کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316269 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سافت‌گذر: با این فرمان بازی، لذت رانندگی فرمول 1 را ببرید

به گزارش سافت‌گذر ؛ دسته‌های بازی مدت‌هاست که به بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی گیمرهای حرفه‌ای تبدیل شده‌اند و در این میان، طرفداران بازی‌های ماشین‌سواری بیش‌ترین لذت را از بازی با فرمان‌های شبیه‌سازی می‌برند.

 

دو شرکت «استیل سریز» SteelSeries و «ایگنایت تکنالجیز» Ignite Technologies یک دسته بازی برای رایانه‌های شخصی ساخته‌اند که به علاقمندان بازی‌های رایانه‌ای این امکان را می‌دهد تا بدون صرف هزینه زیاد، نهایت لذت را از مسابقات به اصطلاح «شبیه‌سازی‌شده» ببرند. فرمان بازی «سیم ریس وی اس‌آردابلیو-اس1» Simraceway SRW-S1 Steering Wheel حاصل همکاری مشترک متخصصان زبده این دو شرکت در «مرکز آموزش رانندگی سیم ریس وی» در پیست مسابقه «اینفینیون» است. از آنجا که بخشی از طراحی این محصول را گروه توسعه مرکز «سیم ریس وی» بر عهده داشته است، تاثیر حضور افرادی چون «داریو فرانچیتی» و «دن ولدون» که هر دو از قهرمانان اتومبیل‌رانی هستند، در فرایند طراحی این دسته بازی کاملا مشهود است. در واقع این محصول مناسب کسانی است که می‌خواهند تجربه‌ای نزدیک به واقعیت در بازی‌های خود داشته باشند و تنها به دنبال ابزاری مشابه صفحه‌کلید و جوی‌استیک نیستند.

 

از آنجا که من خود در محله‌ای در نزدیکی یکی از پیست‌های معروف اتومبیل‌رانی در کالیفرنیای جنوبی بزرگ شده‌ام، همیشه از طرفداران اینگونه مسابقات بوده‌ام. به طوری که من همیشه از تماشای مسابقات نسکار «NASCAR» لذت می‌بردم و اخیرا هم به مسابقات فرمول یک و رالی قهرمانی جهان علاقمند شده‌ام. به همین دلیل وقتی از تولید چنین محصولی از سوی شرکت استیل سریز مطلع شدم چندان در مورد کیفیت و کارایی آن مطمئن نبودم. در واقع از خود می‌پرسیدم مگر می‌شود یک دسته بازی بدون پدال با قیمتی کمتر از 120 دلار عرضه شود؟!! و یا اصلا شرکتی که کار اصلی آن تولید هدست و میکروفون‌های حرفه‌ای است چقدر در مورد مسابقات اتومبیل‌رانی اطلاع دارد؟

 

البته بعد از اینکه درباره مشخصات فنی SRW-S1 اطلاعات بیشتری کسب کردم، احساس بهتری در موردش داشتم. به دلیل استفاده از شتاب‌سنج در طراحی این وسیله عدم تماس فرمان با سطح میز یا صندلی شما قابل تشخیص است. 15 ال‌ای‌دی نیز در آن تعبیه شده است که علاوه بر نشان دادن سرعت شما در هر دقیقه می‌تواند زمانبندی را هم تغییر دهد. SRW-S1 دارای 15 کلید برای کنترل عملکردهای مختلف در بازی (دوربین، زاویه دید، دوربین وسط و غیره) است. همچنین 12 حالت برای تنظیم میزان دقت فرمان برای آن در نظر گرفته شده است. بطور کلی این دسته بازی که متاثر از تکنولوژی «سیم ریس وی» تولید شده است، قابلیت رقابت با انواع مشابه خود را دارد.

مشخصات فنی SRW-S1:
•    15 کلید و پد جهت‌نما که بطور کامل قابلیت برنامه‌ریزی دارند و به کاربر این امکان را می‌دهند تا تنظیمات شخصی خود را پیاده کند.
•    میزان دقت فرمان تغییر می‌کند. به علاوه یک صفحه میانبر دایره‌ای به عنوان ابزار کمکی راننده در آن وجود دارد.
•    این وسیله با دارا بودن سرعت‌سنج و چراغ‌های نشان دهنده تغییر مسیر و ارتباط با بازی‌های آنلاین «سیم ریس وی»، انجام یک بازی تعاملی را برای شما امکانپذیر می‌کند.
•    استفاده از چرخ‌های مسابقه‌ای پلاستیکی با چسبندگی سطحی مناسب به همراه سردنده‌های مخصوص مسابقه، تجربه یک مسابقه واقعی را به شما می‌دهند.
•    انجام تنظیمات این وسیله آسان و سریع است. فقط کافی است آن را وصل کرده و بصورت آنلاین در پیست «سیم ریس وی» مشغول بازی شوید.
•    اندازه این فرمان بازی: 20.3 در 25.4 در 10.1 سانتی‌متر و وزن آن 862 گرم است.
•    اگرچه مشخصات فنی این وسیله گویای کیفیت آن است، ولی برای اینکه کاملا از آن مطمئن شویم لازم است بسته آن را باز کرده و امتحانش کنیم.

باز کردن بسته‌بندی

 

بسته‌بندی دسته بازی SRW-S1 به شکلی است که شما به راحتی می‌توانید فرمان، دکمه‌ها و سردنده‌های آن را بطور کامل ببینید. در اینجا اولین نکته‌ای که جلب توجه می‌کند این است که این وسیله چقدر واقعی به نظر می‌رسد بطوریکه اندازه آن فقط کمی کوچکتر از  فرمان یک ماشین ماسبقه کارتینگ است. در قسمت فوقانی آن 22 دکمه و دستگیره و در قسمت تحتانی 4 پدال قرار دارد. باید گفت مهندسان شرکت استیل سریز و ایگنایت تکنالجیز طراحی فوق‌العاده‌ای بر روی این وسیله انجام داده‌اند. دکمه‌ها و دستگیره‌های آن از کیفیت بالایی برخوردار است بطوریکه به نظر نمی‌رسد به زودی دچار مشکل شود و یا بشکند.

سیم یواس‌بی متصل به SRW-S1 ضخیم و چند لایه است، به همین دلیل حتی اگر دور دسته بپیچد یا ضربه بخورد، آسیبی نمی‌بیند. طول آن نیز نسبتا بلند است (2.4 متر). بنابراین شما می‌توانید بدون توجه به محل قرار گرفتن رایانه خود، با فاصله زیاد از این دسته استفاده کنید.

 

به گزارش سافت‌گذر ؛ وزن این وسیله نیز ایده‌آل بوده و یک احساس واقعی را به شما می‌دهد. البته ممکن است در ابتدا احساس راحتی نداشته باشید، با این حال در صورت استفاده بیشتر متوجه می‌شوید که ساختار و ترکیب آن منطقی است، به گونه‌ای که در بازی‌های شبیه‌سازی‌شده می‌تواند حس راحتی فوق‌العاده‌ای به شما بدهد.

همانطور که مشاهده می‌کنید یک پد D شکل در سمت چپ این دسته وجود دارد و نشان می‌دهد که از این وسیله می‌توان برای بازی‌های ویدیویی نیز استفاده کرد. در قسمت زیرین آن هم دکمه مربوط به هدایت ماشین وجود دارد که مناسب افرادی است که دوست دارند اتومبیل با شتاب کمتری حرکت کند. چنین امکاناتی برای کسانی که زمان خود را در پیست‌های بازی صرف می‌کنند، تجربه‌ای نزدیک به واقعیت فراهم می‌نماید.

 

دکمه مدرج که در قسمت میانی قرار دارد به بازیکن این امکان را می‌دهد که به صورت خودکار عملکردهایی چون کنترل ترمز و کلاج را دریافت کند. با چرخاندن این دکمه به سمت گزینه مورد نظر، متوجه می‌شوید که این دستگاه چه امکاناتی در اختیار شما قرار می‌دهد. می‌توان با چرخاندن این دکمه، از ابزارهای کمکی «سیم ریس وی» متناسب با نوع رانندگی خود کمک بگیرید.

با برگداندن این دسته بازی متوجه وجود چهار پدال در قسمت پشت آن خواهید شد. دو پدال بالایی برای تغییر جهت به سمت بالا و پایین است و دو پدال بزرگتری که در قسمت پایین قرار گرفته است، پدال‌های گاز و ترمز هستند. دو پدال مخصوص تغییر جهت، شکل متمایزی دارند، ولی پدال گاز و ترمز دقیقا شبیه پدال یک اتومبیل واقعی هستند.

 

راه‌اندازی و استفاده از SRW-S1 در بازی «سیم ریس وی»

 

برای نصب دسته بازی SRW-S1 هیچ شگرد خاصی وجود ندارد. فقط کافی است آن را از طریق یک پورت USB به رایانه خود متصل کرده و برنامه را اجرا کنید. بسته حاوی SRW-S1 فاقد سی‌دی برنامه است، به همین دلیل باید به سایت «سیم ریس وی» به نشانی (http://www.simraceway.com) مراجعه کرده و «بازی» را دانلود کنید.

با توجه به اینکه وقفه‌ای میان حرکت دست شما بر روی دسته بازی و حرکت اتومبیل‌ها در بازی وجود ندارد، استفاده از این وسیله نوعی حس فراواقعی و سورئالیستی را القا می‌کند. حتی وقتی با استفاده از این وسیله بصورت آنلاین با شخص دیگری مسابقه می‌دهید اصلا متوجه وقفه در روند بازی نمی‌شوید.

 

 

 

البته به هنگام بازی با این وسیله ما با مشکلاتی هم برخورد کردیم که عمدتا ناشی از شبکه اینترنت بود و ارتباطی با وسیله بازی ما نداشت.

 

به گزارش سافت‌گذر ؛ در بازی «سیم ریس وی» ترفندها و تنطیمات بسیار زیادی وجود دارد که شما می‌توانید از آنها در اتومبیلی که برای بازی انتخاب کرده‌اید استفاده کنید. البته من شخصا بدون توجه به همه این ترفندها بلافاصله بازی را شروع می‌کنم! نکته قابل توجه دیگر این است که صدای بازی متناسب با جایی که شما قرار دارید تغییر می‌کند. یعنی اگر شما از طریق دوربین تعبیه شده درون اتومبیل، بازی را دنبال می‌کنید صدای موتور ماشین را متفاوت از حالتی می‌شنوید که از طریق دوربین بیرونی در حال هدایت اتومبیل خود هستید. در این بازی نیز همچون دیگر بازی‌های شبیه‌سازی‌شده، هر یک از اتومبیل‌ها صدای منحصربفرد خود را دارند که شباهت بسیار زیادی به نمونه واقعی آن دارد.

 

 

علی‌رغم همه آنچه گفته شد، باید اذعان کنیم که استفاده از SRW-S1 چندان هم ساده نیست. استفاده درست از این وسیله برای کم کردن شتاب و ترمز سر پیچ‌ها، می‌تواند اندکی دشوار باشد. در واقع مهندسان طراح این وسیله با در نظر گرفتن قوانین فیزیک در دنیای واقعی، عوامل مختلفی چون تغییرات ارتفاع سطح و دمای پیست را در افزایش یا کاهش شتاب اتومبیل لحاظ کرده‌اند. از این رو، شما برای شرکت در مسابقه باید علاوه بر تعادل ترمز، به موارد دیگری نیز توجه کنید. بنابراین می‌توان گفت بازی‌های «سیم ریس وی» بیش‌تر برای کسانی که شیفته بازی‌های شبیه‌سازی‌شده هستند، ایده‌آل است.

 

برای آزمایش این محصول، بازی «نیاز به سرعت: فرار» Need For Speed: The run و «فرمول یک: 2011» F1:2011 را امتحان کردم. اولین کاری که لازم بود در این بازی‌ها انجام شود، جهت‌یابی فرمان و دکمه‌ها بود. چراغ‌های نشانگر در طول بازی روشن نمی‌شد، ولی عملکرد سایر قابلیت‌های آن سریع و درست بود.

 

نکته آخر

 

بعد از چندین دور بازی در F1: 2011، متوجه شدم علی‌رغم مهارت فوق‌العاده‌ای که تصور می‌کردم در رانندگی دارم، در اینجا به طرز مضحکی از تشخیص مسیر مسابقه، دور زدن، ترمز کردن و بیشتر کردن سرعت در مواقع لزوم ناتوان هستم. علاوه بر همه این موارد، اصلا نتوانستم از برخی کلیدهای روی فرمان استفاده کنم. چنین تجربه‌ای به شما می‌گوید که برای تبدیل شدن به یک راننده به دقت و چالاکی بیشتری نیاز دارید.

با گذشت حدود 20 دقیقه از شروع بازی، تازه فهمیدم که به دلیل بالا گرفتن دسته بازی، شانه‌هایم دچار درد شده است. به همین دلیل پیش از اینکه بطور کامل احساس شکست را بپذیرم، قبل از یاد گرفتن مسیرهای جدید و آشنایی با دکمه‌هایی که عملکرد من را در بازی بهبود می‌دادند، لازم بود اندکی استراحت کنم.

 

به گزارش سافت‌گذر ؛ با وجود عدم وجود بازخورد نیرو در بازی، بعید است بازیکنان از تصنعی بودن بازی گلایه‌مند باشند. واقعیت این است که قیمت پایین این محصول جای هیچ‌گونه تردیدی برای علاقمندان به بازی‌های شبیه‌سازی‌شده باقی نمی‌گذارد. اگر شما به دنبال یک وسیله قابل حمل باشید، جابجایی این دسته بازی و راه‌اندازی مجدد آن بسیار ساده است. بطور کلی جذابیت بازی «سیم ریس وی» هم به قدری است که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

 

البته SRW-S1 بدون نقص هم نیست. از جمله اینکه برای بازی نیاز به سرعت و  F1: 2011 باید اندکی زمان صرف پیدا کردن جهت دکمه‌ها و پدال‌ها کرد. به طوری که حتی پس از گذشت چند دقیقه از بازی، هنوز جهت‌یابی آنها رضایت‌بخش نبود. با این حال امکان ادامه بازی وجود داشت. به نظر من F1: 2011 تا به این مرحله جذاب‌ترین و البته پیچیده‌ترین بازی‌ای بوده است که با استفاده از دسته بازی SRW-S1 انجام داده‌ام.

متاسفانه برای آن دسته از دوستانی که پلی‌استیشن سونی و یا ایکس‌باکس مایکروسافت دارند، استفاده از این دسته بازی امکان‌پذیر نیست. گویا شرکت استیل سریز در حال حاضر برنامه‌ای برای تطبیق این دسته بازی با این کنسول‌ها ندارد. لازم به ذکر است که این شرکت درصدد ارتقای این سیستم در آینده نزدیک است که می‌تواند خبر خوشایندی باشد. SRW-S1 دارای حفره‌هایی در قسمت زیرین خود است که یکی از علاقمندان باهوش این بازی‌ها می‌تواند از آنها برای ایجاد یک سیستم هدایت استفاده کند.

 

 

اکنون که این نقد نوشته می‌شود، دسته بازیSRW-S1  «سیم ریس وی» به همراه گارانتی یکساله در آمریکا و تایوان و گارانتی دو ساله در کشورهای اتحادیه اروپا به قیمت 139.32 دلار به فروش می‌رسد.

دو شرکت استیل سریز و سیم ریس وی محصول با کیفیتی تولید کرده‌اند که می‌تواند نظر علاقمندان بازی‌های شبیه‌سازی‌شده را جلب کند. قابلیت استفاده از SRW-S1 در بازی‌های پرطرفداری چون F1: 2011، مجموعه بازی‌های «نیاز به سرعت» و همچنین بازی آنلاین قدرتمند سیم ریس وی، این وسیله را به یک محصول فوق‌العاده تبدیل کرده است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23756 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1393/09/02 تعداد مشاهده: 5192
سافت گذر