کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316285 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

جذب کاربران خارجی در شبکه‎ی اجتماعی ایرانی هم‎میهن

شبکه اجتماعی هم میهن در راستای اهداف ملی و فرهنگی جامعه ایران و بر اساس دانش مهندسان کشور در آدرس HamMihan.com در دسترس کاربران ایرانی قرار گرفته است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از سیتنا، هم میهن، یک شبکه اجتماعی ایرانی است که از سال 2005 با عنوان جامعه مجازی آغاز به فعالیت نمود و هم اکنون با بیش از سه میلیون بازدید ماهیانه، خدمات خود را ارائه می‌دهد و هزاران کاربر در هر ساعت به زندگی مجازی خود در هم میهن ادامه می‎دهند.

امیر قاسمی، موسس شبکه اجتماعی هم میهن، طی مطلبی درخصوص آغاز به کار این شبکه اجتماعی نوشت: "هم میهن با دارا بودن قابلیت ها و کارائی موثر، نیاز کاربران ایرانی نسبت به شبکه های اجتماعی را پوشش داده و بطور مداوم در حال توسعه و گسترش است.

 

اینکه افراد بدون حضور فیزیکی و محدودیت های آن بتوانند حضور خود را در جامعه ای دیگر ادامه بدهند، پدیده ای لذت بخش بود که باعث شده تا اقشار مختلف جامعه از ورزشکاران و هنرمندان گرفته تا سیاستمداران و شرکتها و مؤسسات در جهان مجازی فعالیت داشته باشند.

ارتباط بین فرهنگ‎های قومی و شهری و محلی و حضور در غم و شادی اعضای دهکده جهانی؛ این حس را به  اعضای جامعه می دهد که در هنگام مواجهه با مشکلات بدانند که شاید در همان لحظه هزاران و میلیون ها نفر از وضعیت او و آنها مطلع هستند و همین به او قوت قلب می دهد که تنها نیست، موضوعی که ما به آن آنلاین نشینی یا زندگی اینترنتی می‎گوییم.

معتقدیم می‎توان با برنامه ریزی و درنظر گیری شرایط و نیازهای کاربران به یک شبکه اجتماعی ملی دست پیدا نماییم، همانطور که اکنون کشور روسیه در این زمینه پیشتاز بوده و با وجود یک شبکه اجتماعی داخلی، از گزند تاثیرات منفی فیس بوک نه تنها دور است بلکه این شبکه موفقیت بسیار ناچیزی در جذب و نگهداری کاربران روسی داشته است.

در شرایط فعلی، پیشرفت سایبری کشور به قدری دارای اهمیت است که با دستور رهبر معظم انقلاب، شورای عالی فضای مجازی تشکیل و معرفی گردید، به همین منظور با امید و در نظر داشتن طرح ملی و عظیم اینترنت ملی ضرورت یک شبکه ملی که بتواند جایگزین سالم و مناسبی برای فیس بوک و توئیتر و دیگر شبکه های ناامن بیگانه باشد، بیش از پیش احساس می شود و ما با توجه به این نکات سعی کردیم که این خلأ و نیاز کاربران ایرانی را با حذف موارد زیان آور برطرف کنیم.

 

در پایان گفتنی است این راه نیاز به همدلی و پشتیبانی حقیقی و عملی مسئولین ذیربط و نهادهای مربوطه و حامیان آینده نگر دارد."

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 14664 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1392/02/11 تعداد مشاهده: 2654
سافت گذر
نظرات بینندگان

AmirAli1988 1397/07/08 19:11
سلام خسته نباشید ببخشید من چند ساله شبکه اجتماعی هم میهن عضو هستم ولی امروز وقتی میخواستم وارد بشم هر بار روی لینک هم میهن کلیک میکنم وارد گوگل پلی برنامه تم تم میشم شما نمیدونید مشکلش چیه؟؟
تم تم یه شبکه اجتماعی که همون هم میهن هم تبلیغ این شبکه اجتماعی میکنه مشکل کجاست هر بار لینک هم مین رو کلیک میکنم گوگل پلی میاره در جایی که من با ویندوز وارد این شبکه اجتماعی میشم!!
علی 1392/02/11 19:40
" شبکه اجتماعی هم میهن در راستای اهداف ملی و فرهنگی جامعه ایران و بر اساس دانش مهندسان کشور "
دمت گرم کلی خندوندیموووون....
همچی می گی دانش،انگار چیکار کردن...... :))))
دیگه پیرزنه همسایمونم می تونه شبکه اجتماعی درس کنه.....