همه دسته بندی ها
نرم افزار های پرکاربرد
مشخصات کاربری خود را وارد کنید
نظرات کاربران
سلام خسته نباشید.می خواستم راهنمایی کنیدومن هرکاری می کنم ماشین برش درخت رو نمی بره؟؟
سلام . تا مرحله 2 بیشتر نمیره . فکر کنم کرکش مشکل داره . توی بازی هم یه سری باگ هستش. مثلا گاهی درختهای عظیم الجثه داخل بازی سبز میشن که اندازه برج ایفل هستن :)) و جلوی دید آدم رو میگیرن. گاهی اوقات هم بازی رو که ذخیره میکنید دیگه نمیتونید از همونجا لود کنید. بازی ارور میده و بسته میشه. با تشکر
برنامه نویسی و شبکه
طراحـــــی و گرافیک
مهندســــی و تخصصی
تدوین و ویدیوگرافی
سه بعــــدی و CGI
با عضویت در خبرنامه، زودتر از همه باخبر باش!