان، قابل دسترس بوده و ۷۰ درصد از کاربران آن در خارج از ایالات متحده هستند.

جولیان آسانژ موسس وب سایت ویکی لیکس می‌گوید:

فیس‌بوک تنفر آمیزترین ابزار جاسوسی است که تاکنون ایجاد شده‌است. هر کس که نام و مشخصات دوستان خود را به شبکه اجتماعی فیسبوک اضافه می‌کند باید بداند که به شکل رایگان در خدمت دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکاست و این گنجینه اطلاعاتی را برای آنها تکمیل می‌کند.

بنیان گذار فیسبوک جوانی به نام مارک زاکربرگ است که آن را در چهارم فوریه سال ۲۰۰۴ راه اندازی کرد. مارک زاکربرگ وب‌گاه فیسبوک را از اتاق خود در دانشگاه هاروارد آمریکا طراحی کرد و در تاریخ ۴ فوریه ۲۰۰۴ آن را به عنوان یک وب سایت اجتماعی ویژهٔ دانشجویان هاروارد راه اندازی کرد.

 اما سایت او فراتر از محدوده یک دانشگاه و دانشجویان آن، خیلی سریع مورد توجه قرار گرفت و چنان محبوب شد که تا آخر هفته دوم راه اندازی آن، بیش از نیمی از دانشجویان هاروارد در آن نام نویسی کردند و از آن به عنوان راهی برای ارتباط با یکدیگر استفاده می‌کردند و در کوتاه مدت، میلیونها نفر در این سایت ثبت نام کردند.

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9497 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1391/03/21 تعداد مشاهده: 3896
سافت گذر
نظرات بینندگان

رامین مقصودی 1391/09/16 19:17
من دوست دارمlay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
یادگار صالحی 1391/03/21 17:03
سلام ببخشید یه وسال داشتم ایا امکانی وجود داره که بتوان پیام های حذف شه در فیس بوک رو دوباره بازگرداند؟
بهروز موبد 1391/03/21 13:32
اگرنظر آسانژ درست باشه ظاهراً ما هم مثل گوسفندای یه گله بزرگ بالای صخره ئی در یک روستای کوهستانی ترکیه شده ایم که وقتی اولی از کوه پرت شد(یاشاید حالیش نبود و پرید پائین!) بقیه اونا هم(حدود 400 تا) دونه دونه دنبال هم رفتن پائین، در حالیکه چوپان بیچاره دربالای پرتگاه خواب بود!lay:none">fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung