کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316285 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

"متخصص کامپیوتر" در جدول مشاغل پردرآمد ایران

طی سال های اخیر و به واسطه تزریق منابع مالی نامحدود به ورزش، فوتبال به یکی از شغل های پردرآمد در کشور تبدیل شده است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از سیتنا؛ یکی از مهمترین دغدغه های هر فرد در هر سال و ماه و روز دغدغه شغل، کار و پول درآوردن است و بر همین اساس بسیاری از افراد به دنبال پیدا کردن شغلی هستند که بتوانند به واسطه آن تمام دغدغده های خود را برطرف کنند.

در شرایطی که این روزها پحث افزایش حقوق کارگران برای سال 93 مطرح است و کارگران در انتظار افزایش حداکثر 30 درصدی حقوق خود در مقایسه با سال جاری هستند بسیاری از مشاغل نیز وجود دارند که دارندگان آنها به فکر کسب درآمدهای میلیاردی در یک سال هستند.
 
به گزارش نامه، اما در این میان یک موضوع پر اهمیت وجود دارد و این است که کمتر فردی وجود دارد که علاقه داشته باشد تا دیگران از درآمد وی مطلع باشند و به همین دلیل است که بسیاری از مردم تمایلی به اعلام میزان درآمد خود ندارند.
 
هم اکنون در میان متقاضیان مشاغل مختلف این سوال مطرح شده است که کدام مشاغل در کشور درآمد و امکانات بهتری دارد و می توان با انتخاب آن شغل مشکلات و دغدغه های زندگی روزمره را برطرف کرد.
 
اما طی سال های اخیر به واسطه نوسان های قیمت در بازارهای مختلف به خصوص بازار ارز دلالان فراوانی سودهای کلانی را به دست آورده اند و بسیاری به حضور در این عرصه علاقه مند شده اند و کمتر شاهد سرمایه گذاری در بخش های تولیدی بوده ایم و تمایل مردم بیشتر به سمت خرید و فروش در بازارهای پرنوسان همچون ارز و سکه بوده است.
 
با بررسی های صورت گرفته هم اکنون مشاغل متخصص کامپیوتر،متخصص و جراح زیبایی،وکیل خانواده،بازیگر سینما و تلویزیون و مربی و بازیکن فوتبال 5 شغل پردرآمد کشور به شمار می روند و نکته قابل توجه این است که نمی توان در کوتاه مدت به این مشاغل رسید و باید برای دست یافتن به درآمدهای قابل توجه این مشاغل سختی های فراوانی را تحمل کرد.
 
البته در میان این 5 شغل اشاره شده مشاغل دیگری نیز هستند که صاحبان آن درآمدهای قابل توجهی را دارند و از جمله آنها می توان به سرمایه گذاری کلان در بورس در صورت آشنایی کامل به بازار سرمایه و همچنین ساخت و فروش مسکن اشاره کرد. در جدول زیر به جزئیات درآمد این 5 شغل اشاره شده است:

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 18890 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1392/10/25 تعداد مشاهده: 2912
سافت گذر
نظرات بینندگان

بیکار 1392/10/26 15:10
من کسی را می شناسم دیپلم علوم انسانی داره و کارش طراحی وب بود (فوق حرفه‌ایی).اوایل درآمد خوبی داشت الان میگه برای یک وب سایت با طراحی فوق العاده ملت بیشتر 100 هزار تومان پول نمی دن تازه میگه اونم اگر کارش باشه.lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
فدراسیون بیکاران ایران 1392/10/26 03:27
سلام من یک سال واندی است که مدرک کامپیوتر گرفتم در جواب دوستمون که گفته اگر حرفه ای باشی کار هست من به برنامه نویسی php مسلط هستم ولی کو کار چند جا رفتم میگن هر کدوم یه چیزی می گن که یا اصلا ربطی به برنامه نویسی نداره و ..... از صبح ساعت 8 بیا تا ساعت 14 برامون کد بنویس ماهانه 500 هزار تومان حالا خودتان قصاوت کنید 500 هزار کرایه تاکسی یک ماه هم نمی شود برای رفت و آمد و ......
حسین 1392/10/25 21:00
واقعا متاسفم واسه خودمون و مملکتمون.
من مهندس متالورژم از صنعتی اصفهان و الان بیکارم.به هر دری هم زدم فایده نداشته و دارم بازاریابی یاد میگیرم واسه ماهی 530 تومان. درس و این حرفا رو بیخیال بابا. توی این مملکت باید دلال خوبی بود یا پارتی کلفت داشت تا پولدار شد.دوستای خودمم تک تکشون از همون دانشگاه سرازیر شدن توی دلالی و خرید و فروش.
شغل پر پول در ایران فقط دلالی.
متاسفم واسه اقشار تحصیل کرده منجمله خودم با مملکت و برنامه ریزی هاشون که بجای اینکه به فکر جوونا باشن به فکر چه ها که نیستند و چه پولا که هدر نمیره یا اختلاص نمیشه.
شغل پر درآمد دیگه : عامل دخانیات. فروشش هم فوق العاده ست. تا بخوای آدم سیگاری و جوون معتاد فراوون.
من که این آپشن هم مد نظرمه. شما رو نمیدونم!!!!!!!!!!!
یا علی.
پرکار 1392/10/25 18:04
دوست بیکار من بهتر طراحب وب سایت کنی ببینی چه درآمدییییی دارررره
بیکار 2 1392/10/25 17:43
منم لیسانس کامپیوتر هستم، هم تویه بازار آزاد و هم دولتی خیلی دنبال کار گشتم، حتی بین سه هزار نفر که برای یک شغل که فقط یه نفر هم میخواست قبول شدم ولی متاسفانه از این دسته استخدامی هاست که هنوز منتظرن دولت بهشون مجوز بقیه مراحل جذب رو بده . حتی با دو تا از دوستام که هر دو شون فوق لیسانس کامپیوتر هستن و هر دو هم مثه من بیکارن دنباله کار آزاد رفتیم ولی به هیچ جایی نرسیدیم چون سرمایه آنچنانی نداشتیم .
م ج ن 1392/10/25 16:28
شما بعد از این که لیسانس گرفتی برو سراغ تخصص، برو تازه کار یادبگیر ! !lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
... 1392/10/25 13:11
ناامیدمون نکن دادا منی که تا چند وقت دیگه قرار لیسانسمو بگیرم پس دلم به چی خوش باشه !!!
البته خودم با چشم خودم دیدم مهندس کامپیوتر مغازه لوازم التحریر باز کرده بود کپی و زیراکس میگرفت !!!
اینم از مملکت ما !
بعضی ها باید درآمدهای میلیاردی داشته باشن ، منم با موتور سیکلت 30هزار تومن جریمه شدم الان ماتم گرفتم :Dlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
در جواب به بیکار 1392/10/25 11:38
خوب تو تخصص نداری تو رشته کامپیوتر اگر حرفه ای بشی در یک شاخه حتما کار هستش
اگر هم نبود خودت می تونی ایجاد بکنی
بیکار 1392/10/25 10:41
چرا من لیسانس کامپیوتر هستم و الان یک سالی هست بیکارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عجب شغل پر درآمدی.lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet