کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316285 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آی‌اواس ۸.۱.۳ قابل جیلبریک نیست

ios-8-1-3-logo

همانطور که خبر دارید شب گذشته آپدیت ۸.۱.۳ سیستم عامل آی‌اواس پس از هفته‌ها تست و عیب‌یابی به طور عمومی منتشر شد. یکی از سوال‌هایی که همواره پس از عرضه‌ی یک آپدیت جدید آی‌اواس ذهن کاربران را درگیر می‌کند این است که این نسخه را می‌توان جیلبریک کرد؟ به عبارت بهتر، این نسخه را نیز می‌توان با ابزارهای پیش از این عرضه‌شده برای جیلبریک، جیلبریک کرد؟

به گزارش سافت گذر به نقل ازاپل اپس؛ در صورتی که اپل در هر آپدیت به سراغ حفره‌های استفاده‌شده در نسخه‌های پیشین برای جیلبریک نرفته باشد و راه نفوذ را در نسخه‌ی جدید نبسته باشد جواب به سوال بالا مثبت می‌تواند باشد. اما چنین موضوعی کمتر سابقه داشته و آی‌اواس ۸.۱.۳ نیز از این امر مستثنی نیست.

اپل صفحه‌ی شرح جزئیات تغییرات امنیتی رخ‌داده در این آپدیت (در این آدرس) مطابق معمول از جیلبریک‌کنندگان تشکر کرده و این بار از تیم TaiG به عنوان کسانی که به کمترشدن باگ‌های سیستم عامل آی‌اواس کمک کرده‌اند یاد کرده است. در صفحه‌ی فوق می‌توانید جزئیات چهار حفره‌ی امنیتی را بخوانید که تیم TaiG از وجود آن‌ها سود برده و ابزار جیلبریک آی‌اواس ۸ خود را عرضه کرده بودند.

علاوه بر چهار حفره‌ی فوق، اپل یک حفره‌ی دیگر که توسط هکر نام‌آشنا Stefan Esser کشف شده و در ابزار جیلبریک پانگو به کار رفته بود را نیز رفع کرده است. شاید مطلع باشید که مدتی پیش نیز ابزاری تحت مک از سوی شرکت PP برای جیلبریک آی‌اواس ۸.۱.۲ منتشر شده بود. گمان می‌رود که با آپدیت ۸.۱.۳ دیگر این ابزار نیز کارایی خود را از دست داده باشد.

باید صبر کرد و دید که رقابت بین دو تیم پانگو و TaiG منجر به عرضه‌ی جیلبریک آی‌اواس ۸.۱.۳ از سوی کدام یک از آن‌ها خواهد شد. فراموش نکنیم که یکی از افراد تیم TaiG اخیراً در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که بابت جیلبریک نسخه‌های آتی آی‌اواس نگرانی‌ای ندارند و نسخه‌های جدیدتر ابزار TaiG را برای نسخه‌های جدیدتر آی‌اواس خواهیم دید.

به طور خلاصه آن چه باید در شرایط فعلی بدانید این است که آی‌اواس ۸.۱.۳ قابل جیلبریک با نسخه‌های فعلی ابزارهای نام‌آشنا برای جیلبریک نیست و اگر علاقه‌مند به جیلبریک‌کردن آی‌دیوایس خود هستید فعلاً از این آپدیت دوری کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24910 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: appleapps.ir تاریخ خبر: 1393/11/09 تعداد مشاهده: 1698
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر