همه دسته بندی ها
نرم افزار های پرکاربرد
مشخصات کاربری خود را وارد کنید
نظرات کاربران
سلام لطفا نرم winthruster 1.16.8 قرار دهید . خطاهای Blue Screen رفع می کند سایت http://www.solvusoft.com/en http://www.solvusoft.com/en/winthruster لیست ارور Blue Screen رفع می کند داخل این صفحه گذاشته http://www.solvusoft.com/en/errors/blue-screen-errors/a/page/1
برنامه کم نظیریه واقعا.دوستان به نظرات قدیمی توجه نکنید چون مال چند سال پیشه من رو ویندوز 10 نصب کرد خیلی تاثییر گذار بود ممنون از سافت گذر
با سلام . سایت عالی و بسیار خوبی هست ممنون . از تمامی کاربرانی که از نرم افزارها استفاده می کنند و معایبشان را می نویسند واقعا ممنونم . دست همه شما عزیزان درد نکنه . این دوستان و شما همه زحمت کش هستید . هیچکی تو دنیا 100% نیست . ولی مهم اینه که خودمون رو به نزدیکش برسونیم . من می خواستم نصبش کنم منصرف شدم ولی سایت واقعا عالیه
با سلام و خسته نباشید من از این برنامه در ویندوز 8.1 استفاده کردم و ویندوز را خیلی کند کرد حتی بالا آمدن ویندوز خیلی کند شد بعد با روشهای خاصی ویندوز را به حالت خوب و عالی درآوردم ویندوز را تازه نصب کرده بودم از خود سافت گذر هم ویندوز را دانلود کرده بودم . با تشکر از سایت خوبتون
بخاطر سبکی عالی است .از زحمات و مساعدت های شما دوستان کمال تشکر را داریم.
سلام این برنامه به جای اینکه سیستم رو بهتر کنه بدتر میکنه. بعد از نصب و اجرای برنامه: صدا + شبکه + سی دی رام کاملا غیر فعال شد. به نظر من بهتره از همون advance unistaler استفاده بشه بهتره. هرچند هیچ کدوم از این برنامه ها نمی توانند سرعت سیستم رو آنچنان که باید و شاید بهبود ببخشند.!! در ضمن ویندوز من 7 بود.
با سلام اتفاقا با نظر دوستان مخالفم من ویندوز 8 دارم خیلی کند بالا میومد وقتی با این برنامه کار کردم سرعتش خوب شد
مواظب باشید دوستان . ریجیستری بعضی از درایورها رو حذف میکنه و مجبور میشین ویندوز رو مجددا نصب کنید.درمورد من درابور وایرلس...به امتحانش نمی ارزه.
با سلام و عرض ارادت بسیار بسیار از زحمات تمامی کسانی که زحمت ساپورت این سایت رو می کشند کمال تشکر رو دارم در مورد این برنامه باید بگویم برنامه خوبی برای از کار انداختن کامپیوتر می باشد.
کاش وقتی یک نرم افزار مضر تشخیص می دهید و آنرا از سایت بر می دارید یک اطلاع رسانی نیز بکنید چون ما هنوز از برنامه RegCure استفاده می کردیم و به اعتبار شما آن را نصب کردیم
سلام خسته نباشین.تاالان ازتمامی محصولات شماراضی بودم.باتشکر دلاور
برنامه نویسی و شبکه
طراحـــــی و گرافیک
مهندســــی و تخصصی
تدوین و ویدیوگرافی
سه بعــــدی و CGI
با عضویت در خبرنامه، زودتر از همه باخبر باش!