کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9196 | مشاهده و دانلود: 739813004 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/28 | اعضاء: 316727 | نظرات: 37904
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونه مشکلات Shockwave Flash را در مرورگر کروم بر طرف کنیم؟

Flash

اگر شما هم از کاربران مرورگر گوگل کروم باشید حتما تا به حال به مشکلات فراوانی با Shockwave Flash برخورد کرده اید. این مرورگر بسیار بیشتر از مرورگر های دیگر در موقعیت های خاص دچار افت سرعت و خارج شدن از فلش را دارد. در این مطلب قصد داریم به شما آموزش دهیم چگونه این مشکلات را برطرف کنید.

دلیل این مشکل چیست؟
به گزارش سافت گذر به نقل ازفن آوری اطلاعات ایران،دلیل اصلی این مشکل در خود مرورگر کروم است که ساختاری بر خلاف دیگر مرورگر ها مثل فایرفاکس دارد. مرورگر های دیگر از نصب فلش از روی هاست / سیستم عامل بهره می گیرند ولی مرورگر گوگل کروم دارای فلش داخلی می باشد که در هر ورژن از مرورگر این فلش آپدیت می شود. اگر فلش مرورگر دچار مشکل شود تمامی مرورگر از کار می افتد. گاهی فلش خود سیستم عامل نیز دچار مشکل می شود که در نتیجه مرورگر لگ می زند و به کندی کار می کند و در آخر تمامی فعالیت های تحت فلش مرورگر متوقف می شوند.

بسیاری از وب سایت ها از فلش استفاده می کنند و ممکن است شما بار ها پیغام ”The following plug-in has crashed: Shockwave Flash” را در هنگام بازدید از این سایت ها مشاهده کرده باشید.

چگونه متوجه شویم که منشاء اصلی مشکل کجاست؟
قبل از هر چیزی باید بگوییم با این که پیغام خطا در مرورگر کروم مربوط به Shockwave می باشد ولی این مشکلات ربط زیادی به برنامه Adobe Shockwave ندارند که یک نرم افزار کاملا مستقل از Adobe Flash می باشد. در ضمن، تمامی مشکلاتی که بر اثر ناکارآمدی فلش در مرورگر کروم رخ می دهد مربوط به نصب نرم افزار نمی باشد ولی بسیاری از کاربران دارای مشکل مربوط به نصب هستند ولی نه همه آنها.

در اینجا اگر مشکل شما با ناسازگاری فلش باشد، قصد داریم آموزش صحیح درست کردن آن را به شما یاد بدهیم. مرورگر کروم را اجرا کنید و در قسمت مربوط به آدرس (آدرس بار) عبارت about:plugins را تایپ کنید. بعد از زدن کلید Enter شما لیستی از افزونه های نصب شده بر روی مرورگر کروم خود را مشاهده خواهید کرد (این قسمت با بخش مربوط به Extension های نصب شده توسط کاربر متفاوت است). در لیست به دنبال افزونه Flash بگردید. اگر افزونه مورد نظر دارای نامی مشابه با (Flash (2 Files بود، مشکل شما در ارتباط با ناسازگاری فلش با مرورگر شما می باشد.

در قسمت بالایی مرورگر شما گزینه ای به نام [+] Details وجود دارد. این گزینه را انتخاب کنید. هم اکنون شما می توانید جزییات بیشتری از هر افزونه را مشاهده کنید. حالا به همان قسمت افزونه فلش برگردید. در اینجا ۲ افزونه فلش وجود دارد. یکی از آنها مربوط به فلش داخلی مرورگر کروم می باشد که با رنگ قرمز مشخص شده است و دیگری فلش مربوط به هاست می باشد که در قسمت پایینی بخش قرمز قرار دارد. شما باید بر روی گزینه Disable مربوط به فلش داخلی مرورگر کلیک کنید. توجه داشته باشید که گزینه Disable دیگری نیز برای کل افزونه فلش وجود دارد که به صورت کامل فلش را برای مرورگر غیرفعال می کند. پس از این که بر روی این گزینه کلیک کردید باید قسمت مربوط به فلش داخلی مرورگر به شکل زیر نمایش داده بشود.

حالا پنجره کنونی و سپس مرورگر کروم را به طور کامل ببندید. سپس دوباره مرورگر کروم را باز کنید و به وبگردی عادی خود ادامه دهید. برای اطمینان نیز صفحه آزمایشی Adobe که برای تست فلش ساخته شده است را مشاهده کنید.

به یاد داشته باشید که از این به بعد مرورگر کروم به طور اتوماتیک برنامه فلش را آپدیت نمی کند. برای دریافت آپدیت های جدید به صفحه دانلود فلش مراجعه کنید. اگر با این حال نیز مشکل شما حل نشد سعی کنید به جای غیر فعال کردن فلش داخلی مرورگر، فلش سیستم عامل را غیر فعال کنید. اگر باز هم مشکل پا بر جا بود یک بار دیگر مرورگر کروم را از نو نصب کنید. البته ممکن است باز هم دچار مشکل شوید ولی راه حل دیگری در دسترس نیست.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 10415 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1391/05/15 تعداد مشاهده: 2103
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر