کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9225 | مشاهده و دانلود: 741886259 | آخرین بروزرسانی: 1403/03/11 | اعضاء: 316977 | نظرات: 37910
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی و هیئت همراه را تسلیت عرض می کنیم. #شهید_جمهور

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 اورجینال فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مغز خود را پاک کنید

آیا تا به حال به عوارض بیش از حد استفاده از اینترنت و فناوری‌های دیجیتال و تاثیرات منفی آن بر روی ذهن افراد فکر کرده‌اید؟

به گزارش سافت گذر به نقل  از  ايسنا ؛ در این بخش به بررسي مشکلات ناشي از استفاده بيش از حد از اينترنت و فن‌آوري‌هاي نوين ارتباطي و راه‌حل‌هایی برای رفع آن پرداخته شده كه در زير مي‌خوانيد:

بدون شک می‌توان عنوان "پیچیده‌ترین عضو بدن " را به مغز نسبت داد. کنترل کننده اصلی بدن انسان که بخش‌های مختلفی را شامل می‌شود و احساسات انسانی، محاسبات ریاضی، کنترل اندام و بسیاری دیگر از امور را کنترل می‌کند. امروزه انسان با فناوری‌های دیجیتالی سر و کار دارد که به صورت شبانه روزی در زندگی انسان نقش داشته و کم کم به بخش جدایی ناپذیر از زندگی او تبدیل شده‌اند.

بسیاری از افرادی که با وسایل الکترونیکی و اینترنت سر و کار دارند تصور می‌کنند که می‌توانند در زمانی کمتر مسائل بیشتری را تجزیه و تحلیل کرده و سپس حل کنند، اما در تحقیقاتی که در دانشگاه استنفورد آمریکا انجام شد، مشخص شده است افرادی که با اینترنت و فناوری‌های دیجیتال سر و کار دارند، در آنالیز و حل مسائل با مشکل بیشتری رو به رو می‌شوند.

این محققان بر این باورند که این فناوری‌ها سرعت ما را افزایش داده است، اما در عین حال باعث شده است تا ما کم دقت‌تر شویم. در عین حال، این استفاده از ابزار چند رسانه‌ای باعث می‌شود تا در درازمدت سیستم حافظه مرکزی ما با آسیب رو به رو شود.

در بخش دیگری از این تحقیقات مشخص شده است که استفاده بیش از حد از این وسایل باعث آسیب ديدن بعضی از توانایی‌های ما در زمینه روابط اجتماعی می‌شود. این افراد در جمع‌های دوستانه و یا در هنگام بروز احساسات خود دچار مشکل خواهند شد.

از سوی دیگر، افرادی که برای ساعت‌های متوالی به صورت آنلاین فعالیت می‌کنند با علائمی همچون بی‌توجهی به اطراف و اخلاق تند مواجه می‌شوند. این عمل به دلیل فشارهای بالای وارده به بدن است که باعث می‌شود تا مغز شخص، دستور ترشح بیش از پیش آدرنالین را صادر کند و پس از مدتی بخش مسئول کنترل احساسات در مغز کلا از کار می‌افتد.

 

***

راه حل :

اما ببینیم که راه حل‌های برون رفت از معضل چیست؟ سعی کنید تا در زمان حال به کارها و مشغله‌های خود رسیدگی کنید و از چک کردن لحظه‌ای ایمیل خود و سر زدن به صفحات خود در شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

در زمانی که برای استرحت اختصاص دادید، از وسایل الکترونیکی و ارتباطی دور شوید. تلفن همراه، تبلت و یا کامپیوتر را از خود دور کنید. سعی کنید تا در زمان استراحت کاملا از مظاهر زندگی مدرن امروزی به دور باشید.

افزایش زمان خواب و استراحت از جمله دیگر راه‌های مقابله با فشارهای حاصله از فناوری‌های دیجیتال و اینترنت است. فراموش نکنيد که یکی از عوارض استفاده بیش از حد از این وسایل، کم‌خوابی و بدخوابی است. برای مقابله با این شرایط بهتر است که ساعات خواب خود را افزایش دهید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9520 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1391/03/22 تعداد مشاهده: 2061
سافت گذر
نظرات بینندگان

مهندس احسان اشرفی کرسکانی 1391/03/23 13:40
بهترین راه پاک کردن مغز اینه که اگه بلد نیستید خودتون پاک کنید ببرید کله پزی