کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316269 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ساخت ایمیل جدید بدون از دست دادن ایمیل های قبلی

به احتمال زیاد تا به حال خواسته اید ایمیل خود را عوض کنید ولی به دلیل از دست دادن ایمیل های قبلی، از این کار پشیمان شده اید. ما در اینجا به شما روش تغییر ایمیل به همراه انتقال کلیه ایمیل های قدیمی را آموزش می دهیم. بعلاوه روشی را به شما آموزش می دهیم تا ایمیل هایی که به ایمیل قبلی شما ارسال می شود، به ایمیل جدید وارد شود.

 ایمیل

انتقال ایمیل های قدیمی و لیست مخاطبین

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ بسیاری از سرویس دهندگان ایمیل قابلیتی را در سیستم های خود ایجاد کرده اند که به کاربر امکان انتقال و وارد کردن ایمیل های قدیمی و لیست مخاطبین را به ایمیل جدید می دهد. در اینجا به بررسی دو سرویس محبوب یعنی جیمیل و یاهو می پردازیم.

در جیمیل، بعد از وارد شدن به حساب کاربری خود، گزینه Accounts and Import در صفحه تنظیمات (setting) را زده و بر روی Import mail and contact کلیک کنید. جیمیل می تواند ایمیل های شما در Yahoo!،Hotmail و AOL و سایر سرویس های ایمیل که از پروتکل POP3 استفاده می کنند، را فراخوان کند. این فرآیند ممکن است ساعتها یا حتی روزها، بسته به تعداد ایمیل های شما، طول بکشد.

 ایمیل

در outlook و Hotmail از TrueSwitch Wizard استفاده کنید.

 ایمیل

در یاهو چنین امکانی موجود نیست، اگرچه سرویس های پولی Yahoo Mail Plus این قابلیت را دارا می باشد. اگر می خواهید ایمیل خود را به یاهو یا هر ایمیل دیگری که این قابلیت را ندارد، تغییر دهید، مطلب زیر را مطالعه کنید.

انتقال ایمیل و Send As

پس از تغییر دادن ایمیلتان، ممکن است دوستانتان یا شرکای کاریتان پیام های خود را هنوز به ایمیل قبلی ارسال کنند. با استفاده از روش زیر شما ایمیل های رسیده به ایمیل قدیمی خود را از دست نداده یا مجبور نیستید آن را مرتب چک کنید.

با استفاده از این روش، پیام های جدید ارسالی به ایمیل قبلیتان به طور اتوماتیک در ایمیل جدید نمایش داده می شود. توجه داشته باشید برای این کار ایمیل قدیمی شما باید از پروتکل POP3 استفاده کند. مثلا در یاهو میل این امکان به صورت رایگان فعال نیست و در سرویس Yahoo Mail Plus وجود دارد.

برای انتقال ایمیلهایتان از جیمیل، در همان بخش setting و در تب Account and Import گزینه مشخص شده درتصویر زیر را کلیک کنید.

 ایمیل

در Outlook بر روی گزینه مشخص شده در شکل زیر کلیک کرده و سپس بر روی Add an email account کلیک کنید.

 ایمیل

در یاهو وارد بخش Mail Account در Options شده و سپس بر روی دکمه Add کلیک کنید. در صفحه باز شده از شما خواسته می شود ایمیل قدیمی خود را وارد کنید.

 ایمیل

در صورتی که ایمیل از طریق POP3 قابل دسترسی باشد، این گزینه پیام های موجود در ایمیل قدیمی شما را وارد ایمیل جدید یاهو می کند.

در این حالت اگر بخواهید ایمیل خود را از جیمیل به یاهو تغییر داده و پیام های قدیمی خود را در یاهو داشته باشید، باید وارد اکانت جیمیل خود شده، تب Forwarding and POP/IMAP در تنظیمات جیمیل را زده و گزینه Enable POP for all mail را فعال کنید. هنگامی که آدرس جیمیل خود را در یاهومیل (صفحه بالا) وارد کردید، یاهو شروع به انتقال پیام های قبلی از طریق POP می کند.

 ایمیل

توجه داشته باشید که برای فعال نگه داشتن ایمیل قبلی و جلوگیری از مسدود شدن آن، باید هر از چندگاهی به ایمیل قبلی خود وارد شوید تا سیستم حساب شما را به علت فعال نبودن مسدود نکند. پس از مسدود شدن دیگر امکان انتقال پیام ها وجود ندارد.

 قابلیت Send Mail As

با طی مراحل بالا همچنین می توانیم قابلیت send mail as در اکثر سرویس دهندگان ایمیل را فعال کنیم. در این صورت هنگام نوشتن یه پیام جدید، می توانید از لیست From در بالای ویرایشگر ایمیل خود انتخاب کنید که پیام با استفاده از کدام نام کاربری یا کدام ایمیل ارسال شود.

 ایمیل

فوروارد کردن ایمیل

بسته به سرویس دهنده ایمیل خود، شاید بخواهید یا مجبور باشید از قابلیت فوروارد کردن ایمیل به جای انتقال آن استفاده کنید. هنگامی که از قابلیت انتقال ایمیل استفاده می کنید، سرویس ایمیل جدید شما مرتبا به حساب کاربری قدیم شما متصل شده و پیام های تازه در آن را به inbox خود منتقل می کند.

اگر از قابلیت فوروارد کردن ایمیل استفاده کنید، سرویس ایمیل قدیمی شمابه طور اتوماتیک پیام جدید رسیده را به محض رسیدن به ایمیل جدید شما منتقل می کند. در این حالت شما ایمیل های جدید را سریع تر از حالت انتقال ایمیل دریافت می کنید. برای استفاده از این قابلیت، سرویس دهنده ایمیل قدیمی شما باید این امکان را پشتیبانی کند ولی ایمیل جدید شما نیازی به داشتن این قابلیت ندارد.

اگر می خواهید از جیمیل به سرویس ایمیل دیگری نقل مکان کنید، باید در تب Forwarding and POP/IMAP در تنظیمات جیمیل به دنبال گزینه Add forwarding address بگردید.

 ایمیل

اگر هم که از outlook استفاده می کنید، از لینک Email forwarding در صفحه تنظیمات ایمیل اقدام کنید.

 ایمیل

یاهو این قابلیت را به طور رایگان عرضه نمی کند و شما باید Yahoo Mail Plus را خریداری کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22659 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/06/25 تعداد مشاهده: 1556
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر