کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9270 | مشاهده و دانلود: 744506132 | آخرین بروزرسانی: 1403/03/28 | اعضاء: 317272 | نظرات: 37929
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 سالروز ازدواج آقا امیرالمومنین وحضرت زهرا علیهما السلام برشیعیان مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هزینه مکالمه همراه اول از دقیقه به ثانیه تغییر کرد

«مشترک گرامي، مدت کارکرد روي قبوض دوره 1/3/88 لغايت 1/5/88 بر حسب ثانيه مي باشد. همراه اول» اين اس ام اسي بود که روز سه شنبه روي موبايل برخي مشترکين تلفن همراه رفت؛ خبري که به نوبه خود قابل توجه بود. محاسبه ثانيه يي کارکرد تلفن همراه پس از فراز و نشيب هايي که روي صورت هاي مالي اين شرکت اتفاق افتاد بسيار جاي بحث داشت.
کاهش درآمد مخابرات در طول چندماهه اخير و قطع چندين باره اس ام اس پس از عيد و حاشيه هايي از اين دست درآمد اين شرکت را زير سوال برد.
قطع اس ام اس از 21 خرداد لغايت 10 تيرماه و تکرار اين قطع هاي غيرمنطقي، درآمد مخابرات را به شدت در سه ماهه اول سال کاهش داد. اين کاهش درآمد داد سهامداران اين شرکت بزرگ بورسي را نيز درآورد اما اين داد و هوارها راه به جايي نبرد و هيچ کس نخواست يا نتوانست در برابر مشترکين و سهامداران شرکت مخابرات بايستد و توضيح قانع کننده يي نسبت به علت قطع اس ام اس در مقاطع مختلف يا محدوديت هاي تماس ايجادشده در برخي از نقاط و ساعات شبانه روز بدهد.
اعتراض دو گروه مشترکين و سهامداران راه به جايي نبرد تا اينکه اين داد و قال ها باعث شد خبرنگاران از حسن قاليباف مديرعامل شرکت بورس اوراق بهادار بخواهند در اين ميان پا جلو بگذارد اما قاليباف هم با استناد به گزارش هاي محرمانه يي که مخابرات براي بورس فرستاده بود خبرنگاران را اين طور توجيه کرد که مخابرات در باب مسائل مالي و سود مشکلي ندارد. اين داستان همچنان ادامه داشت تا برگزاري مجمع اين شرکت پرسروصداي بورسي.
مجمع مخابرات با حواشي و حال و هواي مخصوص خود برگزار شد. ماحصل اين مجمع اين بود که هر سهامدار مخابرات 14 تومان از سرمايه گذاري خود سود بگيرد. دو روز بعد مخابرات درخواست تعديل مثبت سود خود را ارائه کرد و دوباره نماد «اخابر» به خواب زمستاني رفت. طبق گزارش هيات مديره شرکت مخابرات شايد برگشت 300 ميليارد تومان از خزانه تعديل مثبت را به سود اين سهم هديه کند. بازگشت 300 ميليارد تومان بارقه هايي از اميد را در دل سهامداران روشن کرد تا شايد پس از يک سال سود بيشتري بگيرند اما صابر فيضي مديرعامل شرکت مخابرات ايران (سهامي عام) اعلام کرد اين نقل و انتقال تنها در صورت هاي مالي صورت گرفته و ربطي به سود قابل تقسيم ندارد و سهامداران همان 14 تومان را مي گيرند. او در توضيح به اعتماد گفت؛ «اين نقل و انتقال وجه نقدي نبوده که به سود هم برسد بلکه در صورت هاي مالي از ستون هزينه ها برداشتند و به بخش درآمدها منتقل شده است، بنابراين سود تغييري نمي کند.» به هر حال سود تغييري نکرد. طبق اطلاعات و منابع و دفاعياتي که مديران شرکت از عملکرد مخابرات مي کنند،اين شرکت نه در باب سهامداران و نه در باب مشترکين خود تخلفي نکرده و درآمد اين شرکت طي سه ماهه اول فرق چنداني با مدت مشابه در سال پيش ندارد.
اين در حالي است که تقريباً حدود يک ماه اس ام اس يا پيامک ها به صورت سراسري قطع بوده و محدوديت هاي تماس در تهران و برخي نقاط شهرستان ها نيز رخ داده است. يعني دو سرويس نسبت به سال گذشته در حالتي معلق، قطع و وصل بوده اند که قطعاً روي درآمد و سود اين شرکت تاثير گذاشته اند. حالا هم که محاسبه ثانيه يي راه نجات مخابرات از افت درآمدها شده است به نظر مي رسد طبق اس ام اس مطروحه، مخابرات قصد دارد با تغيير در مبناي محاسبات خود در تلفن همراه زيان ناشي از فضاي ارتباطي- انتخاباتي را کاهش دهد.
اما صابر فيضي مديرعامل شرکت مخابرات ايران نظري متفاوت دارد. فيضي در گفت وگوي تلفني خود عنوان کرد مبناي محاسبه مکالمات از ابتدا همان ثانيه بوده است. او اضافه کرد؛ «اين خبر که جديد نيست هميشه مبناي محاسبه کارکرد تلفن همراه ثانيه بوده است.» پس چرا همراه اول با اس ام اس به مشترکين خود اطلاع رساني کرد که از تاريخ 1/3/88 تا 1/5/88 کارکرد روي قبوض بر حسب ثانيه است. با وجودي که شما مي گوييد از ابتدا پايه و مبناي محاسبه قبوض ثانيه بوده است، آيا نيازي به تکرار يا گوشزد کردن اين مساله به مشترکين بوده است؟ اين سوالي بود که فيضي در برابر آن نتوانست پاسخ قانع کننده يي بدهد. او گفت؛ «از ابتدا پايه محاسبات مکالمات تلفن همراه هميشه ثانيه يي بوده است اما آن چيزي که شما مي گوييد و آن اس ام اسي که مي خوانيد که از طرف همراه اول است بحث ديگري است که من در جريان نيستم.» او به اعتماد پيشنهاد کرد در راستاي روشن شدن قضيه با علي ابوالفضلي مديرکل روابط عمومي شرکت ارتباطات سيار تماس بگيرد، اما تلاش ها بي نتيجه ماند و ابوالفضلي به تماس ها پاسخ نداد.
نهايتاً يکي از دست اندرکاران در اين رابطه پاسخ داد؛ «از ابتدا ثانيه مبناي محاسبات بوده اما من نمي دانم چرا همراه اول اين پيامک را فرستاده است.» او توضيح داد؛ «هر دقيقه 10 پالس محاسبه مي شود که در طول روز و پيک مصرف 5/447 ريال و در شب و روزهاي تعطيل اين مبلغ به 358 ريال محاسبه مي شود. اما خرد و باقي محاسبات به ثانيه محاسبه مي شود.» او با ارائه يک مثال اين طور گفت که اگر شما 62 ثانيه صحبت کنيد يعني يک پالس و دو ثانيه صحبت کرده ايد که مخابرات نيز با محاسبه يک دقيقه (10 پالس) به اضافه دو ثانيه هزينه مکالمه را محسوب مي کند.
او قول داد دوباره اين موضوع را با شماره تلفن فرستنده بررسي کند و اطلاعات جديدي را در اختيار «اعتماد» بگذارد. پس از حدود 10 دقيقه دومين تماس «اعتماد» با اين منبع آگاه برقرار شد. اين منبع آگاه توضيح داد شماره فرستنده اس ام اس مربوط به مخابرات استان مرکزي است. که شايد با اين اس ام اس خواسته به مشترکين استان خود اعلام کند که در قبض تاريخ 1/3/88 تا 1/5/88 مبناي محاسبات خود را ثانيه قرار داده است و شايد هم در تاکيد بيشتر با ارائه اين اس ام اس خواسته يک بار ديگر نحوه محاسبات را يادآوري کند. او در توضيح اين موضوع که آيا ممکن است يک مرکز مخابرات يا استان نرخ پايه محاسبات خود را تغيير دهد، گفت؛ «بله، قانوناً مي تواند نرخ محاسبات خود را بر پايه ثانيه محاسبه کند.»
اما اين سوال همچنان ذهن ما را درگير خود کرده است که چرا فقط براي دوره يي که اس ام اس ها قطع بوده اعلام هزينه ثانيه يي صورت گرفته و اينکه مبناي ريالي اين محاسبه چقدر است؟ شايد اين پاسخ ها را قبض هاي همراه اول اعلام کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 975 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: قطره تاریخ خبر: 1388/05/29 تعداد مشاهده: 1267
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر