کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316240 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ارئه نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویروس به مشترکان اینترنت

امنیت
به گزارش سافت گذر به نقل ازفن آوری اطلاعات ایران، یکی از اپراتورهای ارائه دهنده اینترنت پرسرعت، برای نخستین بار در ایران این امکان را برای مشترکانش فراهم کرد تا بتوانند از محصولات امنیتی و آنتی ویروس به صورت اشتراک ماهانه و سالانه استفاده کنند.

اپراتور شاتل ارائه‌ دهنده خدمات اینترنت پرسرعت با آغاز همکاری با شرکت “کاسپرسکی” راهکارهایی در زمینه تامین امنیت شبکه کاربرانش اتخاذ کرد.

با توجه به اهمیت و لزوم حفاظت از اطلاعات شخصی در دنیای اینترنت، در حال حاضر کاربرانی که دارای اشتراک اینترنتی از این شرکت هستند، می توانند با تهیه جدیدترین محصول شرکت کسپرسکی به صورت کامل از سیستم خود در مقابل تمامی تهدیدهای سایبری (دنیای کامپیوتر و اینترنت) حفاظت کنند.

این اپراتور اینترنتی با هدف تکمیل سبد محصولات خود و فراهم آوردن رضایت مشتریان، راهکار امنیت اینترنت کاسپرسکی را در سبد محصولات خود قرار داده و شناسایی نیازهای مشترکان و تامین آنها، از جمله مهم ترین مواردی است که این رویکرد براساس آن اتخاذ شده است.

از آنجایی که یکی از دلایل تماس مشترکان با سرویس پشتیبانی ۲۴ ساعته شاتل، آلوده شدن سیستم ها بوده است محصول نرم افزاری کاسپرسکی توسط این شرکت به مشتریان ارائه می‌شود که فروش این محصول برای کاربران خانگی به صورت رسمی آغاز شده است.

کاربران خانگی این امکان را خواهند داشت که بتوانند از محصولات کاسپرسکی، در قالب بسته‌های یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه و یک ساله بهره مند شوند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 10343 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1391/05/11 تعداد مشاهده: 2146
سافت گذر
نظرات بینندگان

میلاد 1391/05/12 01:45
سلام.
اگه آنتی ویروس رو با قیمت مناسب (به قیمت عمده) بدن بازم خوبه، واگرنه ارزشی نداره، فقط کلک زدنه.lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
omid 1391/05/12 00:57
سلام به همه
خواستم بگم اگه این شرکت های اینترنتی به فکر مشترکانش بودن این کارا رو نمی کردن فقط یه فایر وال روی سرور هاشون قرار می دادن که وقتی به مشترکانشون اینت می دن یه اینترنت سالم باشه عاری از هر گونه ویروس و بد افزار اینا فقط به فکر جیب خودشون هستن lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
کوروش 1391/05/11 20:33
البته شاید پارس آنلاین رو ندیدن
محصولات بیت دیفندر ارایه می کنه ولی یه کم قیمتش بالاست.
Nima 1391/05/11 18:00
کسپرسکی بدجور به بدبختی افتاده .

کیفیت بد محصولاتش و پشتیبانی بدتر از اون باعث شده کاربرها و شرکتها دیگه خرید نکنن ازش .

خیلی ادم باید پولش زیادی باشه حتی 1 ریال بده برای کسپرسکی .
حسین 1391/05/11 14:19
ما که یک ساله اورجینال گرفتیم و بعد از 4 ماه به اشتباهمون پی بردیم که این آنتی ویروس واقعا مزخرفه الانم 6 ماهی میشه داریم از comodo internet security free استفاده میکنیم تا الان که عالی بوده اینم بگم که برای سیستمای شرکت {بازرگانی اینترنتی} داریم ازش استفاده میکنیم در یک کلام محشره.
ناشناس 1391/05/11 13:48
دمش گرم اکانت یک ماهه خوبه هزینش زیاد نمیشه