کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735450834 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316282 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سونی هم عینک هوشمند ساخت

http://tebyan-zn.ir/images/be7fac88-5949-4081-a0d1-e48ebe70ac28.jpgشاید گوگل خودش هم نداند، اما این روزها در رقابت ثبت اختراع مربوط به پروژه عینک هوشمند تنها نیست.
به گزارش سافت گذر به نقل از افکار نیوز؛سونی هم به تازگی به این میدان رقابت پیوسته و بی سر و صدا در حال ثبت حق اختراعی مشابه سیستم عینک‌ هوشمند گوگل است که حتی گفته می‌شود مزیت‌هایی بیشتر از آن دارد. کارایی این عینک‌ها دیگر بر کسی پوشیده نیست، اما عینکی که سونی قصد تولید آن را دارد، به غیر از قابلیت‌هایی که عینک‌های گوگل دارد، می‌تواند اطلاعات را میان دو دوست به اشتراک بگذارد.

این عینک شامل فرستنده‌هایی است که می‌توانند اطلاعات شخص را در یک چشم به هم زدن به شخص دیگری که از این عینک‌ها بر چشم دارد، ارسال کند.

این عینک همچنین می‌تواند اطلاعات مربوط به برچسب‌های دیداری روی پوسترها را نیز شناسایی کند. در واقع، فقط کافی است که کاربر این عینک به چیزی نگاه کند تا اطلاعات مربوط به آن را به بقیه افراد جهان به اشتراک بگذارد. احتمال آن می‌رود که این حق اختراع سونی را از یک شرکت سازنده تلویزیون‌های سه‌بعدی به سازنده فناوری‌‌هایی تبدیل کند که روی سر سوار می‌شوند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9746 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: afkarnews.ir تاریخ خبر: 1391/04/06 تعداد مشاهده: 1701
کلید واژه ها: ,
سافت گذر