کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9214 | مشاهده و دانلود: 740794248 | آخرین بروزرسانی: 1403/03/04 | اعضاء: 316859 | نظرات: 37906
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز آزادی خرمشهر گرامی باد
شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی و هیئت همراه را تسلیت عرض می کنیم. #شهید_جمهور

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

XOFFICE دستگاه صحافی کوچک روی میز شما

ارائه و نگهداري مطالب و اطلاعات مكتوب، از اموري هستند كه براي بسياري از افراد اهميت زيادي دارند؛ البته شكل ظاهري اين اسناد مكتوب، روي مخاطب تاثير زيادي مي‌گذارد و مهم است.

تا چندي پيش مرسوم بود كه افراد براي مرتب كردن يا به عبارتي صحافي كردن اوراق خود به خارج از محل كار يا منزل خود رفته و با مراجعه به مراكز مربوطه، اسناد خود را براي يكي از انواع سيمي‌، طلق و شيرازه و يا حتي صحافي با جلد سخت به اين مراكز بسپارند.

اما با ورود دستگاه‌هاي صحافي حرارتي روميزي XOFFICE ديگر نه نيازي به برخاستن از پشت ميز است و نه نيازي به مراجعه به مراكزي كه عمليات صحافي روي اوراق را انجام مي‌دهند. ضمن اينكه ديگر لازم نيست بابت اين كار هزينه‌اي پرداخت كنيد، بلكه با استفاده از دستگاه صحافي حرارتي كوچكي كه روي ميز شما قرار مي‌گيرد، مي‌توانيد اين كار را ظرف مدت كوتاهي انجام دهيد.
براي آشنايي بيشتر با اين دستگاه به سراغ گروه باهر، نماينده رسمي ‌XOFFICE انگلستان در ايران رفتيم و گفت‌‌و‌گوي كوتاهي با مهندس سيدحميد ياسيني، مدير فروش و فرهنگ يزدان‌پناه، قسمت تحقيق و توسعه اين شركت داشتيم كه در متن زير مي‌خوانيد:


در رابطه با دستگاه‌هاي صحافي حرارتي روميزي و نحوه كار آن توضيح دهيد.
در حال حاضر اين دستگاه، سريع‌ترين، مستحكم‌ترين و زيباترين شكل صحافي را در اختيار شما قرار مي‌دهد. در اين نوع صحافي شما اوراقي را كه قرار است صحافي كنيد، داخل جلدهاي مخصوص قرار مي‌دهيد و سپس داخل دستگاه قرار مي‌دهيد و 80 ثانيه بعد مي‌توانيد اوراق مورد نظر را به شكل صحافي شده از دستگاه تحويل بگيريد. اين كالا براي افرادي كه قصد ارائه يا نگهداري اوراق مهم را دارند، پيشنهاد مي‌شود؛ چرا كه ظاهر كار براي بسياري از افراد اهميت زيادي دارد و مقبوليت كار را بالا مي‌برد. همين طور نگهداري از اسناد نيز اهميت زيادي از اين جهت دارد كه در طول زمان اوراق از بين نروند و به‌راحتي طبقه‌بندي شوند. در مجموع اين نوع صحافي كار را ساده كرده و ديگر نيازي نيست براي صحافي كردن اسناد خود به دفاتر فني مراجعه كنيد. دستگاه صحافي حرارتي XOFFICE در كل، يك دستگاه صحافي حرارتي است كه به دليل ابعاد كوچكش مي‌تواند روي ميز شما قرار گيرد. كاري كه اين دستگاه انجام مي‌دهد، حرارت دادن جلد است تا بتواند اوراق را به جلد و يكديگر متصل و محكم كند. عطف جلدها به صورت آماده حاوي چسب است و بعد از اينكه اوراق داخل آن قرار گرفت و داخل دستگاه قرار گرفت، به جلد متصل شده و ظرف مدت 80 ثانيه عمليات صحافي انجام مي‌شود.

در مورد مزاياي اين دستگاه بگوييد.
مزايايي كه اين دستگاه دارد، اين است اين دستگاه بسيار كوچك و سبك است و كاربر مي‌تواند اوراق را خود صحافي كند. همچنين اين دستگاه قابليت صحافي 240 برگ (480 صفحه) را دارد و مي‌تواند حتي هم زمان چند جلد را صحافي كند.


در مورد جلدهاي مخصوص اين دستگاه توضيح دهيد.
جلدهاي XOFFICE براي هر تعداد صفحه كه بخواهيد متفاوت است؛ چرا كه به ازاي هر تعداد ورق يك جلد مناسب است.
قاعده كلي به اين صورت است كه هر يك ميلي‌متر از سايز جلد از 1 تا 10 صفحه را در خود جا مي‌دهد. سايز جلدها نيز از يك‌ميلي‌متر تا 24‌ميلي‌متر در چهار رنگ سفيد، آبي، مشكي و قرمز متفاوت است.


آقاي يزدان‌پناه، استقبال از اين دستگاه در چه حد بوده است و چه آينده‌اي را براي اين دستگاه پيش‌بيني مي‌كنيد؟
از همان ابتداي ورود به بازار، به نسبت معرفي و تبليغاتي كه انجام داديم، جواب‌هاي مثبتي گرفتيم. نحوه برخورد بازار نيز بنا به هر دسته شغلي متفاوت است. به عنوان مثال بيشترين خريدارن ما شركت‌هاي مشاوره‌اي (مهندسي، بازرگاني، مالي و... ) ادارات و سازمان‌هاي دولتي و خصوصي، شركت‌هاي بازرسي و ساختماني، مراكز آموزشي، شركت‌هاي مادر كارخانه‌ها و توليدي‌ها، اتحاديه‌ها، شركت‌هاي خصوصي و حسابداران را شامل مي‌شود. در كل استقبال از اين كالا در بازار خوب بوده است؛ به ويژه به دليل 3 سال خدمات پس فروش و يك سال گارانتي تعمير و تعويض اين دستگاه، اطمينان بيشتري براي مشتريان فراهم شده است.

در رابطه با آينده اين كار هم بايد بگويم كه ما در حال حاضر يك دستگاه صحافي با ظرفيت 240 برگ و يك نوع جلد به صورت يك‌رو مقوا و يك‌رو PVC داريم؛ اما در حال بررسي روي جلدهاي سخت (گالينگور) هستيم كه در آينده نزديك وارد بازار خواهند شد كه با همين دستگاه صحافي XOFFICE در 80 ثانيه عمليات صحافي را انجام مي‌دهند.

همچنين درصدد هستيم كه ورود ساير محصولات XOFFICE انگلستان را به بازار گسترش دهيم.
علاقه‌مندان براي كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند به سايت WWW.XOFFICE-IRAN.COM مراجعه كنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1037 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: آي‌تي ايران تاریخ خبر: 1388/06/12 تعداد مشاهده: 1590
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر