کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316285 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سرنخ اختلالات تلگرام پیدا شد

سرانجام پس از چند ماه اختلالات گاه و بیگاه در پیام‌رسان محبوب تلگرام برای کاربران ایرانی، این کمپانی رسماً کلیه مشکلات و اختلالات این برنامه در ایران را گردن گرفت و خبر از رفع تمامی کندی‌ها داد.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ برنامه‌ی پیام‌رسان موبایلی تلگرام از اواخر سال گذشته تا اوایل سال جاری مورد استقبال شمار زیادی از کاربران ایرانی قرار گرفت؛ اما همزمان با این استقبال، رفته رفته کند شد تا جاییکه در برخی نقاط کشور کاملاً از کار افتاد.

در چنین شرایطی که کاربران احساس می‌کردند این شبکه اجتماعی به دلیل سیاست‌های داخلی در حال مسدودسازی است، اما وزیر ارتباطات و سخنگوی وی صراحتاً این موضوع را تکذیب کردند و گفتند که هیچ برنامه‌ای برای فیلتر کردن تلگرام ندارند.

دقیقاً همزمان با این اظهارات، تلگرام هم توئیتی رسمی ارسال کرد و ضمن تأیید برخی مشکلات از سوی خود، سایر اختلالات و کندی‌های این برنامه در ایران را به گردن شرکت‌های تأمین کننده اینترنت انداخت و صراحتاً گفت که با رفع برخی از ایرادات قبلی، دیگر مشکلی از سمت این برنامه وجود ندارد.

بعد از این ماجرا و ادامه‌دار شدن اختلالات، معاون وزیر ارتباطات از نامه‌نگاری رسمی با تلگرام برای دعوت از آنها جهت رفع مشکلات این برنامه در ایران خبر داد.

مسئولان شرکت‌های اینترنتی و حتی مدیر مخابرات تهران نیز با فراگیر شدن دامنه اختلالات این شبکه پیام‌رسان اعلام کردند که هیچ نقشی در کندسازی تلگرام ندارند و عملاً این کار سودی برای آنها ندارد؛ آنها معتقدند برخلاف اینکه عده‌ای گمان می‌کنند تلگرام مانع کسب ما شده، اما بالعکس هر چقدر مردم از تلگرام استفاده کنند ما حجم بیشتری اینترنت می‌فروشیم و به سود ماست.

حال با گذشت چند ماه از اختلالات این شبکه پیام‌رسان و البته برخلاف اظهارات پیشین تلگرام که می‌گفت باقی اختلالات آن در ایران مربوط به شرکت‌های اینترنتی است، این بار اختلالات را گردن گرفت.

تلگرام این بار هم در اکانت رسمی توئیتر خود نوشته است:

ما اشکالات فنی مسیردهی ترافیک در ایران را طی روزهای گذشته برطرف کرده‌ایم؛ بنابراین سرعت تلگرام در این کشور به حالت اولیه بازگشت و اجرای آن سریع شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 27213 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/04/16 تعداد مشاهده: 1503
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر