کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9196 | مشاهده و دانلود: 739946538 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/28 | اعضاء: 316731 | نظرات: 37904
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نخستین نمایشگاه علوم قرآنی در اردبیل گشایش یافت

نخستين نمايشگاه علوم قرآني استان اردبيل با حضور موسسات ، نهادها ، سازمانها و توليدكنندگان كتب، نرم افزار و اقلام مرتبط با كلام الهي در محل نمايشگاه بين‌المللي اردبيل گشايش يافت.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، مديركل تبليغات اسلامي استان اردبيل در آيين گشايش اين نمايشگاه با اشاره به برگزاري طرح بزرگ قرآني همزمان با سه استان بزرگ كشور در اردبيل در آخر هفته گذشته گفت: ? ???هزار اردبيلي در اين طرح بزرگ شركت كردند.

حجت‌الاسلام مهدي ستوده افزود: در دوره تصدي دولت نهم اعتبارات مناسبي براي فراهم كردن زمينه توسعه و ترويج انديشه‌ها و مفاهيم قرآني اختصاص يافت به طوري كه در همه شهرستانهاي استان اردبيل ساختمان دارالقرآن احداث شد و به بهره برداري رسيد.

وي با اشاره به تشكيل شوراي عالي قرآني در استان اردبيل به رياست نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل به منظور سياست‌گذاري و برنامه ريزي در مسايل و امور مربوط به قرآن كريم اظهار داشت: گامهاي مثبتي در خدمت به قرآن كريم در استان اردبيل برداشته شده است.

حجت‌الاسلام ستوده اضافه كرد: سمت وسوي مديريت در استان اردبيل نسبت به موضوعات قرآني بيشتر شده و برگزاري اين نمايشگاه حاصل توجهات و سمت‌گيري مديريت استان در اين زمينه است.

وي تشكيل معاونت قرآن و عترت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و نيز تاسيس و راه اندازي دارالقرآن در شهرستانها را گامي مثبت در ترويج شعاير قرآني در جامعه عنوان كرد و گفت: جايگاه قرآن در جامعه ما نسبت به گذشته بهتر و مطلوب تر شده است.

وي با اشاره به رواج مطلوب قرآن خواني در جامعه خواستار آغاز نهضت قرآن آموزي و قرآن داني در جامعه شد و افزود: قرآن خواني در جامعه اسلامي ما بايد همراه با قرآن داني باشد تا مفاهيم قرآني در جامعه و نزد تك تك آحاد جامعه ساري و جاري باشد.

مديركل تبليغات اسلامي استان اردبيل تلاش براي فراهم كردن مقدمات زندگي قرآني را لازمه فعاليت همه مديران و فعالان فرهنگي اين استان عنوان كرد و اظهار داشت:بايد كاري كنيم كه در همه مراحل زندگي ، قرآن الگوي مردم براي انجام همه كارها باشد.

در اين نمايشگاه كه در ? ???غرفه برپا شده ،نسخ مختلف قرآن كريم، نرم افزارها و هنرهاي قرآني ، صنايع دستي مرتبط با قرآن و اقلام مذهبي مرتبط با قرآن كريم در معرض ديد عموم علاقمندان قرار داده شده است.

اين نمايشگاه تا ? ???شهريورماه همه روزه از ساعت ? ???تا ? ???شب براي بازديد عموم علاقمندان داير است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1057 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: خبرگزاری جمهوری اسلامی تاریخ خبر: 1388/06/14 تعداد مشاهده: 1132
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر