کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9167 | مشاهده و دانلود: 737702847 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/12 | اعضاء: 316414 | نظرات: 37893
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تعطیلی نیمی از شبکه‌های اینترنتی تا 5 سال آینده

تحولات دنیای فناوری اطلاعات باعث خواهد شد تا این شبکه ها از نظر کارکرد و ساختار به شدت کهنه و عقب مانده به نظر برسند و استفاده از آنها در آینده نزدیک منسوخ شود.

به گزارش سافت گذر به نقل ازجام نیوز؛ یافته‌های یک موسسه تحقیقاتی نشان می دهد 50 درصد از شبکه های رایانه ای فعلی که برای تبادل اطلاعات به کار می روند ظرف 5 سال آینده از بین خواهند رفت.
تحقیقات Dimension Data نشان می دهد که تحولات دنیای فناوری اطلاعات باعث خواهد شد تا این شبکه ها از نظر کارکرد و ساختار به شدت کهنه و عقب مانده به نظر برسند و استفاده از آنها در آینده نزدیک منسوخ شود.
 

بر اساس گزارش Dimension Data با توجه به اینکه بسیاری از موسسات تجاری وحرفه ای برای انجام کارهای خود به استفاده از گوشی های هوشمند، تبلت ها و دیگر وسایل الکترونیک قابل حمل روی آورده اند و کارکنان آنها محدود به ساختمان محل کارشان نیستند می توان نتیجه گرفت که شبکه های رایانه ای با ساختار فعلی جای خود را به شبکه های بی سیم با امکانات گسترده تر خواهند داد.
استفاده گسترده از خدمات ویدیویی، سرویس های بصری سازی اطلاعات و افزایش سریع ظرفیت این شبکه های سیار تحول دیگری است که 45 درصد از شبکه های داده فعلی را تا 5 سال دیگر بازنشسته خواهد کرد. موسسه Dimension Data در سال 2010 پیش بینی کرده بود که تا 5 سال آینده تنها 38 درصد از این شبکه ها بازنشسته می شوند، اما مجددا آمار منتشر شده خود را بیشتر کرده و این نشان می دهد که سرعت تحولات در دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات تا چه حد بالاست.

 

به گزارش سکبی، در جریان این بررسی که با تحقیق از 300 شرکت بزرگ تجاری در سراسر جهان به دست آمده مشخص شده است که 70 درصد رایانه های ثابت فعلی که برای اتصال به شبکه های داده به کار می روند تا 5 سال آینده کنار گذاشته می شوند. این رقم در سال 2010 تنها 4.2 درصد پیش بینی شده بود که رشد شگفت انگیزی را نشان می دهد.
این تحولات سریع همچنین شرکت ها را به تغییر و بهینه سازی پرشتاب تر زیرساخت های خود در زمینه سوییچ و روتینگ سوق می دهد و از تجهیزات سخت افزاری فعلی تنها 18 درصد به گونه ای طراحی شده اند که 5 سال آینده کماکان در شبکه های مدرن دیتا قابل استفاده باشند.

نکته مهم دیگر امنیت پایین سخت افزارهای شبکه ای فعلی است. از میان تجهیزات مذکور که در سال 2011 مورد بررسی قرار گرفته اند دو سوم آنها حداقل دارای یک آسیب پذیری امنیتی بوده اند. البته آسیب پذیری این سخت افزارها در مواردی کمتر شده اما هرگز به زیر 50 درصد نرسیده و این مساله موجب تداوم نگرانی ها شده است.
از میان هر 10 آسیب پذیری امنیتی شناسایی شده چهار مورد آسیب های جدیدی بوده اند و از هر 10 مورد آسیب سه مورد درجه بندی بسیار جدی دریافت کرده اند. علاوه بر این از هر 10 حفره امنیتی یکی درجه بندی خطرناک و بسیار وخیم دریافت کرده است. این وضعیت ثابت می کند که شرکت های تجاری باید برای مدیریت نصب وصله های امنیتی به روزرسان جدی تر وارد عمل شوند و به طور مرتب برای رفع آسیب های امنیتی اقدامات متناسبی را انجام دهند.

در بخش دیگری از گزارش Dimension Data به لزوم ارائه آموزش های تخصصی و امنیتی به کاربران و کارکنان برای جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده هکرها تاکید شده است.
محققان این موسسه به این نتیجه رسیده اند که ضریب نفوذ فناوری بی سیم 802.11n ظرف یک سال آینده از مرز 50 درصد خواهد گذشت و لذا شرکت ها باید زیرساخت های شبکه ای خود را برای ارائه خدمات ارتباطی از این طریق به گونه ای مناسب ارائه کنند و خود را با این تحولات سازگار کنند.
یک نکته جالب در این بررسی آن است که سرعت بالای تحولات فناوری باعث شده میزان اقلام به فروش نرفته جدید بعد از گذشت یک بازه زمانی خاص در سال، از 38 درصد به 45 درصد افزایش یابد و لذا شرکت ها باید برای همگام ماندن با تحولات جدید در خریدهای سخت افزاری و شبکه ای خود به این نکته هم توجه کنند.

 

 

** هزینه های تامین امنیت سر به آسمان می زند
در تحولی دیگر موسسه Access Markets International یا (AMI) از افزایش هزینه های تامین امنیت در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات خبر داده است.
به گزارش فارس به نقل از بیزینس وایر، شرکت های تجاری کوچک و متوسط در جهان از سال 2010 تا 2016 توجه ویژه ای به حفظ امنیت خود خواهند کرد و به همین علت هزینه های امنیتی آنها هر سال 10 درصد افزایش می یابد. از کل هزینه های امنیتی 17 درصد به تامین امنیت خدمات کلود اختصاص می یابد که این رقم در سال 2016 به 24 درصد از کل هزینه های امنیتی می رسد.
در حالی که صرف هزینه های کلان در حوزه های امنیتی تاکنون بیشتر مورد توجه شرکت های بزرگ با بیش از 1000 کارمند بوده، امروزه شرکت های کوچک و متوسط هم متوجه پیامدهای غیرقابل جبران بی توجهی به امنیت در حوزه آی سی تی شده اند و لذا تلاش می کنند به این مقوله به طور جدی توجه کنند.


از سوی دیگر رشد بالای استفاده از وسایل الکترونیک قابل حمل هم خطرات امنیتی را برای این شرکت ها افزایش داده و به بیشتر شدن هزینه های امنیتی آنان انجامیده است. استفاده همزمان از این وسایل برای انجام امور شخصی و کاری هم خطرات زیادی را برای اشخاص و شرکت ها به دنبال می آورد و هم به یک چالش جدی امنیتی مبدل شده است.
شرایط دشوار اقتصادی و بحران و رکود در اروپا و آمریکا استفاده از مدل های کلود را با دشواری هایی روبرو کرده و از سوی دیگر به روز کردن راه حل های امنیتی قدیمی تر را هم سخت تر نموده است. اما با همه این مشکلات افراد و شرکت های کوچک با بنیه اقتصادی ضعیف هم چاره ای جز اختصاص بخش قابل توجهی از بودجه خود به مقوله امنیت ندارند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9855 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: jamnews.ir تاریخ خبر: 1391/04/13 تعداد مشاهده: 2046
سافت گذر
نظرات بینندگان

محمد مهدی صراف زادگان 1391/04/13 18:09
مهم: برای مبارزه با این ترفند زیرکانه که حالا از سمت هرکسی می تواند باشد یک راه حل ساده وجود دارد و آن هم اینکه به جای رای دادن در هر سایتی، روزانه و یا هر وقت دستتان رسید سعی کنید حداقل یک بار نام "خلیج فارس" و یک بار نام انگلیسی آن...

یعنی " Persian Gulf" را در Google جستجو کنید این از هر رای دادنی در هر سایتی موثر تر است...

به خصوص اگر نام انگلیسی آنرا جستجو کنید آنهم به طورهمه گیر پس ازمدتی تقریباً نامهای جعلی دیگرازصفحه اینترنتی محوخواهند شد!

برای حمایت از این طرح این پیام را چه از طریق ایمیل و چه گفتاری به گوش دوستان میهن دوستتان برسانید...

با امید به همکاری شما در این مبارزه خاموش و همه گیر با دشمنان ایران و ایرانی...lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet