کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316131 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

رایجترین ایمیل‌های جعلی به کاربران ایرانی

بیش از ۹۰ درصد پیام‌های الکترونیکی که روزانه در دنیای اینترنت مبادله می‌شود را اسپم‌ها تشکیل می‌دهند که این ایمیل‌های جعلی چندی است در ایران نیز با افزایش چشمگیری روبرو بوده و در بسیاری مواقع باعث فریب کاربران به دلیل ناآگاهی آنها می‌شود.

بحرانی در دنیای اینترنت به نام هرزنامه
به گزارش سافت گذر به نقل ازایتنا؛ امروزه هرزنامه (اسپم) به پدیده ای بحرانی در دنیای اینترنت و کاربران شبکه تبدیل شده به نحوی که این پیام‌های ناخواسته روزانه آدرس‌های پست الکترونیک کاربران را هدف حمله خود قرار می دهند و در بسیاری از مواقع نیز موفق به فریب کاربران می‌شوند.
ایمیل ناخواسته تنها یک اختلال شبکه و یا مزاحمت اینترنتی نیست بلکه این پدیده با هدف فریب کسانی که در اینترنت جست‌وجو می‌کنند روش‌های مختلف را برای دسترسی به اطلاعات شخصی، اطلاعات مربوط به هویت و حتی حساب مالی کاربران امتحان می‌کند به خصوص که اغلب این پیام‌ها با خطر بالای ویروس‌ها نیز همراه هستند.

ایمیل‌های ناخواسته بسیاری از کاربران اینترنت را به ستوه آورده تا جایی که کاربران دنیای رایانه ترجیح می دهند آن را از صفحه این فضا محو کنند اما در برخی مواقع این پیام ها به دلیل نزدیک بودن به واقعیت، باعث فریب کاربران می‌شود و در کشور ما نیز چندی است که این موضوع افزایش قابل توجهی داشته و باعث بروز مشکلات بسیاری برای کاربران اینترنت شده است که به نمونه‌هایی از آن اشاره می‌شود.

ایمیل‌هایی که از طرف دوستانتان ارسال می‌شود
اخیرا بسیاری از کاربران اینترنتی در پست الکترونیک خود با ایمیل‌هایی روبرو می‌شوند که به نظر می‌رسد از افرادی که آدرس ایمیل آنها را ذخیره کرده و آشنا هستند ارسال شده که این پست‌های الکترونیکی بدون عنوان یا با عناوینی مانند HI وHello بوده و در آن فقط آدرس یک لینک مشاهده می‌شود که در صورت بازکردن این آدرس کاربر مورد حمله کلاهبرداران اینترنتی قرار می گیرد.
براین اساس کاربران باید توجه داشته باشند که اگر ایمیل‌های بدون عنوان که فقط لینک آدرس یک سایت در آن قرار دارد را دریافت کردند ممکن است از طرف دوستانشان نباشد و حتی بدون آگاهی و اطلاع فرستنده ارسال شده باشد پس آن را باز نکنند؛ چون این ایمیل‌ها به صورت خودکار برای کاربران فرستاده می‌شود و علاوه بر جنبه تبلیغاتی و جذب کردن افراد، مثل ویروس تکثیر می‌شود و هم به صورت خودکار از طرف کاربر و از طریق آدرس ایمیل‌هایی که ذخیره کرده است برای دوستان، آشنایان و همکاران وی فرستاده شده و حتی ممکن است باعث سوء تفاهم‌هایی شود.

کنکوری‌ها در معرض فریب ایمیل‌های جعلی
داوطلبان متقاضی کنکور سال ۸۹ دانشگاه آزاد که در این دانشگاه پذیرفته نشده‌اند نیز چندی پیش ایمیل‌های مشکوکی با مضمون اینکه "شما در این کنکور پذیرفته شده اید و نتایج این کنکور پیش از این به اشتباه محاسبه شده بوده است" دریافت کرده اند که در آن از کاربر خواسته شده بود فایل ضمیمه این پست الکترونیکی را دانلود کنند. در این راستا مرکز آزمون دانشگاه آزاد اعلام کرد که نتایج آزمون‌های این دانشگاه صرفاً از طریق پایگاه‌های اطلاع‌رسانی مرکز آزمون صورت می‌گیرد و مرکز آزمون هیچ‌گونه مکاتبه و یا اطلاع‌رسانی از طریق نامه الکترونیکی به داوطلبان ندارد. در همین رابطه معاونت اجتماعی پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات نیروی انتظامی نیز با اعلام هشدار در مورد ارسال‌کنندگان ایمیل و پیامک‌های جعلی از دستگیری فردی که نسبت به راه اندازی سایت جعلی دانشگاه آزاد اقدام کرده بود، خبر داد.
نظیر این اتفاق برای برخی داوطلبان کنکور پیام نور نیز رخ داد که پلیس فتا در این زمینه نیز از بررسی و تحقیقات تکمیلی در مورد عاملان ارسال این پیام ها خبر داد.

به ایمیل کنترل پهنای باند اینترنت اعتماد نکنید
اخیرا یک ایمیل در فضای اینترنت برای مشترکان اینترنت پرسرعت ارسال شده که با معرفی نرم‌افزاری با عنوان "کنترل پهنای باند اینترنت" برای رفع مشکلات پهنای باند کاربر، از گیرنده‌ پیام می‌خواهد با کلیک روی لینک، این نرم‌افزار را دریافت کند که این نرم‌افزار حاوی بدافزاری است که اطلاعات کاربران را به سرقت می‌برد. این نرم‌افزار فشرده شده که از خانواده‌ keylogger ها محسوب می‌شود، حاوی دو فایل اجرایی به نام‌های network.exe و password.exe است و در مراحل نصب از کاربر می‌خواهد تا برای اتصال نرم‌افزار فایل اول و برای ورود کلمه‌ عبور فایل دوم را اجرا کند که در صورت اجرای این دو فایل، این نرم‌افزار جاسوسی روی سیستم قربانی نصب شده و در صورتی که قربانی اطلاعات حساسی نظیر اطلاعات حساب‌های بانکی در هنگام خریدهای اینترنتی (شماره‌ کارت رمز دوم، تاریخ انقضای کارت، CVV۲) را استفاده کند، آن اطلاعات به راحتی برای مجرم ارسال می‌شود.
همچنین این نرم‌افزار امکان سرک ‌کشیدن به فعالیت‌های کاربر را نیز دارد و در فواصل زمانی کوتاه مدت نیز ضمن عکسبرداری از صفحه‌ دسک‌تاپ کاربر، آن تصاویر را نیز برای مجرم ارسال می‌کند.

نرم‌افزارهای ناشناخته را نصب نکنید
ایمیل‌ها و پیامک‌های ناخواسته و جعلی نه تنها در ایران بلکه در بسیاری کشورها کاربران اینترنت که بدون آگاهی و توجه به محتوا و عناوین این پیام ها آنها را بازمی‌کنند را مورد فریب قرار داده و در دام می‌اندازد که در این راستا توصیه می‌شود که کاربران به ‌ایمیل‌های جعلی اعتماد نکنند و از نصب نرم‌افزارهای ناشناخته، خصوصاً نرم‌افزارهایی که ادعاهای خارق‌العاده‌ای را مطرح می‌کنند، خودداری کنند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9523 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itna.ir تاریخ خبر: 1391/03/23 تعداد مشاهده: 1953
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر