کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735450834 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316284 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

حمله هکرها به سازنده نرم افزارهای صنعتی

هکرها با طراحی یک شیوه پیچیده موفق به نفوذ به وب سایت یک شرکت تولیدکننده نرم افزارهای صنعتی شده‌اند.
هدف این حمله جمع‌آوری اطلاعات در مورد اهداف بعدی هکرها بوده است.

حمله هکرها به سازنده نرم افزارهای صنعتی


به گزارش سافت گذر به نقل ازایتنا؛ کارشناسان امنیتی از این بیم دارند که این حمله موفق هکری زمینه را برای حمله به برخی صنایع مهم در کشورهای مختلف جهان فراهم آورد.

این حمله اولین بار توسط محققان موسسه امنیتی AlienVault کشف شد و آنها موفق شدند کدهای مخرب نفوذ داده شده به وب سایت این شرکت مشهور که نامش فاش نشده را شناسایی کنند.
نرم افزار مورد بحث برای شبیه سازی و مهندسی سیستم ها در بسیاری از صنایع و از جمله اتومبیل سازی، هوافضا، کارخانه های تولیدی و ... به کار گرفته می شود.

بر خلاف دیگر حملات هکری که در آنها از یک بدافزار برای نفوذ به سایت مورد نظر استفاده می شود، این بار مهاجمان به دنبال شناسایی رایانه هایی بوده اند که از آنها برای بازدید از سایت یاد شده استفاده شده است.
کدهای مخرب هکرها در این سایت منجر به اجرای یک فایل جاوا اسکریپت از سروری ثالث می‌شود که اطلاعاتی را در مورد نوع مرورگر، آی پی رایانه‌ها‌، سیستم عامل و زبان آن رایانه جمع آوری می کند.

این فایل جاوا برای شناسایی برنامه‌های امنیتی نصب شده بر روی رایانه های بازدیدکننده و از جمله ابزار ضدنفوذ مایکروسافت موسوم به EMET هم قابل استفاده است.
از این طریق نسخه‌های نصب شده برنامه هایی همچون فلاش، آفیس؛ آکروبات ریدر و .. هم بررسی می‌شوند تا شناخت بهتری از آسیب‌پذیری‌های هر رایانه به دست آید. بررسی‌ها برای شناخت بهتر ابعاد این حمله هکری ادامه دارد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22433 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: itna.ir تاریخ خبر: 1393/06/12 تعداد مشاهده: 1716
سافت گذر