کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 737864499 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316455 | نظرات: 37895
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تعرفه‌ تلفن ثابت هم افزایش می‌یابد


سال 90 تعرفه هر پالس هم‌کدی از 44.7 ریال به 51 ریال افزایش یافت و امسال تنها بعد از گذشت یک سال، از 51 به 57 ریال تغییر کرد، وزیر ارتباطات در توضیحاتی علت این افزایش را رشد هزینه‌های تمام شده عنوان کرد.

 به گزارش سافت گذر به نقل از فارس؛ رضا تقی‌پور در پاسخ به این سؤال که چرا پس از تصویب تعرفه استانی و افزایش تعرفه هم کدی در سال گذشته از سوی کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، امسال بار دیگر و تنها بعد از گذشت یک سال، کمیسیون تعرفه‌های جدیدی را تصویب کرده اظهار داشت: این فرایند جاری در کمیسیون است؛ هر زمان که شرایط قیمت تمام شده تغییر کند، اپراتورها می‌توانند درخواست افزایش تعرفه بدهند.

وی ادامه داد: کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات نیز برای این است که این درخواست‌ها را بررسی کند؛ اگر درخواست آنها منطقی بود پاسخ مثبت دهد و در غیر این صورت موافقت نکند.

وی در پاسخ به این سوال که "به تازگی به درخواست شرکت مخابرات برای جبران هزینه‌های هم‌کدی، تعرفه هر پالس از 44.7 ریال به 51.43 ریال افزایش پیدا کرد. چرا امسال و با گذشت تنها یک سال، کمیسیون تنظیم مقررات، دوباره تعرفه هم‌کدی را از 51.43 ریال به 57 ریال افزایش یافته گفت: در سال گذشته تعرفه جدید "استانی" را تعریف کردیم و امسال آن تعرفه را تغییر داده‌ایم.

تقی پور توضیح داد: در گذشته تعرفه‌های قبلی داخل شهری بودند، تعرفه پارسال داخل استانی بود و امسال هم یک‌بار تعرفه‌ها را تغییر دادیم.

وزیر ارتباطات گفت: بنابراین، تعرفه استانی مصوب سال گذشته به علت اینکه کلاً امسال تعرفه‌ها تغییر کرده، باید تغییر کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9547 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: فارس تاریخ خبر: 1391/03/24 تعداد مشاهده: 2146
سافت گذر