کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

همکاری نزدیک HP با مایکروسافت برای ساخت آخرین لپ‌تاپ

این مطلب معرفی یک لپ‌تاپ معمولی نیست! جالب‌ترین نکته در مورد اسپکتر ایکس ۳۶۰ که پرچمدار جدید لپ‌تاپ ‌های HP است، طراحی آن نیست! کارایی یا حتی قیمت آن نیست! موضوع جالب در مورد این لپ‌تاپ آن است که با کمک مایکروسافت ساخته شده است.


Spectre-x360-hp

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ بیش از یکسال و نیم مهندسان این دو شرکت جلساتی داشتند تا در مورد مسائل مختلف از BIOS گرفته تا صدای فن و محدوده آنتن‌دهی وایرلس و حتی جزئیاتی مثل کیفیت نمایش رنگ‌ها توسط صفحه نمایش با هم بحث کنند. نتیجه این جلسات یک لپ‌تاپ خوش‌ساخت با عمر باتری طولانی، عملکرد سریع و یک سیستم‌عامل تمیز و مرتب است.

اگر تا به حال از خود پرسیده باشید که چرا مایکروسافت خود یک لپ‌تاپ تولید نمی‌کند، احتمالاً این لپ‌تاپ نزدیک‌ترین گزینه برای محصول نهایی مایکروسافت باشد! گرچه HP را باید تولید کننده واقعی این لپ‌تاپ دانست اما ایکس ۳۶۰ با مهر تایید ردموند (مرکز تحقیقات مایکروسافت) ایکس ۳۶۰ شد.

لپ‌تاپ دیگری که چنین محبوبیتی دارد محصول لنوو است. در واقع ایکس ۳۶۰ دارای طرح کلی همانند سری یوگا لنوو است. این لپ‌تاپ دارای لولای ۳۶۰ درجه است که به آن اجازه می‌دهد تا نمایشگر به طور کامل به پشت لپ‌تاپ بچسبد و به صورت تبلت در آید، همچنین می‌تواند در حالت‌های دیگری مثل “استند” و “تنت” قرار گیرد. (HP ابایی از به کار بردن کلماتی مثل “تبلت مود”، “استند” و “تنت” که اولین بار توسط لنوو استفاده شدند ندارد.) بنابراین باید پذیرفت که این دستگاه در این سبک طراحی پیشتاز نیست،

hp-Spectre-x360

با این حال به سادگی می‌توان به کیفیت ساخت فوق‌العاده‌اش پی برد. برای ساخت بدنه ایکس ۳۶۰، آلومینیوم با دستگاه CNC برش خورده و هیچ درزی قابل مشاهده نیست، همچنین بدنه محکم این لپ‌تاپ تحت فشار خمیده نمی‌شود. بر خلاف لنوو، HP لولای ۳۶۰ درجه را طوری طراحی کرده است که در صورت برگرداندن نمایشگر به حالت “تبلت مود” ضخامت دستگاه بیشتر نمی‌شود. نهایتاً باید اشاره کرد که HP مجموعه کاملی از درگاه‌ها از جمله HDMI، Mini DisplayPort و سه عدد USB 3.0 را در این دستگاه گنجانده است. تنها چیزی که جای خالی‌اش احساس می‌شود پورت اترنت است، اما خوشبختانه HP در جعبه دستگاه یک مبدل برای آن قرار داده است به علاوه یک دانگل VGA.

HP-Spectre-13-x360-laptop

در این میان نمایشگر IPS 13.3 اینچی این دستگاه خودنمایی می‌کند که بسته به پیکربندی دستگاه می‌تواند HD یا QHD (1,920 x 1,080 یا ۲,۵۶۰ x 1,440) باشد. گذشته از این، این نمایشگر داراس وسعت رنگ ۷۲ درصد می‌باشد، بنابر این رنگ‌ها خوب و غنی نمایش داده خواند شد بدون آنکه بیش از حد اشباع شده باشند. البته صفحه نمایش براق ممکن است برای کسانی که می‌خواهد در فضای بیرون یا کنار پنجره کار کنند مشکلاتی ایجاد کند. اما در مورد صفحه کلید باید گفت که با کلیدهایی خوش‌دست و با فاصله مناسب (۱.۵ میلیمتر) با پهنای ۱۵.۹ میلیمتر روبرو هستیم. ایکس ۳۶۰ نسبت به یک لپ‌تاپ ۱۳.۳ اینچی کمی ضخیم است بنابر این قضای کافی برای کلیدهایی با ارتفاع مناسب وجود دارد. اما موضوع در مورد تاچ‌پد کمی عجیب به نظر می‌رسد! بر خلاف انتظار اثری از یک تاچ‌پد بسیار دقیق ساخته شده توسط مایکروسافت نیست، بلکه HP از همان تاچ‌پدی استفاده کرده که تقریباً در تمام لپ‌تاپ ‌هایش دیده می‌شود.

HP-Spectre-x360-laptop

ایکس ۳۶۰ با حدود ۱.۴ کیلوگرم وزن، به عنوان یک لپ‌تاپ ۱۳ اینچی کمی سنگین است، خصوصاً که از آن به عنوان یک گجت مناسب حمل و نقل یاد می‌شود. اخیراً لنوو یک لپ‌تاپ با لولای ۳۶۰ درجه معرفی کرده است که کمتر از ۱ کیلوگرم وزن دارد. با این وجود در مقابل این وزن بیشتر نکته مثبت این دستگاه عمر باتری بی‌نظیر آن است. ایکس ۳۶۰ مجهز به یک باتری ۵۶ وات‌ساعتی است که تا ۱۲.۵ ساعت جوابگو می‌باشد. HP و مایکروسافت نه تنها باتری قدرتمندی برای این دستگاه در نظر گرفتند، بلکه آن‌ها به کمک تنظیمات سیستم جلوی اتلاف انرژی را می‌گیرند. آن‌ها تصمیم گرفتند که بخش‌هایی از سیستم که در حال کار نیستند را از مدار خارج کنند. همچنین پنل QHD از تکنولوژی PSR استفاده می‌کند، این تکنولوژی از تغییرات غیر ضروری که باعث مصرف انرژی می‌شود در پیکسل‌ها جلوگیری می‌کند. این لپ‌تاپ به یک آنتن وایرلس ۲×۲، ۸۰۲.۱۱ac مجهز است که در هر دو محدوده فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز کار می‌کند.

نهایتاً می‌رسیم به بحث نرم‌افزار که با توجه به همکاری مایکروسافت، انتظار می‌رود ایکس ۳۶۰ حرف‌هایی برای گفتم داشته باشد. همانطور که انتظار می‌رود تیم ویندوز اجازه ندادند ایکس ۳۶۰ دست خالی وارد بازار شود. کوین ونتزل که یکی از مدیران HP است در این خصوص می‌گوید این یکی از بهترین محصولاتی است که HP تا بحال تولید کرده است. دستگاهی که برای تست در اختیار ما قرار گرفت شامل نرم‌افزارهایی همچون Netflix، Weather Channel و تعدادی از نرم‌افزارهای خاص HP بود، بنابر این نمی‌توان آن را یک سری کاملاً مایکروسافتی قلمداد کرد.

Spectre-x360-laptop-hp

همانطور که انتظار می‌رود مایکروسافت این دستگاه برای اجرای ویندوز ۸ بهینه سازی کرده است. پس جای تعجب نیست که مدیران هر دو شرکت بحث را به ویندوز ۱۰ نمی‌کشانند. اما بدیهیست که آن‌ها باید به فکر حرکت به سمت ویندوز ۱۰ باشند. امیدواریم که ایکس ۳۶۰ برای سیستم‌عامل نسل بعدی مایکروسافت بهینه شود.

ایکس ۳۶۰ هم اکنون موجود است و از اواخر این ماه در بازار جهانی قابل دسترس خواهد بود. قیمت آن با پردازنده Core i5، ۴ گیگابایت رم، نمایشگر FullHD و درایو اس اس دی ۱۲۸ گیگابایتی ۹۰۰ دلار خواهد بود. همچنین مدل ۱۱۵۰ دلاری آن دارای پردازنده Core i7، هارد ۲۵۶ گیگابایتی، ۸ گیگابایت رم و نمایشگر FullHD خواهد بود.

برای دستیابی به نمایشگر QHD باید ۱۴۰۰ دلار هزینه کنید که در این حالت دستگاه شما دارای درایو اس اس دی ۵۱۲ گیگابایتی خواهد بود. همچنین HP یک کاور چرم و یک قلم (که از آنجایی که صفحه نمایش لمسی فاقد دیجیتایزر می‌باشد این قلم عملاً چیز با ارزشی نیست) را به صورت اختیاری به دستگاه اضافه می‌کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25398 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/12/11 تعداد مشاهده: 1480
سافت گذر