کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9204 | مشاهده و دانلود: 740283867 | آخرین بروزرسانی: 1403/03/01 | اعضاء: 316783 | نظرات: 37904
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی و هیئت همراه را تسلیت عرض می کنیم. #شهید_جمهور

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گزارش فیس بوک از افزایش درآمد و تعداد اعضا در سه ماهه اول سال


فیس بوک با ارائه گزارشی اعلام کرد که در حال حاضر 901 میلیون عضو فعال در این سایت مشغول به فعالیت هستند.

به گزارش سافت گذر ؛ فیس بوک اعلام کرد که انتظار دارد با ارائه عمومی سهام خود، استقبال خوب و قابل توجهی از خرید آن صورت بگیرد. به احتمال زیاد قرار است که این عرضه عمومی در اواسط ماه می – 26 اردیبهشت – صورت گیرد.

امروز فیس بوک با ارائه گزارشی، عملکرد سه ماهه اول این سایت را در سال 2012 تشریح کرد.

در این گزارش آمده است که فیس بوک توانسته است 901 میلیون عضو فعال ماهانه در سایت داشته باشد. این افزایش بزرگ، و قابل توجه خواهد بود؛ زیرا در مقایسه به دو ماه قبل که 845 کاربر فعال داشته است بیش از 50 میلیون افزایش را نشان می‌دهد.

این گزارش افزوده است که حدود 500 میلیون عضو روزانه به این سایت مراجعه می‌کنند که در مقایسه با ماه فوریه – حدود دو ماه قبل - که 483 میلون بوده است، رقم قابل توجهی افزایش داشته است.

فیس بوک میگوید که در حال حاضر در هر روز 3.2 میلیارد نظر و پست در این سایت قرار داده می‌شود که این تعداد در ماه فوریه 2.7 میلیارد بوده است.

این شرکت ادامه می‌دهد که هم اکنون 300 میلیون تصویر در این سایت روزانه آپلود می‌شود که در مقایسه با دو ماه قبل 50 میلیون افزایش داشته است. (250 آپلود عکس در دو ماه قبل ).

فیس بوک ادعا می‌کند که 125 میلیارد ارتباط بین کاربران ثبت کرده است که این رقم در دو ماه پیش 100 میلیارد ارتباط بوده است.

این گزارش تا اینجا تا حد زیادی جالب و عجیب به نظر می‌رسد؛ اما از اینجا بیشتر جالب می‌شود که این شرکت اعلام کرده است که درآمد این شرکت نسبت به مدت مشابه سال گذشته 45 درصد رشد داشته و به 1.06 میلیارد دلار رسیده است.

این شرکت اضافه کرده است که 23 در صد از درآمد این سایت در سه ماهه اول سایت توسط یک ناشر بازی با نام "زینگا" تامین شده است.

در این گزارش افزوده شده است که در کنار درآمد بالای این سایت هزینه‌های زیادی هم صورت گرفته است، مانند خرید سایت "اینستاگرم" در اوایل ماه جاری به رقم یک میلیارد دلار و همچنین پرداخت 550میلیون دلار برای در اختیار گرفتن تعدادی اختراع ثبت شده از مایکروسافت.




** بیشتر از فیس بوک بدانیم:

فیس بوک (به انگلیسی: facebook) شرکت ایجاد کنندهٔ وب‌گاه فیس بوک است که در ۴ فوریه ۲۰۰۴ به وجود آمد.

این سایت از شبکه‌های اجتماعی مجازی است که به واسطه آن می‌توان با دوستانی که دارای حساب کاربری در فیس بوک هستند؛ عکس، فیلم یا پیغام به اشتراک گذاشت. فیس بوک هم اکنون به طور رایگان در اختیار مردم جهان قرار دارد.

به گزارش سافت گذر ؛ فیسبوک بیش از نهصد میلیون کاربر دارد و هم‌اکنون به ۴۰ زبان از جمله فارسی، قابل دسترس بوده و ۷۰ درصد از کاربران آن در خارج از ایالات متحده هستند.

محیط فیسبوک در واقع جمعی از دوستان و آشنایان یک کاربر به‌شمار می‌آید. فیس بوک با ارائه امکان عضوگیری در تعداد بالا، به کاربران اجازه می‌دهد تا در هر لحظه دوستان جدیدی را به مجموعه دوستان خود اضافه کنند.

کاربران در فیسبوک دارای یک صفحه شخصی هستند. می‌توانند گروه تاسیس کنند و یا در گروه‌های دیگر عضو شوند. کاربران می‌توانند برای خود آلبوم عکس انتخاب کنند و افرادی را به لیست دوستانشان اضافه کنند.

کاربران فیس بوک برای اعضا به پنج گروه طبقه‌بندی می‌شوند: دوستان، دوستانِ دوستان، اعضای هم‌شبکه، غریبه‌ها و کاربرانی که احیاناً بسته‌اید(بلاک کرده‌اید).

جولیان آسانژ موسس وب سایت ویکی لیکس می‌گوید:

"فیسبوک تنفرآمیزترین ابزار جاسوسی است که تاکنون ایجاد شده‌است. هر کس که نام و مشخصات دوستان خود را به شبکه اجتماعی فیسبوک اضافه می‌کند، باید بداند که به شکل رایگان در خدمت دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکاست و این گنجینه اطلاعاتی را برای آنها تکمیل می‌کند."

در مقابل مدیران فیس بوک فعالیت خودشان را در این سایت کار بزرگی می‌دانند که توانسته مردم دنیا را به یکدیگر نزدیک کند، ارتباطات راحت‌تر شده و در ضمن آن، آشنایی با سایر فرهنگ‌ها در کنار امکان دوستی با آنها محیا شده است.


*** قضاوت با شما!  

 

 

 

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 8778 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1391/02/05 تعداد مشاهده: 2405
سافت گذر
نظرات بینندگان

امید 1391/02/07 02:16
شما می توانید در فیس بوک وارد شوید و اطلاعات اشتباه بدهید...باز هم این گنجینه محسوب می شود برای سرویس های اطلاعاتی آمریکا؟
متاسفانه دستگاه های امنیتی ما هم تاثیر گرفته از همین طرز فکرها هستند و این ابزارهای ارتباطی را ابزار جاسوسی می خوانند...از فیس بوک و گوگل و یاهو گرفته تا کل اینترنت !
حدیثی داریم از امام علی (ع) که می فرمایند:
آدمی نسبت به چیزی که بدان آگاه نباشد دشمنی می ورزد
مشکل ما هم ناآگاهی است
اگر فیس بوک شبکه جاسوسی CIA است پس شبکه اجتماعی "فیس نما" که ایرانی است باید ابزار جاسوسی وزرات اطلاعات ما باشد...آیا واقعا اینطور است؟
به نظر من باید مدتی زمان بگذرد تا همه به یک خرد جمعی برسیم که اینها ابزار هستند و ما هستیم که به ابزارها نحوه ورود به زندگیمان را می دهیم...
به یاد بیاورید دورانی که ماهواره داشتن جرم بود و آن را ابزار غربی می دانستند برای فروپاشندن خانواده ها...در حالی که این خانواده ها هستند که باید درست انتخاب کنند چه چیز مفید یا مضر است و ماهوازه فقط یک ابزار است...همین
هم وطن 1391/02/06 12:03
من برای عضویت در سایت softgozar و خیلی سایت های دیگر ایرانی اطلاعات شخصی خودم رو وارد کردم آیا شما و این سایت ها هم جاسوس هستند؟ آیا هر کس که توی دنیای به این بزرگی هر کار مثبتی برای مردم جهان انجام بده آدم بدیه؟ به نظز شما فیسبوک و گوگل که ما همین سایت softgozar رو از طریق اونا پیدا کردیم آدم بده و جاسوسن؟ آیا تا حالا با سرویس ایمیل www.iran.ir کار کردین تا ببینید چقدر مسخره و احمقانه طراحی شما و تمام اطلاعات جد و آباد آدم رو می خواد از آدم! مردم ایران به جز فیسبوک سرگرمی کم خرج دیگری تو زندگی دارن؟
قضاوت با شما!!!
محسن 1391/02/05 21:02
من یه آدم عادی هستم, هیچ ترسی هم ندارم اطلاعاتم پخش بشه چون اصلا من اینجا کاره ای نیستم که برای کسی مهم باشم
هر کی هم فکر می کنه شخص مهمیه و اطلاعاتش "ممکنه" دزدیده بشه می تونه اصلا نره به فیسبوک یا اگرم می ره هیچ اطلاعاتی از خودش وارد نکنه
ناشناس 1391/02/05 20:53
ما که نفهمیدیم این آقای جولیان آسانژ عقیدش چیه؟
همه چیزو اطلاعات و اسرار محرمانه میدونه و همه رو جاسوس می بینه.
یه سوال هم دارم چرا فیس بوک فیلتره ولی گوگل پلاس بازه؟
با تشکر از سایت خوبتون
امیر 1391/02/05 19:48
ما چی داریم که دستگاه جاسوسی بخواد بدونه؟!؟!
کاربر عادی 1391/02/05 11:20
برای کاربران عادی مثل من چیز مخفی ندارم که اونها بدونند یا ندونند مهم باشه!!!!!
از مسئولین هم میخواهیم به فیس بوک نروند
با تشکرlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus