کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

محصولات شیائومی در کوتاه‌مدت در آمریکا عرضه نخواهد شد

شرکت شیائومی اخیرا اعلام کرده است که به علت عدم آمادگی، امکان حضور در بازار ایالات متحده را در کوتاه‌مدت نخواهد داشت. 

محصولات شیائومی در کوتاه‌مدت در آمریکا عرضه نخواهد شد

شیائومی کمپانی چینی تولیدکننده‌ی محصولات الکترونیکی، مدتی است که محبوبیت بالایی به دست آورده و در بازار چین شانه‌ به‌ شانه‌ی برندهای معتبری همچون اپل و سامسونگ حرکت می‌کند و گوشی‌های همراه مقرون‌به‌صرفه‌ای با مشخصات فوق‌العاده عرضه می‌کند و در زمینه‌ی طراحی نیز محصولات جذاب و متنوعی نظیر شیائومی می میکس تولید کرده است. با این حال، این شرکت مطرح بخش اعظم موفقیت خود را بازار آسیا کسب کرده است و به نظر می‌رسد امکان گسترش محدوده‌ی فروش خود را حداقل به این زودی‌ نخواهد داشت.

در مصاحبه‌ی اخیر ریچارد لای از وب‌سایت Engadget، با  وانگ شیانگ، معاون ارشد شیائومی که اخیرا جانشین هوگو بارا در این شرکت شد، وی فاش کرد که کمپانی متبوعش به علت کمبود منابع ناشی از خدمت‌رسانی به ۳۰۰ منطقه‌ی مختلف، در حال حاضر برای عرضه‌ی محصول در ایالات متحده آمادگی ندارد.

وانگ در بیانیه‌ی خود اعلام کرد:

از اینکه امکان حضور در بازار ایالات متحده یا اروپای غربی را نداریم و نمی‌توانیم به تمام آن‌ها به‌خوبی خدمت‌رسانی کنیم، بسیار متأسف هستیم. هدفی که ما به دنبال آن هستیم، یک بازار عظیم و یک تأثیرگذاری قوی و در مقابل یک محصول باکیفیت و‌ بالارده است. ما خواهان نوآوری برای همه هستیم.
با وجود اینکه وانگ حضور شیائومی را در بازار ایالات متحده یا اروپا منتفی ندانست؛ اما از سخنان وی می‌توان فهمید که آن‌ها به این زودی‌ها آمادگی حضور در بازارهای غربی را نخواهند داشت.

در سال گذشته، اعلام شده بود که این شرکت می‌تواند ظرف مدت ۱ تا ۲ سال آینده به بازار ایالات متحده وارد شود؛ اما بر اساس این اظهارات جدید، مطمئن هستیم که تحقق این مسئله بیش از این‌ها زمان خواهد برد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 36535 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/02/07 تعداد مشاهده: 1308
سافت گذر