کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 738020943 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/15 | اعضاء: 316464 | نظرات: 37894
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

وزیر ارتباطات خبر داد: عرضه آنتی‌ویروس "شعله آتش"

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات از شناسايي ويروس شعله آتش خبر داد و گفت: اين ويروس شناسايي شده و آنتي ويروس متناسب با آن نيز نوشته شده و در اختيار دستگا‌ه‌ها قرار داده شده است.

به گزارش سافت گذر به نقل از ايسنا؛ رضا تقي‌پور در حاشيه جلسه هيات دولت اظهار كرد: طي هفته‌هاي گذشته مباحثي درباره حملات اينترنتي و تهديدات امنيتي مطرح شد كه افزايش پيدا كرده كه بعضا از آن به عنوان سايبر تروريسم دولتي نام برده مي‌شود چراكه از سوي برخي از دولت‌ها حمايت مي‌شود.

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با بيان اينكه كشور آمادگي لازم را براي مقابله با اين ويروس‌ها داراست، به كشف ويروس شعله آتش اشاره كرد و گفت: جمهوري اسلامي ايران جزو اولين كشورهايي بود كه اين ويروس را كشف كرد و آنتي ويروس مرتبط با آن نوشته شد و درواقع تمهيدات لازم براي مقابله با اين ويروس در نظر گرفته شده است.

تقي‌پور گفت: دستگاه‌هايي كه اطلاعات حياتي و مهمي دارند با توجه به اين حملات بايد سيستم امنيتي خود را تشديد كنند چراكه شاهديم اين حملات هرروز متنوع‌تر و جديدتر مي‌شود.

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با بيان اينكه ما از مجامع جهاني درخواست كرده‌ايم كه در برابر اين اقدامات كه از سوي برخي از كشورها از آن حمايت صورت مي‌گيرد، واكنش نشان دهند، در پاسخ به اين سوال كه ويروس شعله آتش مورد حمايت كدام كشور بوده است، گفت: معمولا پشتيبان اصلي اين اقدامات رژيم صهيونيستي و برخي از كشورهاي غربي هستند.

او درباره اينكه آيا جمهوري اسلامي ايران در اين ارتباط اعتراضي كرده است يا نه؟ گفت: از طريق وزارت امور خارجه اين كار انجام شده و چندي پيش در نشستي كه در ژنو برگزار شده بود نماينده ما رسما اين موضوع را مطرح كرد و تاكيد شد كه در نشست‌هاي بعدي اقدامات لازم براي مقابله با اينگونه اقدامات و حملات انديشيده شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9651 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1391/03/31 تعداد مشاهده: 2290
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

مجید 1391/03/31 22:46
دیر جنبیدی عزیزم به طبق گفته های خودتون الان 5 سالی هست که این بد افزار فعاله پس میشه نتیجه گرفت که هر چی تونسته اطلاعت جمع کرده و برده ... خبرخود نابودیش هم که تو خبرها اومده بود ... باید نگران لشکرهای بعدیش باشی ... ای بابا