کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316276 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

راهی برای اتصال آیفون به ساعت‌های اندروید ویر یافته شد

اگر گوشی آیفون دارید و می‌خواهید از ساعت مچی اندروید استفاده کنید شانس آورده‌اید. گوگل پیش‌تر گفته بود که ممکن است iOS را به میدان بیاورد اما اگر دیگر طاقت‌تان طاق شده خبر خوبی برایتان داریم. یک توسعه‌دهنده‌ی محبوب اندرویدی روشی پیدا کرده که این‌کار را تا حدودی عملی می‌کند.


Moto-360-banner

Mohammad Abu-Garbeyyeh که با نام MohammadAG در میان اندرویدی‌ها شناخته شده روز شنبه ویدیویی را منتشر کرده که نشان می‌دهد از گوشی آیفون ۶ محمد ای‌جی پیامی بر روی ساعت‌هوشمند موتو ۳۶۰ وی ارسال می‌شود.

Moto 360-iPhone 6

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ این ویدیو نشان می‌دهد محمد‌ای‌جی موفق شده کاری کند این دو دستگاه به همان روشی که ساعت‌هوشمند پبل با آیفون ارتباط برقرار می‌کند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. وی از سرویس مرکز اطلاع رسانی اپل (ANCS) که مختصiOS و دستگاه‌های پس از آن ساخته شده بود استفاده کرده (سرویسی که با اتصال بلوتوث نوتیفیکیشن‌های گوشی را به ساعت‌هوشمند منتقل می‌کند). محمد‌ای‌جی با نصب اپلیکیشنی کوچک بر روی ساعت‌هوشمندش توانست نوتیفیکیشن‌ها را بر روی آن دریافت کند.

همان‌طور که در ویدیو ملاحظه می‌کنید، این سیستم تنها پیام‌های ساده ارسال می‌کند اما با استفاده از یک دستگاه کمکی بر روی اندروید ‌ویر می‌توان نوتیفیکیشن‌های بیشتری دریافت کرد.

پرواضح است کارهایی مثل جهت‌یابی، مدیریت ایمیل‌ها یا استفاده از جستجوگر گوگل را نمی توان با این تنظیمات انجام داد اما همین‌قدر‌ بدانید که برقراری ارتباط میان آیفون و دستگاه پوشیدنی اندروید غیرممکن نیست. محمد‌ای‌جی می‌گوید احتمالا این اپلیکیشن همراه را به زودی در فروشگاه‌های آنلاین منتشر خواهد کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25326 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/12/05 تعداد مشاهده: 1438
کلید واژه ها: ,
سافت گذر