کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316269 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سرمایه‌گذاران سیلیکون ولی حالا به شمال می‌نگرند

بزرگترین شرکت‌های تکنولوژی کانادایی قبلا آن‌‌هایی بودند در که زمینه سخت‌افزار فعال بودند اما حالا اوضاع عوض شده است. Nortel که زمانی یک غول سازنده تجهیزات مخابراتی و شبکه بود حالا دیگر به تاریخ پیوسته و تلفن‌های بلک‌بری هم فضای پر ریسکی برای موفقیت دارند.

به گزارش سافت گذر به نقل ازآی تی ایران؛ از سال 2009 که شرکت Nortel فرم‌های ورشکستگی را پر کرد تا سال 2014 نیمی از 85 میلیون مشترک بلک بری آن را ترک کردند و سایز صنعت سخت افزار کانادا با 20 درصد کاهش به 72 هزارو 100 نفر رسید .

از آن زمان صنعت نرم‌افزار کانادا جای خالی شده را پر کرد. این صنعت 23 درصد بزرگتر شد و حد فاصل 2009 تا 2014 327 هزارو 400 نفر در آن مشغول به کار شدند. در حالی که صنعت نرم‌افزار در کانادا به لطف استارتاپ‌های نرم‌افزاری رو به شکوفایی بود شرکتهای سرمایه‌گذار آمریکایی هم توجه خود را به سمت آن‌ها معطوف کردند چیزی که باعث شد سرمایه‌گذاری شرکتهای سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر در طی 5 سال دوبرابر شده به 2.4 میلیارد دلار برسد.

Pat Grady یکی از شرکای شرکت مشهور سرمایه‌گذاری Sequoia  که سال گذشته برای سرمایه‌گذاری 35 میلیون دلاری در استارتاپ VarageSale مستقر در تورنتو فعالیت زیادی انجام داده بود می‌گوید: هر کسی( سرمایه‌گذاری) که طی یک سال گذشته به کانادا نیامده واقعا ضرر کرده است.

Katherine Barr یکی از شرکای Mohr Davidow Ventures هم که اخیرا روی استارتاپ BuildDirect که یک بازار آنلاین محصولات ساختمانی است می‌گوید: جهان باید توجه بیشتری به کانادا کند.

در ماه می شرکت مستقر در اوتاوای Shopify که یک پلت‌فرم نرم‌افزاری برای کمک به ایجاد فروشگاه اینترنتی است با ارزشی بالغ بر 2.9 میلیارد دلار به بورس قدم گذاشت. ارزش هر سهم 17 دلاری آن از زمان عرضه به بورس تاکنون دوبرابر شده است. در ماه جولای یک شرکت اینترنتی به نام PlentyOfFish به مبلغ 575 میلیون دلار توسط Barry Diller’s IAC خریداری شد یا در اتفاقی دیگر استارتاپ PointClickCare که در زمینه سلامت فعال است در ماه سپتامبر به بورس قدم گذاشت. بازتاب مثبت حضور Shopify در بورس حالا بسیاری را به آینده شرکتهای استارتاپی در این عرصه امیدوار کرده است.

 Razor Suleman یک کارآفرین که سرمایه‌گذاری را از سوی Sequoia  دریافت کرده بود در سال 2011 به کالیفرنیا آمد. او می‌گوید: من متقاعد شدم که برای بزرگتر کردن شرکت و حضور در یک بازار بین‌المللی به آمریکا بروم.

Suleman حالا استارتاپش را به قیمت 110 میلیون دلار به Blackhawk Network فروخته و قصد دارد استارتاپ جدیدش را در زادگاهش در تورنتو راه‌اندازی کند.

حالا حتی مزیت‌های کانادا به گونه‌ای است که برخی شرکتهای بزرگ آمریکایی یک دفتر در آن ایجاد کرده‌اند. آمازون و مایکروسافت هر کدام لابراتوارهای تحقیقاتی در ونکوور و تورنتو دارند. گوگل هم اعلام کرده که قصد دارد تعداد کارکنانش را در واترلو از 300 نفر به 900 نفر برساند. جایی که به خانه بلک بری مشهور است.

دستمزد و قیمت زمین و ملک هم در کانادا بسیار پایین است به خصوص افت 16 درصدی دلار کانادا هم حالا مزیت دیگر این کشور در مقایسه با جایی مانند آ‌مریکایی است.

با این همه این رشد سریع دارای ضعف‌هایی هم هست از جمله فقدان نیروهای با تخصص و تجربه مدیریتی از جمله است.

 Jeff Booth مدیر ارشد اجرایی شرکت  BuildDirect می‌گوید: اگر شما کسانی را در اختیار نداشته باشید که قبلا این مسیر را را دیده باشند در رشد شما وقفه ایجاد خواهد شد.

Aydin Senkut یکی از سرمایه گذاران Shopify می‌گوید  شرکتهای بزرگی حالا از کانادا آمده‌اند که مدل‌های خاص موفق خود را هم دارند. Senkut می‌گوید : من حالا روی شش شرکت کانادایی دیگر هم سرمایه گذاری کرده‌ام. 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 28671 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1394/07/17 تعداد مشاهده: 1722
سافت گذر