کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با موتور جستجوی گوگل انواع اعلانیه‌ ها را به گوشی ارسال کنید

پس از آنکه گوگل امکان پیدا کردن گوشی‌هوشمند را از طریق موتور جسجویش میسر کرد، حال این کمپانی با ارائه‌ی قابلیت دیگری، موتور جستجو و سیستم‌عامل اندروید را بیش از پیش به همدیگر متصل می‌کند. قابلیت جدید ارائه شده توسط گوگل، امکان ارسال انواع اعلانیه‌ها را از طریق مرورگر به گوشی‌هوشمند ممکن می‌کند.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ گوگل از قابلیت جدیدی پرده برداشته که با استفاده از آن می‌توان انواع اعلانیه‌ها نظیر مسیر حرکت، یادداشت و یادآوری را از طریق مرورگر و موتور جستجوی گوگل به گوشی‌هوشمند اندروید ارسال کرد.

در صورتی که گوشی‌هوشمند اندرویدی بروز بوده و تنظیمات صحیح در آن فعال باشد، می‌توان با وارد کردن عبارت "send a note to my phone" یا "send directions to my phone" در موتور جستجوی گوگل، انواع اعلانیه‌ها را به گوشی‌هوشمند ارسال کرد. نتیجه‌ی جستجوی این عبارت کادری را شبیه کارت‌های گوگل ناو در مرورگر باز می‌شود که می‌توان با استفاده از آن مکان مورد نظر را روی نقشه پیدا کرده و اطلاعات مسیر حرکتی را به گوشی هوشمند ارسال کرد. علاوه بر ارسال یادداشت و مسیریابی، می‌توان انواع یادآوری‌ها، تنظیم ساعت و سایر اعلانیه‌ها را از مرورگر و جستجوی گوگل به گوشی اندرویدی ارسال کرد.

گوگل درصدد همگام‌سازی هر چه بیشتر سیستم‌عامل اندروید با مرورگر کروم خود تحت دسکتاپ است. پیش از این آخرین صفحات باز شده روی کروم بین این دو سیستم همگام می‌شد که حال با اضافه شدن این قابلیت‌ها، دامنه‌ی ارتباطی دو پلتفرم گوگل بیش از پیش گسترش یافته است. پیش از این گوگل از افزونه‌ی کروم با عنوان Chrome to Phone برای چنین کاری بهره می‌برد، حال آنکه این قابلیت درون سرویس جستجوی گوگل گنجانده شده است. قابلیت جدید ارائه شده توسط گوگل را باید پاسخی به Handoff در iOS 8 خواند. البته باید به این نکته اشاره کرد که درصورت نیاز به فعال بودن گوگل ناو، امکان استفاده از این قابلیت در کشورمان وجود ندارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26219 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/02/07 تعداد مشاهده: 1212
سافت گذر