کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9252 | مشاهده و دانلود: 742980897 | آخرین بروزرسانی: 1403/03/21 | اعضاء: 317145 | نظرات: 37917
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 سالروز ازدواج آقا امیرالمومنین وحضرت زهرا علیهما السلام برشیعیان مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی و هیئت همراه را تسلیت عرض می کنیم. #شهید_جمهور

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

روشی ساده برای پاک کردن لکه های کمپوت گلابی خشک شده روی فرش

کمپوت گلابی یکی از ملین های طبیعی و مفید برای بدن است که بسیاری از افراد، آن را به طور مستمر یا مقطعی مصرف می کنند. اما همین کمپوت خوشمزه اگر روی فرش بریزد و متوجه آن نشوید، خشک شده و لکه سرسخت و مقاومی ایجاد می کند.

لکه های خشک شده کمپوت گلابی ظاهر ناخوشایندی دارند و حتما دیدن آن ها برای شما آزاردهنده خواهد بود. اما نگران نباشید. در این مقاله می خواهیم به شما آموزش دهیم که چطور این لکه های خشک شده را از بین ببرید. پس ما را همراهی کنید تا روش از بین بردن این لکه ها را بیاموزید.

مواد و وسایل موردنیاز برای پاک کردن لکه خشک شده فرش

حالا که دیگر لکه خشک شده، بهتر است ابتدا مواد و وسایل زیر را آماده کنید و سپس برای پاک کردن لکه اقدام کنید. به این صورت می توانید در حین پاک کردن لکه، تمام حواستان به تمیزکاری باشد و مرحله ای را از قلم نیندازید.

مواد و وسایل لازم:

  • یک یا چند دستمال پارچه ای تمیز

  • یک چهارم قاشق غذاخوری مایع ظرفشویی

  • یک فنجان آب ولرم

  • یک قاشق سرکه سفید

  • ی فنجان آب سرد

  • یک حوله

مواد و وسایل را آماده کنید و دست به کار شوید. اما اگر فکر می کنید به هر دلیلی نمی توانید لکه را تمیز کنید یا اینکه فرش تان نیاز به شستشوی عمیق دارد، بهتر است از خدمات قالیشویی تهرانپارس استفاده کرده و اصلا خودتان را برای پاک کردن لکه به زحمت نیندازید.

مراحل تمیز کردن لکه کمپوت از روی فرش

در این بخش به شما آموزش می دهیم که چطور قدم به قدم لکه را از روی فرش تان پاک کنید.

  1. در مرحله اول باید لکه را کمی تازه کنید

در اقدام اولیه باید تلاش کنید تا با کمک آب، کمی لکه را احیا کنید. برای این منظور می توانید کمی آب را درون یک بطری اسپری دار بریزید و روی لکه اسپری کنید. سپس با دستمال برای پاک کردن لکه پیش قدم شوید. اما اگر بطری اسپری دار ندارید هم مهم نیست. یک دستمال بردارید و کمی آن را مرطوب کنید. سپس دستمال را آرام آرام به لکه بزنید و سعی کنید سطح روی لکه را تا حدودی پاک کنید.

در این مرحله باید کمی آب ولرم داخل الیاف فرش نیز برود تا مواد کمپوتی که داخل الیاف نفوذ کرده اند نیز کمی تازه شوند. انجام این مرحله به شما کمک می کند تا در مرحله بعدی مجبور نباشید مقدار زیادی مواد تمیزکننده روی فرش تان بریزید. پس این مرحله را به دقت انجام دهید.

  1. در مرحله دوم باید با سرکه، آب و مایع ظرفشویی یک محلول تمیزکننده بسازید

در این مرحله شما باید مایع ظرفشویی، سرکه و آب را درون یک ظرف ریخته و به خوبی با هم ترکیب کنید. توجه کنید که کف ملایمی حاصل شود. استفاده از سرکه در این مرحله، هم اثر مایع ظرفشویی را افزایش می دهد و هم باعث تمیزی بیشتر لکه می شود.

اگرچه سرکه معمولا بو دارد و ممکن است کمی نگرانتان کند. اما نترسید. در مرحله بعدی، تمام سرکه و مایع ظرفشویی را از فرش خارج می کنید.

بعد از اینکه ترکیب پاک کننده را آماده کردید، حالا همچون مرحله قبلی، هم می توانید از بطری اسپری دار استفاده کنید و هم می توانید با دستمال آغشته به محلول، لکه را پاک کنید.

دستمال تان را درون ظرف ترکیب آماده شده فرو ببرید. وقتی دستمال مواد را به خود جذب کرد، آن را خارج کنید و کمی فشار دهید تا مقدار اضافی مواد آن خارج شود. حالا دستمال مرطوب شده با کف را آرام آرام به لکه بزنید تا پاک شود.

این مرحله را بارها تکرار کنید و هر بار که می خواهید دستمال را از ظرف خارج کنید، مطمئن شوید که زیاد از حد خیس نباشد.

  1. در مرحله سوم بشویید

وقتی مطمئن شدید که دیگر کمپوتی از فرش خارج نمی شود، حالا باید محل تمیز شده را شست و شو دهید. کمی آب بردارید و کنار دستتان بگذارید. همچون دو مرحله قبلی هم می توانید از بطری اسپری دار استفاده کنید و هم می توانید با همان دستمال تان لکه را تمیز کنید.

شستشو را نباید با آب فراوان انجام دهید. اگر فرش را زیاد خیس کنید، دیر خشک می شود و ممکن است کپک بزند.

  1. در مرحله چهارم خشک کنید

در این مرحله باید با حوله ای که از قبل آماده کرده اید، محل را خشک کنید. سعی کنید آب اضافی را از فرش خارج کنید. تا آنجا که مچ دستتان همکاری می کند، آب فرش را خارج کنید تا با مشکلات بعدی مواجه نشوید. خشک کردن را باید با وسواس زیادی انجام دهید.

بعد از اینکه خشک کردید. حالا در و پنجره های نزدیک این قسمت از فرش که تازه تمیز شده را باز کنید تا هوا رد و بدل شده و فرش تان سریع تر خشک شود.

در آخر اگر پس از خشک شدن هنوز لکه وجود دارد، ممکن است لکه وارد قسمت پشتی فرش شده باشد که نیازمند شستشوی عمیق است. پس با قالیشویی در نظام آباد تماس بگیرید و با خیال راحت از خدمات فرش شویی قالیشویی استفاده نمایید.

قالیشویی توحید

قالیشویی توحید در تمامی محلات تهران یک شعبه دارد. اگر می خواهید خدمات باکیفیت قالیشویی را از درب کارخانه با قیمت مصوب، در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنید، همین حالا با 1864 تماس بگیرید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50089 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1403/02/24 تعداد مشاهده: 271
کلید واژه ها:
سافت گذر