کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهیانه فقط 3900 تومان از این امکان بهره مند شوید
عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
تعداد برنامه ها: 7446 | مشاهده و دانلود: 526021736 | آخرین بروزرسانی: 6 ساعت و 51 دقیقه و 24 ثانیه پیش | اعضاء: 274271 | نظرات: 36441
فرا رسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام تسلیت باد

کانال سافت گذر در ایتاعضویت در کانال ایتای سافت گذر

  1. با عضویت ویژه در سافت گذر و کلیک روی آیکن قلب در زیر عنوان برنامه ها، از آخرین بروز رسانی هر نرم افزار از طریق ایمیل آگاه شوید.
  2. اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.
  3. محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.
  4. جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک شدن توسط ESET از این روش استفاده کنید.
لایسنس نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
یا بخت یا اقبال
نظرات کاربران
نظرات کاربران

Wise Hotkey

این برنامه بهتره یا Hot.Keyboard.Pro ؟

نظرات کاربران

WinSetupFromUSB

سلام دوستان خسته نباشید من دنبال یک نرم افزاری بودم که بشد از طریق فلش دیسک ویندوز ایکس پی را نصب کرد و نرم افزارهای مختلف و زیادی را امتحان کردم و فلش بوت ساخته می شود اما در هنگام کار به طور عملی که واقعا بشد با فلش دیسک ویندوز ایکس پی را بوت کنم و نصبش کنم نمیشد (تنظیمات مادر بورد هم روی usb zip ...

نظرات کاربران

آموزش ورد به زبان فارسی

سلام
دوست عزیز ازاینکه فایل تصویری را به رایگان دراختیار دوستان میگذارید خیلی خیلی تشکر میکنم ابسیار عالیست متشکر

نظرات کاربران

Persian Standard Keyboard

بعد از نصب، به بخش کیبوردها در Language Bar اضافه میشه و کاملاً صحیح کار میکنه.

نظرات کاربران

Norton Internet Security 2013

نورتون یکی از قدیمی ترین و بهترین آنتی ویروس های موجود است و اصلا قابل مقایسه با هیچ کدام از این آنتی ویروس های نوپا نیست....
و به هیچ وجه نمی توان از سابقه ی اون چشم پوشی کرد....
در حالی که دوستان با تعصب و طرفداری بی جهت سعی در تخریب اون دارن...و این در حالی است که نورتون همچنان جایگاه...

نظرات کاربران

ESET NOD32 Offline Update

با سلام با تشکر از زحمات مدیر سایت و دیگر عزیزان دست اندر کار واقعا سایت خوبی است و آپدیت های کاربردی در آن قرار داده شده است خدا خیرتان دهد . اگر در زمینه آموزش نرم افزارها هم مطالب آموزشی قرار دهید خیلی خوب می شود با زهم تشکر می کنم

نظرات کاربران

آموزش CATIA

با سلام.
ممنونم از لطف بسیار زیادتون از بابت گذاشتن این فایلهای بسیار مفید در مورد کتیا.
میخوام بدونم فایلهای آموزشی پیشرفته ترش رو از کجا میتونم بگیرم؟
من این درسها رو خوندم و مایلم بیشتر یاد بگیرم و قطعات پیشرفته تری رو مثلا برای ساخت قالب بتونم طراحیشون رو یاد بگیرم.
ممنون...

نظرات کاربران

macOS

پاسخ به دوستی که سؤال کرده بود:
نه!
این سیستم‌عامل فقط روی کامپیوتر‌ها و لپ‌تاپ‌های شرکت اپل نصب می‌شه. (iMac & MacBook)
برای نصب روی سیستم معمولی از نسخه‌ی کرک‌شده‌ی سایت استفاده کنید.

نظرات کاربران

StartIsBack

به نظر من این نرم افزار بهترین شبیه ساز منوی استارت ویندوز 7 هستش . من از همان ابتدا بیشتر با این نرم افزار کار کردم .
یه امکانی که نمی دونم در برنامه های مشابه هم هست یا خیر اینه که می توان رنگ ان را هماهنگ تم های غیر رسمی ویندوز که در سایت های نظیر deviantart یافت می شود ، کرد .
اضاف...

سافت گذر

تصاویر / گوشی جدید سامسونگ گلکسی اس 3 آتش گرفت

 

 

شاهکار جدید سامسونگ، گلکسی اس 3 گاهی مواقع بسیار داغ می‌شود تا حدی که ممکن است آتش بگیرد یا ذوب شود.

به گزارش سافت گذر ؛ گوشی‌هایی که با نام گلکسی خوانده می‌شوند از گوشی‌های پرطرفدار و محبوب در بازار هستند که با سیستم عامل اندروید کار می‌کنند و ساخته شده توسط بزرگ‌ترین سازنده گوشی‌های همراه هوشمند جهان؛ یعنی شرکت سامسونگ هستند. به خصوص سری گلکسی اس که توانست خوب ظاهر شود و فروش خوبی هم داشته باشد.

حالا سامسونگ به تازگی جدیدترین مدل این سری؛ یعنی گلکسی اس 3 را معرفی  و روانه بازار کرده است. این گوشی رقیب جدی " HTC ONE X " و " 808  پرویو " است و قرار است همانند مدل قبلی یعنی گلکسی اس 2 رقبا را کنار بزند.

اما به نظر میرسد که این گوشی با مشکل جدیدی مواجه است . گرمای این گوشی بسیار بالاست تا حدی که ممکن است آن قدر داغ شود تا گوشی ذوب شود یا آتش بگیرد.

ظاهر گلکسی اس 3 بسیار زیبا و فریبنده است و ممکن است هر علاقه‌مندی به گوشی را به خرید آن وسوسه کند؛ اما با توجه به تازگی این گوشی بهتر است کمی برای خرید آن صبر کرد تا مشخص شود تا چه مرحله‌ای سامسونگ در تولید آن موفق بوده است و به عبارت بهتر امتحان خود را پس دهد.

بر اساس تصاویر منتشر شده در سایت‌های خبری این گوشی دارای مشکل خاص و قابل توجهی است که پوشش پلاستیکی قاب این گوشی تحمل گرمای آن را ندارد و ممکن است دارنده آن را با مشکل مواجه کند.

همانگونه که در تصاویر مشخص است محلی که با مشکل مواجه است، زیاد نیست و تنها در کنار محل شارژ دستگاه مشاهده می‌شود. آسیب دیدگی مربوط به این بخش است و مشکلی برای صفحه نمایش ایجاد نکرده است و صفحه نمایش سالم باقی مانده است.

گفتنی است که این دستگاه برای سامسونگ ارسال شده است تا علت آتش گرفتگی در آن را بررسی و مشخص کند.


.

.

.

.


 

کد خبر: 9666 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1391/04/01 تعداد مشاهده: 2746
سافت گذر
نظرات بینندگان

حسین 1394/08/01 17:57
من خودم گلگسی اس 3 دارم و هیچ مشکلی نداره
به طوری ک میزنمش شارژ و و خیلی زیاد باش کار میکنم
و این طور هم ک این عکس نشون داده نیست ب هیچ وجه
پس با خیال راحت گلگسی اس 3 دست بگیرید
این حرف ها بجز چرندیات هیچی نیستند.
fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
سیاوش 1393/03/30 22:09
هه به همین خیال باش..............اپل فقط واس بازار گرمی و مزخرف.....برو ی بار سامسونگ اس3 بگیر دستت بعد چرت بگو......اپل نه قیافه داره نه امکانات داشتم که میگم.....ای عکسا هم همش بلوفهههههههههههههههههههههههههههههههههههه..........
سروش عبدالهی 1392/12/17 22:21
دوستش دارم واقعا گوشی جالبی است بهترین گوشی دنیا است سامسونگ گالکسی اس 3
Galaxy s3 1392/11/03 18:35
galaxy s3 بهترین گوشیه جهانه من خودم دارم وعاشقشم و واقعا میگم مرگ بر کسی که بگه مرگ بر سامسونگ...
prednisolon blodsocker prednisolon klysma prednisolon graviditet
عرفان 1392/04/24 17:40
من گلکسی اس3 دارم .خیلییم راضی هستم.هرچی تهمت در مورد اس3 میزنن همش دروغه . اس3 بهترین گوشی موبایبه. پسر عمویم ایفون5 خریده اصلا راضی نیست . میگه اصلا امکانات نداره.
غزال 1392/04/08 14:13
سلام دوستان اگه زود تر در مورد نظر من نظر بدین ممنون میشم




thanks a lot
غزال 1392/04/07 13:18
سلام . من میگم سامسونگ گلکسی خوبه اپل هم خوبه شاید سامسونگ گلکسی اس 2 یه اشکالایی داشته باشه ولی هر چی مدلش بالا تر رفته بهتر شده و از اشکالاتش کاسته شده . اپل هم مطمئنا روز ییه سری اشکالات داشته و رفته رفته بهتر شده . هر دو خوبن فقط هر کی بیشتر بخواد پول بده اپل میگیره و هر کی بخواد کمتر پول بده سامسونگ میخره.
میترا 1392/03/12 07:20
ذوق One x به اون میگم lcd نه مانیتور
ناشناس 1392/03/07 19:51
راست میگه منم یه نارنجک دارم 2 روز کار کرد منفجر شد
محمّد 1392/01/18 22:04
اره منم یه گوشی گلکسی اس 3 دارم وقتی بازی gta iv رو نصب کردم به قدری داغ می شه که احساس می کنم داره تو دستم ذوب میشه
فائزه 1391/11/11 22:40
واقعا که اعصابت خورده چرا گند میزنی به گوشی خودتو اتیش بزن چیکار به گوشی داری اخه؟؟؟؟؟؟
عرفان 1391/09/16 22:31
به نظر من بزرگترین و بهترین و باکیفیت ترین برند گوشی های مویایل در دنیا GLX خدایی,CPU ازش داره ها مخصوصا اگه دوگانهسوز باشه.تازه در هنگام بازی های HD میزارمش رو گاز یه دونه لگ نمیندازه خدایی ازش راضیم.
عرفان 1391/09/12 20:34
به نظر من یارو داشته سیگار میکشیده جاسیگاری نداشته رو گوشیش خاموش کرده.لعنت بر هرکس که چشم دیدن تکنولوژی برتر رو نداره.سامسونگ فراتر از این حرفاس که غول اسمارت فونش بخواد اتیش بگیره.
z.s 1391/05/14 23:45
این عین روز روشن هست که از قصد اتیشش زدن
مسعود -بخونید تا بفهمید. 1391/04/10 19:01
با سلام و عرض احترام خدمت تمام دوستان عزیز.می دونم که خیلی از شما نسبت به یه مارک تعصب داره و همینطور هم بگم که من اصلا حال و حوصله دادن نظر ندارم ولی با این حال من لازم دیدم که این نظر را بدم.نظر که نه تجربه.من گلکسی اس را از نمایندگی سامسونگ با گارانتی طلایی مایکروتل در اولین پارتی با قیمت 1450000 تومان خریدم و باید توضیح بدم که پشت این خرید چه دلیلی بود.بله این خرید حاصل تعویض 9 گوشی برای من بود.اینطور بگم که من خوره گوشی هستم.تمام مارک هایی را که معتبر بودن امتحان کردم.آخر به این گوشی رسیدم.منطقا باید بگم که بله این گوشی داغ می کنه ولی من الان که خریدم اگر گوشیم نداشتم هم حاضر بودم تا 3000000 تومان هم پول بابتش بدم.این گوشی آخرتههههههههههههههههههههه هرچی گوشیه.معرکست.گرما که هیچ با سوختن که هیچ با آتیش هم حاظرم گوشی رو تو دستم بگیرم.تمام سایت هایی که این خبر را پخش کردن باید بدونن که کنترل کیفیت شرکت سامسونگ اندازه یه مملکته.برید کلیپهای کنترل کیفیت را از اینترنت بگیرین تا به حرف من برسید.وقتی یه کشوری مثل انگلیس سفارش این گوشی را به سامسونگ میده حسابشو بکنید.همینو بگم که این گوشی را هر کی بگیره ضرر نمیکنه.من از قابلیت این گوشی هیچ حرفی نمی زنم چون اهلش را توی منتقدین به s3 پیدا نمی کنم.گول این شایعاتی رو که یک سری شرکت رقیب عقب افتاده می زنن نخورین این اخبار دروغ وزوز مگسی است در وانفسای فرود مگسکش.شرکت های دیگه که دارن شکست شدید اقتصادی می خورن دارن اینو میگن.یه دکمه این گوشی را با 10تا گوشی اپل یا آیپد یا غیره عوض نمی کنم.آها در ضمن هم نگید که این خبر تو سایت های معتبره.برید اول ببینید چه سایتی را میگن سایت معتبر بعد هی لینک بزارید تو سایت.
سام 1391/04/04 14:48
دروغی بیش نیست من خودم گلکسی اس 3 دارم خیلی راضیم معلوم کار اپل هست کور شود انکه نتواند دید
fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
مهسا 1391/04/03 12:45
ازبحثای الکی بدم میاد.ازاولش اپل توبورس بوده بازم توبورس خواهدبود.سامسونگ فقط کارش تقلیده واینکه باقیمت ارزون گوشی بده بیرون.من برادرم گلکسی داره خودم اپل اززمین تااسمون فرق دارن حتی مدل چینی اپلو من به گلکسی ترجیح میدم.
majid 1391/04/03 00:53
دوستان چرا سرتونو مثل کبک کردین زیر برف و نمی خواین حقیقت رو قبول کنین....؟! سامسونگ فقط میخواد یه چیزی بزنه که از رقباش جلوتر بره که تا 100سال دیگه هم همچین اتفاقی رخ نخواهد داد .من که ایفون دارم و سی پی یو 1گیگ تک هسته هستش و وقتی یه برنامه حجم بالا رو باهاش اجرا میکنم پشتش تا حدی گرم میشه ...بعد حالا سامسونگ اومده رو این گوشیش سی پی یو 4هسته گذاشته حالا نمیدونم با چه عقلی ..... خوب معلومه این سی پی یو وقتی فن خنک کننده نداشته باشه به شدت داغ میشه.... و عاقبتش میشه همین چیزی که الان داریم میبینیم..... و من با اون دوستی که میگه سامسونگ فقط کارش تقلید کردن از رو گوشی های دیگست مخصوصا از روی ایفون کاملا موافقم.
ناشناس 1391/04/03 00:06
اقا من خیلی موندم اخه یه نفر بیاد به ما بگه S3 کجاش بهتره One x هست (صرف نظر از مانیتور )!!!
prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
ناشناس 1391/04/02 23:09
اقا بحث نکنین تمامی گوشی های روی جهان اشکال دارن
پارسال برادرم یه گوشی نوکیا 1100 خریده بود 2 روز کار کرد منفجر شد
ناشناس 1391/04/02 22:39
اون آقا راست میگه گوشی های اپل آتیش نمیگیرن منفجر میشن 2 تاش که تو هواپیما رفت هوا D:
ناشناس 1391/04/02 20:46
برق مستقیم 320 بوده
Neda 1391/04/02 19:26
به نظر منکه این شایعه ای بیش نیست و فقط و فقط برای تخریب سامسونگه.و کار رقیبای سامسونگه که چشم دیدن اینهمه پیشرفتشو ندارن
fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
ناشناس 1391/04/02 18:53
حرفاشونو باور نکنید اینا می خوان فروششونو کم کنن اگر گوشی یک شرکت همچین ایرادی داشته باشه که همه شکایت می کنن تازه یه جوری می گن انگار htc one x ایراد ندارد خوبه همین چند روز پیش خود شرکت htc اعلام کرد wifi یش خرابه.
ali 1391/04/02 17:57
اصلا معلومه کار اپله تا جلوی یکه تاز بودن گلکسی رو بگیره
مهندس حجت 1391/04/02 11:51
اگه دقت کنید جای شارژ سوخته است
پس معلومه طرف میخواسته موبایلشو شارژ کنه زدش به برق ....... به این علت که برق قوی و نابه همگام وارد شده این بلا سرش اومده .....
این کار از رقبای سامسونگ بعید نیست ...... برای شکست سامسونگ.
شرکت سامسونگ قبل از ارائه دادن دستگاه تست اولیه رو انجام میدن
fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
محمد 1391/04/02 11:14
عزیز چه کار مهندس کرسکان داری ؟ من تو خبری های سافت گذر دنبالش می گردم تا یه کم بخندیم
fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
M 1391/04/02 10:51
این خبر دروغه.اگر هم که حقیقت داشته باشه شاید که سامسونگ در بین این همه گوشی که تولید کرده یکیش بد شده باشه.در ضمن دشمنان سامسونگ برای رسوایی این شرکت هر کاری می کنند.«از دشمنان منظورم برند خاصی نیست.»
armin 1391/04/02 10:12
سلام
دروغی بیش نیست هدف خراب کردن گلکسی اس 3پیش مردم!
اگر دقت کنید محلی که ذوب شده نزدیک محله شارژ گوشی هست...
ممکنه گوشی داغ بشه ولی نه در این حد!
سیپیو گوشی در قسمت بالای گوشی نزدیک به دوربین قرار داره نه اونجا
این دروغات را باور نکنید
موفق باشید.
pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
نیما 1391/04/02 09:04
سلام به همگی و با تشکر فرااااووووون از سایت سافت گذر!!!
دوستان عزیز!!!!!بیاین منطقی باشیم!!!اینجوری بهتر نیست؟؟؟
یکی از دوستان فرمودن(!)::>سافت گذر حالللللللللللللللللللللللللللللللل کردم با این خبرت جونمممممممممممم فدات.
ایشالا بترکه.
همچیش تقلبی باشه.<
دوست دیگمون گفتن:::>مرگ بر کسی که میگه مرگ بر سامسونگ<
آخه چرا دوستای گلم؟؟رقبا رو باید با دلیل و منطق کنار زد نه با همچین حرفایی!!!!
اما فکر میکنم آقا reza تا حالا گلکسی (هر مدلیش،مهم نیست) دستشون نگرفتن!!!
آقا رضا بدون هیچ توضیحی از شما می خوام حداقل یه بار هم که شده 3 دقیقه -نه بیشتر،نه کمتر- با گلکسی کار کنین،باز دوباره بیاین همین جا نظر بذارین....!!!!!!
صد در صد نظرتون عوض میشه!!!!
امیر 1391/04/02 02:24
تو عکس اول مثل اینکه 2 تا s3 سوخته درحالیکه در منابع خبری رسمی تنها یک مورد گزارش شده که شرکت سامسونگ اعلام کرده

که به بررسی این مورد خواهد پرداخت! ولی بنظر میرسه نوعی تخریب کردن واسه شرکت سامسونگ باشه !!!
fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung
اپل 1391/04/02 02:11
کیه اون پسر بدبخته که پولش نرسیده اپل بخره نوشته که کیفیت GSII از بسیاری از محصولات اپل بهتره ؟؟
کوچولو همون سیستم عامل آشغالتون کاملا از iOS اپل کپی شده ، بعدشم ، اپل برای اون حرکت فقط از قوانین آمریکا پیروی کرده و در ضمن خبر رو کامل بده که از فروشگاه اپل ازشون عذرخواهی شده بعدشم عمویی اگه یه کم بیشتر وقت صرف کنی به اینجا میرسی :http://www.applestan.com/archives/17526
امیرمحمد 1391/04/02 01:55
سلام به همگی
اون دسته از دوستانی که میگن تا به حال هیچ یک از گوشی های اپل دچار آتش سوزی نشده به این سه تا لینک یه نگاه بندازن بعد درباره ی برند مورد علاقه شون نظردهی کنن.

http://icteng.mihanblog.com/post/202

http://www.rasekhoon.net/forum/showpost-93645.aspx

http://www.i-phone.ir/forums/thread53896.html

لینک های بیشتری رو میتونید با جستجو کردن در گوگل به اونا دست پیدا کنید. البته شرکت موتورولا هم از این قائله مستثنی نبوده.

http://www.m0ri.com/1389/09/%D9%85%D9%86%D9%81%D8%AC%D8%B1-%D8%B4%D8%AF%D9%86-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1%D9%88%D9%84%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D9%87%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%84%D9%85/

در مورد گالکسی سامسونگ هم باید گفت که ; بعد از رسانه ای شدن خبر شرکت سامسونگ این گوشی رو تحویل گرفته تا در مورد این مشکل پیش آمده تحقیقاتی رو انجام بده.

====================================================================
در مورد تبلیغات ضد ایران توسط سامسونگ:
این قضیه بعد از اینکه شرکت سامسونگ دو کارمند اسرائیلی خودش رو اخراج کرد رخ داد. و اما اپل هم از فروش اجناس خودش به ایرانی ها خودداری میکنه.
ناشناس 1391/04/02 01:23
شکی نیست این آخرین مورد نیست همونجوری که s2 بعد از 4 ماه 8 اشکال فنی پیدا کردو...
بهر حال s3کار بخاریو که انجام میده!

Just HTC ,,,,,,,,,,,
نعمت چالیش 1391/04/02 01:12
این فقط یه بلوفه
اگه این مورد صحت داشت تا حالا سامسونگ یه نظری میداد
این کار رقبای سامسونگ هست
LOL 1391/04/02 00:42
حالا چرا این یارو گوشی رو گذاشته لاپاش برای عکس گرفتن ؟؟؟!!!! :))
mini_t2 1391/04/02 00:35
سلام

این شایع هستش آخ چجوری اون قسمت آب میشه (آتیش میگیره)
در ضمن چرا این قسمت اینجوری شده؟؟

بدشم گرما حرارت غیر مستقیم ! این انگار با فندک اتمی آتیش زده !

این شایع هست و منبع معتبری نداره
ناشناس 1391/04/01 23:54
این یک توطئه احمقانه علیه سامسونگ است گوشی از قصد ذوب شده مثل روز روشنه
ناشناس 1391/04/01 23:31
زنده باد نوکیا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
امیر 1391/04/01 23:17
احتمالاً ایشون داشته فیلم پدرخوانده رو با گوشیش تبدیل می‌کرده
ناشناس 1391/04/01 22:49
مرگ به دلیل اینکه ما نمیتوانیم بخریم و حسرت میکشیم یا ...؟
متاسفانه برخی از ما ایرانیان علیرغم داشتن فرهنگ غنی و اخلاق بالا هنوز احترامی برای خود و وطنشان قائل نیستند.شرکت سامسونگ با زحمت و تلاش کارکنانش توانسته در دنیای دیجیتال یکی از مطرح تریت و تاثیر گذارترین شرکتها باشد و کیفیت و تنوع محصولاتش از بسیاری از کالاهای مشابه بالاتر و در عین حال دارای قیمتی متناسب است.گوشی گلکسی s2 که یک پله از این محصول پایین تر است بسیار قیمت و کیفیت و کارایی مناسبتری از محصول اپل دارد.این در حالیست که در یکی از سایتها شنیدم که فروشگاه اپل در یکی از شهرهای امریکا از فروش محصولش به خریدار ایرانی به علت مسائل سیاسی و تحریم امتناع کرده است.
حالا به نظر شما محصولات اپل اگر هم بهترین باشند نباید توسط ایرانیان تحریم گردد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امین 1391/04/01 22:43
سامسونگ فقط متقلب و کپی بردار هست.
بهترین برند گوشی موبایل در دنیا فقط و فقط اپل با آیفون
ناشناس 1391/04/01 22:41
سامسونگش احتمالا چینی بوده
pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
محسن 1391/04/01 22:19
دروووووووووووووووووغه
سعید 1391/04/01 22:17
وان ایکس خیلی از این بهتر تره
درود بر اچ تی سی
caterpillar920 1391/04/01 22:10
من دنبال یه بخاری بودم ولی هیچکدوم به دلم ننشست فردا برم یه gs3بخرم واسه زمستون لازم میشه
ناشناس 1391/04/01 21:29
گوشی های اپل حداقل آتیش نمی گیرن
خوبه سامسونگ بالاخره تو این یه زمینه نوآوری داشته !!!!!!!
pantoprazol 1a pharma pantoprazol diarre pantoprazol bolus
alireza 1391/04/01 20:10
سامسونگ از بس حول که حداقل گوشی رو چک نکرده و روانه بازار کرده!!! JUST Apple
fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
reza 1391/04/01 18:13
سافت گذر حالللللللللللللللللللللللللللللللل کردم با این خبرت جونمممممممممممم فدات.
ایشالا بترکه.
همچیش تقلبی باشه.
به هر حال ممنون.
ناشناس 1391/04/01 17:00
این الان کجاش داغ شده که این جوری شده معمولا CPU و GPU داغ می شن