همه دسته بندی ها
نرم افزار های پرکاربرد
مشخصات کاربری خود را وارد کنید
نظرات کاربران
این برنامه بسیار بسیار عالی است و از تمام مسئولین مربوطه تشکر می کنم .من امتیاز 5 می دهم اما انگشتم سهوا روی 1 رفت و نمی توانم آن را تصحیح کنم .
سلام و خسته نباشید خدمت شما سروران گرامی این سایت شما خدایی خفنه من چند سالی هست بیشتر برناه هامو ا اینجا دان یا اپدیت میکنم خدایی دمتون گرم موفق باشین و سربلند
بهترین نسخه ورژن ۲۰۱۹ هست و از اون به بعد قسمت تکست افتضاح شده و نمیشه راحت کار کرد
دوستان Ultimate نسخه حرفه ای تری هستش
کاش آخرین نسخه سازگار با XP رو اضافه میکردید. فکر کنم 7.1Build164 برای ویندوز های 64 بیتی باشه و 7.1Build163 برای ویندوز های 32 بیت.
سلام به دوستان سافت گذری عزیز دوستان من ویندوز سون 64 بیت دارم کدوم نسخه بهتره(حرفه ای تره) pro یا ultimate ممنون میشم راهنمایی کنید . با تشکر و سپاس
سلام من از طرفدارهای قدیمی این نرم افزار هستم و با کرک نسخه ی 6.2 مشکل داشتم. ولی حالا که نسخه 8 (64 بیتی)را از سایت شما دانلود و نصب کردم ، خیلی راضیم چون به راحتی کرک شد و سرعت این نسخه هم بالاست البته چیزهای جدیدی هم داره خیلی ممنون دوستای خوبم
چرا به قابلیت SLIDESHOW خوب این نرم افزار اشاره نمی کنید؟
با سلام اینجانب چند سالی هست که آپدیت اکثر نرم افزارها رو از این سایت میگیرم . به اطلاع دوستان میرساند که ورژن 8 به بعد دیگه xp ساپورت نمیکنه. با تشکر از مدیریت سایت
سلام این نرم افزار برای برش قسمتی از عکس هم کاربرد داره ؟ لطفا آموزش بدید ممنون
بعد از یک سال استفاده از این سایت بعنوان یک محقق میتونم بگم واقعا عالی کار میکنید خدا قوت و انشاا... همیشه موفق باشید
عزیزان دقت کنید برای نصب همه نرم افزارهایی که کرک شدن باید اتصال به اینترنت رو قطع و حتی المقدور آنتی ویروس رو غیرفعال کنید . چون اکثر آنتی ویروسها کرک و کیگن رو بخاطر شباهت ساختارییشون با ویروس اشتباه میگیرن . مطمئن باشید وقتی از سایتهای معتبر کرک دریافت میکنید خطری سیستم شمارو تهدید نمیکنه / امیر B
اگر آنتی ویروس به crack گیر میده خوب آنتی ویروس رو برای 10 دقیقه غیر فعال کنید برنامه که رجیستر شد به حالت اول برگردونید
با سلام و خسته نباشید avast این keymaker رو به عنوان win32.malware شناسایی میکنه،چیکارش کنم؟
دمتون گرم، دمتون گرم، دمتون گرم :) تا شنیدم نسخه 7 اومده فورا اومدم دیدم اینجا اماده است واقعا این سایت داره تبدیل میشه به یک سایت مرحع.
سلام ... واقعا بهتریــــــــــــــــــــــــــن سایت فارسی زبان رو دارین ... اوائلش که تازه شورع کرده بودین چون قالبتون شبیه "Softpedia" بود حال نمیکردم .. اما حالا هر روز به سایتتون سر میزنم ... .. دمتون گرم.متچکریم از تلاشتون.
خیلی خیلی ممنون از سایت کامل و کاآمدتون اگه بدونین چه جاههایی آدم و از گرفتاری نبود نرم افزار نجات میدین خدا عمرتون بده.خسته نباشید
سلام . ایول . من عاشق این نرم افزارم ولی تو 6 یا 7 ماهه اخیر به خاطر صفحه ی رجیسترش همیشه اعصابم خورد میشد ! تازه الان فهمیدم که چجوری باید باهش کار کرد و کرکش رو کامل کرد ! دمتون گرم . تو سایت خود acdsee کامل رجیستر شدم و نرم افزارم هم رجیستر رو قبول کرد و تمام شد . ایول به سافتگذر که اینقدر سریع آپدیت میشه و همچنین خبراش هم توپه !
دمتون گرم آخرت برنامه است خیلی راحت هم کرک شد خود سایت acdSee هم کد قبول کرد فقط سافت گذر........
با تشکر و درود از سافتگذر ،این ورژن تغییر عمده ای نسبت به 5 نداره بغیر از سرعتش که خیلی بهتر شده اما مشکلی که دارم کرک اجرا نمیشه و ویندوز برنامه رو مبنده سیستم ویندوز 7 64 بیت از دوستانی که مشکل رو میدونن تقاضای کمک دارم ممنون
بالاخره بعد از کلی کلنجار فهمیدم که چجوری میشه برنامه ACDSEE V6.1 (همین نسخه) رو که سایت گذاشته رجیستر و فعال کنید. تا یه جاهایی از توضیحات قبلیم درست بود فقط یه تغییراتی ایجاد کردم و به نتیجه کامل رسیدم. توی فروم هم نوشتم و خواستم اینجا هم بگم تا اگه کسی تو فروم نیست بتونه راحت تر فعالش کنه. قبل از هرچیز ابتدا باید تو سایت ACDSee.com یه اکانت ایجاد کرده و فعالش کنید. برای نصب نرم افزار اول اینترنت رو قطع و برنامه رو نصب کنید و با یه شماره سریال که از کیجن می گیرید برنامه رو رجیستر کنید. این شماره سریال رو تو یه فایل یا جایی کپی کنید چون بهش نیاز دارید. اینترنت رو وصل کرده و بعد وارد اکانت تون توی سایت ACDSEE بشید و در سمت راست روی لینک Register Product Manually کلیک کنید در منوی Help برنامه ACDSee روی Offline Activation کلیک کنید به سایت برگردید و از منو گزینه ACDSee Pro 3 English رو انتخاب کنید (دقیقأ منظورم نسخه 3 هست) حالا سریالی که باهاش برنامه رو رجیستر کردید رو اینجا کپی کنید و کلید Submit رو بزنید. چند لحظه بعد دو تا شماره سریال بهتون میده که یکیش مال نسخه 3 و یکیش مال نسخه 6 هست حالا توی پنجره آفلاین اکتیویشن برنامه یه کد دارید به اسم Request Code و یه شماره سریال هم توی سایت دارید مربوط به ACDSee ورژن 3 که سایت بهتون داده . حالا به سایت برید و روی گزینه Activation Unlock Code کلیک کنید . دقت کنید !!! Request Code برنامه رو از صفحه آفلاین اکتیویشن برنامه توی جای مربوطه کپی کنید و در محل شماره سریال ، شماره ACDSee ورژن 3 که سایت بهتون داده بذارید و در کمال تعجب خواهید دید که یه شماره برای Unlock کردن برنامه دریافت می کنید . با ثبت اون سریال برنامه رجیستر میشه و از شر پنجره رجیستر خلاص می شید. اینم از تلاش امروز. امیدوارم برای همه دوستانی که با این برنامه کار می کنند مورد استفاده باشه.
راستش اون مهمونی که آخرین بار نظر داده خود من بودم. دیدم مشکل حل نشد گشتم و بالاخره یه راه حل پیدا کردم که می نویسم اگر کسی خواست از دست پنجره اکتیویشن راحت بشه به کارش میاد. قبل از هرچیز ابتدا باید تو سایت ACDSee.com یه اکانت ایجاد کرده و فعالش کنید. برای نصب نرم افزار اول اینترنت رو قطع و برنامه رو نصب کنید و با یه شماره سریال که از کیجن می گیرید برنامه رو رجیستر کنید. این شماره سریال رو تو یه فایل یا جایی کپی کنید چون بهش نیاز دارید. بعد وارد اکانت تون توی سایت ACDSEE بشید و در سمت راست روی لینک Register Product Manually کلیک کنید در منوی Help برنامه ACDSee روی Offline Activation کلیک کنید به سایت برگردید و از منو گزینه ACDSee Pro 3 English رو انتخاب کنید (دقیقأ منظورم نسخه 3 هست) حالا سریالی که باهاش برنامه رو رجیستر کردید رو اینجا کپی کنید و کلید Submit رو بزنید. چند لحظه بعد دو تا شماره سریال بهتون میده که یکیش مال نسخه 3 و یکیش مال نسخه 6 هست که به ترتیب توی پنجره اکتیویشن آفلاین برنامه وارد می کنید و برنامه OK میشه ! حالا اتفاقی که شخصأ برای من افتاد و بدون انجام مراحل بالا بود رو براتون توضیح میدم : اول از توی فایل هاست ویندوز، اون خط آخر رو که باعث عدم دسترسی برنامه به اینترنت بود رو حذف کردم. بعد از توی همون منوی اکتیویشن که همش مزاحمم بود یه اکانت جدید ساختم. به محض اینکه از همون پنجره به اکانتم وارد شدم شماره سریالم بلاک شد. من هم اینترنت رو قطع کردم و دوباره با استفاده از کیجن شماره سریال جدیدی به برنامه دادم و با کمال تعجب برنامه کامل رجیستر شد و دیگه نیازی به اکتیویشن نیست. خیلی تعجب انگیزه ولی این اتفاق برای من افتاده و دارم از برنامه بدون مشکل استفاده می کنم. این در حالیه که از روش اول استفاده نکرده بودم.
لطفأ در مورد activation Key توی این نسخه توضیحی بدید چون موقع اجرای برنامه خیلی مزاحمت ایجاد میکنه ولی تو نسخه قبل با وارد کردن کلید فعالسازی به صورت دستی این مورد رفع میشد ولی تو این نسخه کلیدی به نام actiation key ارایه نشده و کیجن هم این کلید رو نمیده. ممنون
لطفا فایل مربوط به Crack را بصورت جداگانه نیز برای دانلود قرار دهید تا مجبور به دانلود کل نرم افزار نشویم. با تشکر
لطفا Keygen برنامه رو بصورت مجزا قرار بدید.
خدای من....سرعت عملتون فوق العاده اس...من تازه همین امروز از طذف خود شرکت ACDSEE این UPDATE رو دریافت کردم واسه DL....ولی دیدم اینجا شما همین امروز UPDATE رو گذاشتین.... فوق العاده این....فوق العاده.... خیلی خوشحال شدم وقتی معرفی اینجا رو توی TVشبکه 3 دیدم.... این کار شبکه 3 یه قدردانی بزرگ برای زحمات شما محسوب میشه ...
سلام با تشکر از مدیران سایت. در صورت امکان قابلیت بوک مارک کردن نرم افزارهای دلخواه را برای کاربران VIP فراهم کنید تا کاربران در محیط کاربری خود به لینک دانلودهای دلخواه دسترسی داشته باشند. موفق باشید.
ممنون سافت گذر باز هم زدید تو خال! اگه " لایت روم " را هم به سایت اضافه کنید خیلی عالی میشه جاش خالیه
زهرا لطفا این دو تا شطرنج را هم بگذارید خیلی قشنگه وطرفدار داره 1-دانلود بازی زیبا و سه بعدی شطرنج ChessBase 11 یا جدیدترش 2-دانلود بهترین بازی شطرنج دنیا Fritz 12 Chess با تشکر
با سلام خدمت مدیران گرامی سایت سافت گذر /سایت خیلی خوبی دارین من یکی از طرفداران پرو پا قرص سایت شما هستم هر چی بزارید روی هوا دانلود میکنم ,فقط خواستم بگم چرا سایتتون اینقدر دیر به دیر به روز میشه.
من چند بار برنامه های شما رو دانلود کردم و خیلی عالی بودند . از شما ممنونم
لطفا نرم افزار AKVIS Sketch 12.5.2265.7771 را هم با کرک تست شده بذارید. ممنون
تشکر می کنم از همت این سایت که دارای گرافیک خوب و چشم نوازی دارد.هر چی بخواهیم در این سایت وجود دارد. باز هم تشکر
با سلام و خسته نباشید به مدیران سایت سافت گذر من اگر هر جوری بخوام از شما تشکر و قدر دانی کنم واقعا حق مطلب را ادا نکردم سایت شما تو کل کشور تکه شما فراتر از ایران عمل می کنید نه برای این نرم افزار ها بلکه فقط و فقط بخاطر سرور اپدیت nod32 که همه را دگرگون کرده . موفق باشید . با احترام فراوان
خیلی عالیه من تمام نرم افزارهای مورد نیازم و از این جا دانلود کردم مرسی
سافت گذری ها شصتتون درد نکنه
هنوز دانلود نکرده ام ولی میتونم بگم بهترین هستید. با تشکر از مدیریت
سایتتون عالیه تبریک میگم واقعاً
بسیار عالی بود ایران ما به چنین سایتهایی نیازمند است
سلام به مدیران محترم سافت گذر بابا ای ول ما روازدست رپیدشر خلاص کردید موفق باشید
ممنون.
ممنون.سایت بینظیری دارید..من که مشتری دائم شدم..دستتان درد نکند.
دست شما درد نکنه بلعخره يک سايت پيدا شد اين برنامه را صادقانه درست بگزاره روي سايت برنامه که تو اتريش هم کار کرد
سايت خيلي خوبي داريد بازهم ميام
ممنون خيلي خوب بود
برنامه نویسی و شبکه
طراحـــــی و گرافیک
مهندســــی و تخصصی
تدوین و ویدیوگرافی
سه بعــــدی و CGI
با عضویت در خبرنامه، زودتر از همه باخبر باش!