کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهیانه فقط 3900 تومان از این امکان بهره مند شوید
عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
تعداد برنامه ها: 7446 | مشاهده و دانلود: 525924694 | آخرین بروزرسانی: 9 ساعت و 2 دقیقه و 30 ثانیه پیش | اعضاء: 274229 | نظرات: 36434
فرا رسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام تسلیت باد

کانال سافت گذر در ایتاعضویت در کانال ایتای سافت گذر

  1. با عضویت ویژه در سافت گذر و کلیک روی آیکن قلب در زیر عنوان برنامه ها، از آخرین بروز رسانی هر نرم افزار از طریق ایمیل آگاه شوید.
  2. اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.
  3. محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.
  4. جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک شدن توسط ESET از این روش استفاده کنید.
لایسنس نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
یا بخت یا اقبال
نظرات کاربران
نظرات کاربران

ESET NOD32 Offline Update

سلام
امروز توسط یکی از دوستان با سایت شما آشنا شدم سایت جالب و قابل استفاده ای بود از شما سپاسگزارم

نظرات کاربران

Avast

سلام کرک مشکل داره به نظر میاد کرک نسخه 7 باشه!

نظرات کاربران

Limbo

دوستانی که تموم کردند! یک قسمتی که از مسیر شیشه ای رد می شه و به نردبان روی پایه چرخ دار کنار دیوار می رسه چیکار باید کرد؟

نظرات کاربران

آموزش راه اندازی شبکه LAN

با عرض سلام و ادب
بسيار بسيار سايت خوب و به درد بخوري داريد فقط اينکه اگه مقدور هست تبليغاتتونو بيشتر کنيد
ممنونم

نظرات کاربران

ESET NOD32 Offline Update

سلام
خیلی ممنون واقعاً سایت مفیدی دارید.
چند سالی هست که از این سایت استفاده میکنم.
اکثراً نیازمو برطرف کرده.
کرک های خوبی هم ارائه میکنید
متشکرم موفق باشید

نظرات کاربران

Google Chrome

پهترین مرورگر همین کرومه من هر چی مرورگر تست کردم بهش نمیرسه سرعتش عالیی

نظرات کاربران

ESET NOD32 Offline Update

باسلام و عرض خداقوت
ممنون از سایت خوب شما

نظرات کاربران

ESET NOD32 Offline Update

سلام
همیشه شاد و خندان باشید
سایت بسیار عالی و پرکاربردی دارید
من دبیر آموزش و پرورش هستم و هرسال سایت شما را به دانش آموزانم معرفی می کنم .
موفق و سربلند باشید .

نظرات کاربران

Medicine Information

سلام
سایت خوبی دارید اما اگر نرم‌افزارها رو بشه با توجه به سیستم عاملشون مرور کرد خیلی بهتره

سافت گذر

طنز آخر هفته / روش اساسی برای افزایش تضمینی سرعت اینترنت در ایران


روش اساسی برای افزایش تضمینی سرعت اینترنت در ایران

کابل مودم رو خم کنید، اینترنت پشت سیم جمع می شه... بعد یهو ولش کنین! اینترنت با فشار میاد تو مودمتون و حالشو می‌برین!

 

*** تذکر!

سیمو زیاد نگه ندارین، ممکنه فشار اینترنت خیلی زیاد بشه، بترکه کف اتاقتون اینترنتی بشه!



 

 

سایت سافت گذر امیدوار است که کاربران وزین این سایت همیشه شاد و سرزنده ، پیروز و سربلند باشند.

سافت گذر امیوار است آخر هفته خوبی داشته باشید.

کد خبر: 9564 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1391/03/25 تعداد مشاهده: 2031
سافت گذر
نظرات بینندگان

ناشناس 1391/04/05 12:24
هر هر خندیدم نمکت چشامو کور کرد
محمد 1391/03/30 23:32
خواهرم پاشو گذاشت رو سیم مخابرت ترکید.
fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
ce! 1391/03/29 12:57
اقا بیچارمون کردی کابل ترکید کل اپارتمان اینترنتی شده تمام ترافیکم رفت خدااااااااا :((
وقتی هر 2 قدم واست یه سرعت گیر (هیتلرینگ) میزارن سرعتت خود به خود میا پایین نگران نباش !
fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
ali 1391/03/27 17:42
اون دوستی که می گه برین کشور کره رو ببینید اصلا اینترنت ندارن رو من نمیدونم چی باید به این ذهن و این طرز تفکر بگم
ما ابنقدر بدبختبم که طرز فکرمون اینه واقعا متاسفم
بهتره به جای اینکه خودمونو با کره مقایسه کنیم با کشورهایی مثل ژاپن و کره جنوبی و هند و حتی عراق که به کاربراش اینترنت مجانی میده مقایسه کنیم
ایمان 1391/03/27 12:24
من انجام دادم مخابرات زنگ زد گفت شما زدی کل اینترنتو قطع کردی تا سه ما ماه باید جریمه بشی از دایل اپ جدی ما استفاده کنی ADSl 2++
prednisolon blodsocker prednisolon klysma prednisolon graviditet
واقعا که 1391/03/27 10:19
دم اون حاجی گرم که اینقد خوب بلد دیکتاتوری مطلق کره شمالی و مردمشو با ایران مقایسه میکنه،یه وقت هم کرد منابع دو کشور رو مقایسه کنه،سوما شما میتونی این راه حل مفید سافت گذر رو انجام ندی یا اگه خیلی با سرعت اینترنتت حال میکنی دایل آپ هم خوبه،حالا یه خیر پیدا شده راه نشون میده هاااااااااااا
حمیدرضا چهره گشا 1391/03/26 18:14
میگن هرکی بتونه صفحه ی پیوندها رو فیلتر کنه جایزه میگیره.میگن اونم غیر مجازه.
فیلتر 1391/03/26 17:02
مسئولان ما فقط خدایش پا روی حق نمالیم این کار را خوب بلدن فیلتر کردن سایتها.

بابا ورزش سه هم فیلتر کردن من خودم با فیلتر شکن میرم داخلش. خدایش یک سری بزنین
www.varzesh3.com

بابا سایت آنتی ویروس avast فیلتر کردن

فکر کنم تا چند وقت دیگه سایت خوده وزارت خونه را هم فیلتر کنن!!!!!!!!!!!
نيما 1391/03/26 16:52
اینکار اشتباهه
چون با این سرعت یا با سر محکم میخوریم به توری فیلتر ایران
یا اینقدر فشار زیاده که توریه میپوکه و خدای ناکرده وارد یه دنیای ناشناس و مطمینا خطرناک میشیم
اینترنت dial up 1391/03/26 16:46
پیش شما کجایید اینترنت ایران را مسخره میکنید برید کشور کره اصلا مردمش نمیدونن اینترنت چطوری نوشته میشه!!!!!!!!!

دیب 1391/03/26 14:04
سیم نت ما سوراخ شد رفت تو چشم چیکار کنم مخابرات ابونماه چشمم میخواد.اخه این راه بود دادی مومن
ابوالقاسم ایمانی 1391/03/26 14:02
پمپ میشه قرار بدیم ؟؟!!! آخه ...
ش 1391/03/26 13:40
امید وارم این پیام ها که به صورت جک بیان میشه به گوش اون کسی که باید برسه برسه و تاثیری هم داشته باشه
pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus
ناشناس 1391/03/26 13:18
کامپیوتر هنگ کرد فشارش رفت بالا!!!
باید از این نوع سیم ها بزارن
ناصر 1391/03/26 12:23
خطری برای لایه ازن نداره؟
DJ HYPeR 1391/03/26 10:56
هه ه ه هه ه ه ه ه ه هه !!!
عجب!
حال کردم!!!
مرسی!!
بازم از اینا بزارین!!!!!
ناشناس 1391/03/26 09:25
به نظرتون اگه به اینترنت مون پمپ آب وصل کنیم تاثیری داره یا نه؟
تانکر چی؟ بالا پشتبون خونمون تانکر بذاریم وقتی جمع شد . یهویی مصرف کنیم جواب میده؟
امیر 1391/03/26 07:56
آخ جون بالاخره تونستم گوگل رو باز کنم!!!
حالا هر کی 1391/03/26 01:16
حالا شما مسخره بگیرید ولی این کار ولی با یکم تغییر شدنیه! من امتحان کردم شد! حالا شما هم امتحان کنید.
وقتی که با IDM یه فایلی رو دارین دانلود می کنین گزینه ی محدودیت سرعت رو تیک بزنید و سرعت محدود رو روی 10(مثلا) بزارید. بعد از 5-6 ثانیه تیک محدودیت سرعت رو بردارید و حالشو ببرید! یهو میبینید که سرعت 5 برابر میشه!(میتونید با این روش سریع از صفحه عکس بگیرید و به دوستاتون نشون بدید کفشون ببره!)
نعمت چالیش 1391/03/26 00:41
دمت گرم سافت گذر
prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
mamad 1391/03/26 00:39
هر کاری می کنم جمع نمی شه
فکر کنم مال من خرابه
علی ناصحی 1391/03/26 00:09
متشکرم
برای من سرعتش بیشتر شد.به حدی که پهنای باند از سوی مخابرات پاره شد!!
salma 1391/03/25 22:22
مرررررررررسی. چرا زودتر نگفتید. وای آخیییییییش......
امید 1391/03/25 21:31
اون روزا که دایال آپ استفاده میکردیم یادش بخیر، البته هنوز هم دایال آپ استفاده میکنیم فقط اسمش عوض شده ADSL !!!
ناشناس 1391/03/25 18:18
اگه کسی پا روش نذاره یا کشتی روش لنگر ندازه لازم به این کارا نیست
اما با بازهم به به فکر شما
fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
seedni 1391/03/25 18:01
من این کار رو کردم اینترنتم قطع شد . فکر کنم کابل سیمش برید .
prednisolon blodsocker prednisolon klysma prednisolon graviditet
مهران 1391/03/25 16:59
من دو تا روش بلدم .

1 : دانلود منیجر رو یه دقیقه Pause کنید و بعد Resume ممکنه یکم سرعت بالاتر بره !
2 . یه فایل چند کیلوبایتی دانلود کنید . مطمئنا دانلودتون زودتر تموم میشه !

روش سومی هم هست ولی نامطمئنه : اینکه خواب ببینید کره جنوبی هستید و دارید با سرعت بالا دانلود می کنید . یه یه تبصره میاد کاربرای تابعیت ایران محدودیت سرعت 128 دارند !!
prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
شهاب 1391/03/25 16:13
من کردم ولی یهو قطع شد زنگ زدم شرکت گفتند شما در یک لحظه سرعت اینترنتتون بیش تر از 128 شد ما هم صلاح دیدیم قطع کنیم تا برای شما خطری ایجاد نکنه