کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316277 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اندی رابین خالق اندروید، گوگل را ترک کرد

از آنجا که هر آمدن، رفتی دارد زیاد نباید از جابجا شدن افراد صاحب‌نام در دنیای فنّاوری متعجب شد. بر همین اساس دیروز خبری مبنی بر جدا شدن اندی رابین که به‌نوعی پدر سیستم‌عامل اندروید محسوب می‌شود درزمانی که این سیستم‌عامل روزبه‌روز پله‌های ترقی را طی می‌نماید منتشر شد.


andyrubin1

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ طبق گزارش‌های وال‌استریت ژورنال، اندی رابین که یکی از بنیان بنیان‌گذاران سیستم‌عامل اندروید هست امروز برای همیشه از شرکت گوگل خارج شد.
بر اساس همین اطلاعات رابین به‌منظور تمرکز بر روی یک استارت آپ سخت‌افزاری و تولید روبات‌های صنعتی تن به خداحافظی از گوگل داده است.لری‌پیج مدیرعامل گوگل در نطقی که به این مناسبت صادر کرد، گفت:

 اندی رابین با اندرویدی که به وجود آورد باعث خوشحالی میلیاردها کاربر در سراسر جهان شد، برای او بهترین‌ها را آرزومندم. 

اندی روبین در سال ۲۰۰۵ در پی خرید شرکتی که توسط او بنیان گزاری گردیده بود به استخدام گوگل درآمد و بعد از آن تمرکز خود را بر روی استارت آپی نهاد که امروزه یکی از اصلی‌ترین عوامل درآمد و کسب کار گوگل محسوب می‌شود. رابین قبل از شروع  به کار بر روی سیستم‌عامل اندروید بر روی برنامه‌های مرتبط با گوشی‌های همراه و پروژه تلویزیون تحت وب فعالیت داشته و مدتی نیز در شرکت اپل مشغول به کار بوده است.

شاید رفتن رابین از گوگل یک اتفاق قابل پیش‌بینی بود زیرا او در سال گذشته نیز از تیم اندروید خارج شد و جای خود را به ساندار پیچای واگذار کرد.آخرین پروژه‌ای که این شخص در گوگل انجام می‌داد، کار بر روی ربات‌های پیشرفته‌ای بود که بانام CloudCar شناخته می‌شدند و در آزمایشگاه سری گوگل x مشغول تکمیل بودند که زین پس این بخش نیز زیر نظری شخصی به نام جیمز کافنر اداره خواهد شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23430 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/08/10 تعداد مشاهده: 1802
سافت گذر