کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/05 | اعضاء: 316232 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تصمیم مایکروسافت برای فروش ۸۵ دلاری ویندوزRT به تبلت‌سازان

اگر چه هنوز هیچ اطلاعات تایید شده ای در خصوص قیمت ویندوز آر تی (که نسخه ویژه تبلت ویندوز هشت است) در دست نیست، اما سایت "zune-vr" می گوید که طی برگزاری نمایشگاه کامپیوتکس امسال، با بسیاری از تولید کنندگان تبلت در خصوص قیمت هر لایسنس ویندوز آر تی صحبت کرده و اطلاعات جالبی را به دست آورده است.

به گزارش سافت گذر به نقل از نارنجی؛ این گونه که به نظر می رسد مایکروسافت قصد دارد بابت هر تبلت تولید شده، مبلغ بالایی را از شرکت‌های سازنده طلب کند.

طبق این گزارش مایکروسافت برای هر نسخه ویندوز RT تقریبا ۸۰ تا ۹۵ دلار از تولیدکننده های تبلت دریافت خواهد کرد. البته بیشتر شرکت‌ها گفته‌اند که به طور میانگین ۸۵ دلار برای هر تبلت قرار است پرداخت کنند.


در صورتی که این اطلاعات درست باشد، مطمئنا مایکروسافت و تبلت های ویندوز هشتی در رقابت با تبلت‌های اندرویدی و آیپد دچار مشکل خواهد شد. زیرا در این صورت این تبلت ها نمی توانند با قیمت مناسبی به فروش رفته و جایگاه خود در بازار را پیدا کنند.

شایعات جمع آوری شده از منابع مختلف حاکی از آن است که قرار است قیمت تبلت های معمولی مجهز به Windows RT بین ۵۴۹ تا ۷۹۹ دلار باشد و مدل‌های قدرتمندتر آن با قیمت ۷۹۹ تا ۸۹۹ دلار به فروش برسند.

با این حساب، برخی مدل‌های این تبلت‌های ویندوزی، برای کاربر حتی از آیپد جدید و تبلت های گرانقیمت اندرویدی هم بیشتر هزینه در بر خواهند داشت. در چنین حالتی، به طور حتم بسیاری از مردم ترجیح می دهند که به جای ویندوز RT تازه وارد، به سمت نمونه های شناخته شده ای همچون اندروید و iOS بروند که امتحان خود را در بازار پس داده اند.

هرچند که در کنار همه این داستان ها، مایکروسافت هنوز هیچ اظهار نظر رسمی در این خصوص نکرده است. باید منتظر نظر این شرکت بمانیم و ببینیم برای مشکلات این چنینی چه تدبیری اندیشیده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9560 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: نارنجی تاریخ خبر: 1391/03/25 تعداد مشاهده: 2343
سافت گذر
نظرات بینندگان

hamid w 1391/03/26 21:28
حتی 85 دلار گرونتر باشه واقعا می ارزه چون حداقل آفیس 15 به صورت پیش فرض نصبه و این خیلی مهمه.
مهدی 1391/03/26 09:31
به نظر کسانی که تبلت اندروید میخرن باید ضرر کرده باشند چون از لحاظ کاربردی جلوی وین8 هیچ هستند و فقط به درد وبگردی و بازی میخورن
چيبگم! 1391/03/25 13:23
اونایی که تبلت ویندوز میخوان فقط تبلت ویندوز به دردشون میخوره!
منی که android و webOS و iPad و bbt رو دیدم فقط منتظر windows rt هستم چون اونا برام مثل اسباب بازی هستدن معلومه که windows rt گرونتر باید باشه
نرم افزار های iPad و android و windows 8 و windows phone و web apps روی windows rt اجرا میشه(البته بعد از پورت کردن تولید کننده های نرم افزار ها برای windows rt)
آدم هر چقدر پول بده همون قدر هم آش میخوره قبلا دل اعلام کرده بود استاندارد ماکروسافت برای صفحات نمایش باعث شده که تبلت های windows قیمت بالا تری نسبت به بقیه تبلت ها داشته باشند
windows گرونتره چون بهتره و بیشتر روش کار کردندlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus