همه دسته بندی ها
نرم افزار های پرکاربرد
مشخصات کاربری خود را وارد کنید
نظرات کاربران
سلام. آیا با این ویندوز لایوها میشه به اینترنت وصل شد؟
سلام. من زبان انگلیسیاش رو میخوام. کجا میتونم پیدا کنم؟
با سلام و تشکر از تیم فوق العاده سافتگذر. لب تاپ من مدل Asus x555d درایو ویندوزش فرمت شد و موقع نصب ویندوز جدید با خطای Gpt مواجه شدم. علی الظاهر تمام موارد پیشنهادی برای تبدیل پارتیشن Gpt به Mbr منجر به پاک شدن کامل درایوها و هارد دیسکم میشد. بنابراین تصمیم گرفتم از طریق windows live برای نجات اطلاعات داخل هارد اقدام کنم. Hiren boot 15.1 و 15.2 هیچکدوم بالا نیومد و تصمیم گرفتم برنامه WinPE 10-8 Sergei Strelec رو از اینجا دانلود کنم. بعد از دانلود ، فایل iso رو با استفاده از برنامه Power Iso بر روی DVD رایت کردم. خوشبختانه به محض استفاده از DVD و بوت شدن لب تاپ ویندوز لایو بالا اومد و الان در حال تخلیه اطلاعاتم هستم. بازم تشکر میکنم از این سایت و خدمات خوبش.
برنامه نویسی و شبکه
طراحـــــی و گرافیک
مهندســــی و تخصصی
تدوین و ویدیوگرافی
سه بعــــدی و CGI
با عضویت در خبرنامه، زودتر از همه باخبر باش!