کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316277 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

قابلیت تماس صوتی به واتس‌اپ افزوده می‌شود؟

در آخرین بروزرسانی رسمی اپلیکیشن واتس‌اپ در اندروید، یک پوشه با نام WhatsApp Calls به لیست پوشه‌های این سرویس افزوده شده که می‌تواند نویدبخش افزوده شدن قابلیت مکالمه صوتی در این پیغام‌رسان محبوب باشد.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ واتس‌اپ صرف‌نظر از نوع پلتفرم، مدت‌هاست که یکی از اپلیکیشن‌های منتخب کاربران برای پیغام‌رسانی به شمار می‌رود. این اپلیکیشن در بسیاری سیستم‌های سنتی و مدرن از جمله بلک‌بری، آیفون، اندروید و ویندوز فون در دسترس است. این سرویس به کاربران امکان به اشتراک گذاری پیغام‌ها، ویدیو و ویدیو کلیپ‌ها را از طریق اینترنت می‌دهد. واتس‌اپ یکی از اپلیکیشن‌هایی است که در صورت داشتن اقوام و آشنایان در خارج از کشور، به معنای واقعی دنیا را به جایی کوچک‌تر و البته ارزان‌قیمت‌تر تبدیل می‌کند. واتس‌اپ بدون تردید یکی از مقصرهای اصلی کاهش درآمد اپراتورها از بخش پیغام‌رسانی متنی بود. به لطف همه‌گیر شدن اینترنت و با گسترش این سرویس در میان کاربران، پیام‌ کوتاه (SMS) جایگاه خود را به سرعت از دست داده است.

این مساله موجب شد شیوه‌ی درآمد زایی اپراتورهای سنتی به کلی دچار تحول شود و آن دسته از سرویس‌دهندگان که توان تغییر را داشتند، تمرکز خود را بر روی خدماتی نظیر ارائه‌ی بسته‌های اینترنتی قرار دادند.

یکی از کمبودهای اساسی این برنامه، نبود امکان برقراری تماس صوتی مستقیم بر بستر اینترنت است؛ قابلیتی که بسیاری از رقبا به پیاده‌سازی آن پرداخته و واتس‌اپ برای باقی ماندن در رقابت ملزم به اجرای آن خواهد بود. حال به گزارش برخی منابع، با نصب آخرین بروزرسانی رسمی اپلیکیشن واتس‌اپ، یک تغییر کوچک در پس‌زمینه رخ می‌دهد که می‌تواند نشانی از اجرای قابلیت تماس صوتی در آینده‌ی نزدیک باشد.

کاربران تیزبین این سرویس در ردیت گزارش کرده‌اند که هنگام نصب نسخه‌ی جدید واتس‌اپ بر روی اندروید، یک پوشه به نام WhatsApp Calls (تماس‌های واتس‌اپ) به لیست پوشه‌های ایجاد شده توسط این برنامه افزوده شده است. مشخصا این پوشه می‌تواند به قابلیت تماس صوتی که مدت‌هاست کاربران مشتاقانه در انتظارش هستند اختصاص داشته باشد. مقام اجرایی واتس‌اپ حدود یک سال پیش وعده‌ی اجرای این خصوصیت را داده بود اما تا کنون هیچ اقدام عملی در این خصوص از این سرویس مشاهده نشده بود. تصور می‌کنیم دلیل این ماجرا، نگرانی توسعه‌دهندگان واتس‌اپ از جریان خرید این سرویس توسط فیسبوک باشد که موجب شد سرعت توسعه‌ی برنامه با کاهش روبرو شود. حال به نظر می‌رسد این نگرانی به گونه‌ای مناسب پاسخ داده شده و این اپلیکیشن بار دیگر رو به پیشرفت است.

whatsapp calls folder screenshot reddit 012415-281x500

با در نظر گرفتن اینکه پوشه‌ی مذکور با نصب آخرین بروزرسانی رسمی ارائه شده در سایت واتس‌اپ ایجاد شده، معرفی رسمی قابلیت تماس صوتی می‌تواند بسیار نزدیک باشد. افزودن قابلیت تماس صوتی به واتس‌اپ، در صورتی که آن را تاریخ گذشته فرض نکنیم اقدام خوب و با ارزشی خواهد بود. البته چنین قابلیتی بطور قطع موجب خواهد شد باز هم یکی از شیوه‌های سنتی کسب درآمد توسط اپراتورها با خطر مواجه شود و اپراتورهایی که هنوز به شیوه‌های مدرن کسب درآمد روی نیاورده‌اند در برخی مناطق در مقابل آن مقاومت کنند. هزینه‌ی تماس بین‌المللی به این شیوه به شدت کاهش خواهد یافت و با گسترش ارتباطات مجموعه کاربری بزرگ واتس‌اپ، دنیا باز هم به جایی کوچک‌تر بدل خواهد شد.

هنوز مطمئن نیستیم که واتس‌اپ سرویس مکالمه‌ی صوتی خود را به چه شکل عرضه خواهد کرد و آیا در قبال آن مبلغی دریافت خواهد کرد یا تعداد دقیقه‌های مکالمه را محدود خواهد کرد یا خیر؛ اما تردیدی نیست که هزینه‌ی برقراری این ارتباط، چه به مصرف اینترنت محدود باشد و چه نیازمند خریداری اشتراک از واتس‌اپ باشد، در هر صورت بسیار مقرون‌ به‌صرفه‌تر از سرویس ارائه شده توسط اپراتورها خواهد بود.

هم‌اکنون سرویس‌هایی نظیر وایبر این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهند اما کمتر سرویسی موفق شده سرعت و سادگی واتس‌اپ را به کاربران ارائه کند. در صورتی که از کاربران سرویس پیغام‌رسان واتس‌اپ هستید، آیا تصور می‌کنید افزوده شدن قابلیت مکالمه‌ی صوتی موجب افزایش کاربرد این برنامه برای شما خواهد شد؟ در مدت اخیر زمزمه‌های بسیاری در خصوص فیلتر شدن یا نشدن این سرویس در ایران مطرح بوده که در حال حاضر تصمیم اجرای فیلترینگ بر روی اینگونه پیغام‌رسان‌ها، به منظور اجرای سیستم موسوم به پالایش هوشمند به حالت تعلیق درآمده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24858 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/11/07 تعداد مشاهده: 1569
سافت گذر