همه دسته بندی ها
نرم افزار های پرکاربرد
مشخصات کاربری خود را وارد کنید
نظرات کاربران
دست شما درد نکنه. ایشالا به زودی نسخه 3D tunnel 2.4 رو هم قرار بدید.
به نام خدا به نظر من هم می شد برای عموم آزاد گذاشت استفاده کنن . این طوری خیلی بهتر بود. مثلا من الان خارج از کشور هستم و احتیاج داشتم دسترسی ندارم. اینجا نرم افزار خیلی گرونه می خواستم دانلود کنم آزاد نبود برای عموم
اگر میشود این نرم افزار را آزاد ارائه کنید تا همه استفاده نمایند. با سپاس
برنامه نویسی و شبکه
طراحـــــی و گرافیک
مهندســــی و تخصصی
تدوین و ویدیوگرافی
سه بعــــدی و CGI
با عضویت در خبرنامه، زودتر از همه باخبر باش!