کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9196 | مشاهده و دانلود: 739976849 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/29 | اعضاء: 316741 | نظرات: 37906
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

فاکسکان با مادربردهای P55 خود بازار را در دست گرفت

در کامپيوتکس 2009 شرکت فاکسکان، از سري مادربردهاي P55 خود رو نمايي کرد و 5 مدل مختلف که دو مدل در دسته PERFORMANCE و يک مدل در دسته Mainstream و دو مدل در دسته پرقدرت QUANTUM FORCE را ارائه كرد.


مادربردهاي P55A-S ،P55A که در دسته Performance و P55MX که در دسته Mainstream قرار دارند از سري پردازنده‌هاي Lynnfield و Clarkdale پشتيباني مي‌کنند. در پردازنده‌هاي جديد Clarkdale علاوه بر قرارگيري کنترلر حافظه در کنار هسته پردازنده 32 نانومتري، هسته 45 نانومتري گرافيکي نيز در کنار پردازشگر اصلي مجتمع مي‌شود و در نهايت تکنولوژي استفاده از 3 چيپ ( پردازنده، پل شمالي و پل جنوبي) به 2 چيپ (پردازنده و پل شمالي) تغيير وضيعت مي‌دهد.

اين سري از پردازنده‌ها نيز بر اساس سوکت 1156 خواهند بود که برپايه چيپست P55 اينتل از پردازنده‌هاي Core™ i7 و Core™ i5 برروي مادربردهاي فاکسکان قرار خواهد گرفت پشتيباني به عمل مي‌آورد. همچنين اين مادربردها که با پشتيباني دريا کامپيوتر عرضه مي‌شوند، از حافظه‌هاي Dual DDR3 تا ظرفيت 16 GB و فرکانس 1600 مگاهرتز پشتيباني به عمل مي‌آورد.

وجود 6 رابط Sata و تکنولوژي RAID ، JBOD ،14 درگاه USB2.0 ، وجود کارت صداي قدرتمند و انواع درگاه‌هاي ارتباطي از ديگر امکانات اين دسته از مادربردهاي جديد است. در دسته دوم فاکسکان دو نمونه از مادربردهاي شمشيرهاي جهنمي Inferno Katanaو Inferno Katana GTI را با تکنولوژي کوانتوم فورس معرفي کرده است. اين سري براي اورکلاکر ها و گيمرها ساخته شده است.

گفتني است مادربردهاي BLACKOPS و BLOODRAGE از اين سري مادربردها بودند که به عنوان برترين مادربردهاي سال شناخته شدند و علاوه بر دريافت جوايز متعدد، رکودرهاي جهاني بسياري را شکستند. طراحان کوانتوم فورس بر پايه چيپست P55 شمشيرهاي آتشين را با تکنولوژي‌هاي خاص فاکسکان عرضه کرده‌اند که در هيچ مادربرد ديگري ديده نمي‌شود. پشتيباني از هر دو تکنولوژي SLI و CROSSFIREX به خاطر وجود سه شکاف PCI-e و پشتيباني از حافظه‌هاي Dual DDR3 با سرعت 1800 مگاهرتز از قابليت‌هاي اين مادربردها محسوب مي‌شود.

اين مادربردها از سيستم Quantum Power بهره مي‌برند که از مدار تغذيه 12 فاز با استفاده از PWMهاي ديجيتال از نوع حرفه‌اي DirectFet به منظور ثبات و پايداري هر چه بيشتر سيستم و همچنين با بهره‌گيري از مدار تغذيه 2 فاز به صورت مجزا مختص VTT مدار تغذيه بسيار قدرتمندي را در اختيار کاربر قرار مي‌دهد. همچنين مادربردهاي ياد شده از نسل جديد کنترلر ورودي/ خروجي(I/O) اختصاصي i-Tewaker که قابليت کنترل توان مصرفي، نمايش مشخصات کامل قطعات، فرکانس‌ها و ولتاژها در حالت اورکلاکينگ، آشنايي با تمامي قابليت‌ها و امکانات موجود در بايوس قبل از کاردر بايوس و نيز از تکنولوژي عيب‌ياب که قبل از به کار افتادن بايوس فعال مي‌شود بهره مي‌برند.

تکنولوژي Fuzzy Equlaizer بوسيله ledهايي به منظور بهينه‌سازي مصرف توان تعداد فازهاي در حال کار را نمايش مي‌دهد. کليد Force Reset به اورکلاکر اين امکان را مي‌دهد تا در صورت خطا در اورکلاکينگ و بوت نشدن سيستم، کاربر به راحتي با زدن اين کليد آخرين تنظيمات موفق را بازيابي کند. کليد Clear CMOS در پنل پشت و همچنين کليدهاي Reset،Power و ديباگر از ديگر امکانات اين مادربرد مي‌باشند که کار را براي کاربر بسيار راحت ساخته است.

تکنولوژي Core Nerve ميزان توان و فرکانس پردازنده را در هر زماني به صورت فرکانس درخشنده‌اي به کاربر نشان مي‌دهد. پشتيباني و قابليت نصب نسل جديد رابط فلش‌هاي NAND با وجود شکاف مربوطه بر روي اين مادربردها از ديگر تکنولوژي‌هاي به روز اين دسته مي‌باشد. نکته قابل توجه ديگر اينکه مادربرد Inferno Katana از پردازنده‌هاي Core i7,Core i5 بر پايه سوکت 1156 و مادربرد Inferno Katana GTI از پردازنده‌هاي Core i7 ,Core i5 ,Core i3 بر پايه سوکت 1156 پشتيباني به عمل مي‌آورد. اين مادربردها توسط شرکت دريا کامپيوتر به همراه توزيع جهاني اين پردازنده‌ها در ايران عرضه خواهند شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1017 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: ایتنا تاریخ خبر: 1388/06/08 تعداد مشاهده: 1799
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر