کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735450834 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316281 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کشورهای آسیایی بالاترین سرعت اینترنت را دارند

سرعت اینترنت در جهان روبه افزایش است و در این میان کشورهای آسیایی همچون کره جنوبی، ژاپن و هنگ کنگ سردمدار هستند . چین هم همچنان بیشترین میزان حملات ترافیکی مشاهده شده را به خود اختصاص داده است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از خبرآنلاین؛ بر اساس گزارش سه ماهه دوم 2012 Akamai که روز سه شنبه منتشر شد، سرعت اینترنت نسبت به سه ماهه اول سال 13 درصد رشد داشته است که این مقدار بسیار قابل توجه است.
در بین کشورهایی که سرعت اینترنت متوسطی داشتند ، ژاپن با 21 درصد رشد، عنوان بیشترین میزان رشد سالیانه را از آن خود کرد. این آمار تا حدودی مطابق آماری است که اتحادیه بین المللی مخابرات هفته گذشته اعلام کرده بود و کره جنوبی را در صدر کشورهای دارای شاخص رشد و توسعه ICT قرارداده و نشان داده بود که ژاپن جزو 10 کشور برتر آسیایی از لحاظ سرعت اینترنت است که امسال توانسته به رتبه هشتم دست یابد. این گزارش کشورها را بر اساس میزان مهارت ها، بهره برداری و سطح دسترسی شان به ICT رتبه بندی کرده بود.
کره جنوبی، ژاپن و هنگ کنگ در صدر کشورهای پرسرعت
درست همانند گزارش سه ماهه اول Akamai کشورهای کره جنوبی، ژاپن و هنگ کنگ همچنان به ترتیب با سرعت های 14.2Mbps، 10.7Mbps و 8.9Mbps در صدر قرار دارند. این سه کشور همچنین از نظر پهنای باند نیز ( با پهنای باند بیشتر از 10Mbps) بالاتر از بقیه قرارداند البته هنگ کنگ با 26 درصد رشد به همراه لاتویا در مقام سوم ایستاده است.
جالب است بدانید که سنگاپور با  میانگین سرعت 5.1Mbps، در مقام چهارم آسیا و 25 جهان قرار دارد و کشورهایی همچون استرالیا با 4.4Mbps و زلاند نو با 3.9Mbps بعد از او قرار گرفته اند. در حوزه آسیا- اقیانوسیه کشور های تایوان، تایلند،مالزی و ویتنام به ترتیب در مقام های بعدی قرار دارند.
به طور کلی نقطه اوج سرعت اینترنت به طور متوسط 16.1Mbps است که نسبت به سه ماهه اول سال 19 درصد و در مقایسه با سال گذشته 44 درصد رشد داشته است. نقطه اوج سرعت هنگ کنگ 49.2Mbps بوده و بدین ترتیب حتی بالاتر از کره جنوبی با46.9Mbps و ژاپن با 40.5 قرار گرفته است. سنگاپور در این رتبه بندی باز هم در مقام چهارم قرار گرفته و استرالیا هم پنجم است. مالزی ، زلاندنو و فیلیپین نیز در رتبه های بعدی قرار دارند.
بیشترین مقدار حملات ترافیکی از آسیا نشات گرفته است
این گزارش همچنین نشان می دهد که بیشترین درصد حملات ترافیکی ( یعنی در حدود 38 درصد )از آسیا سرچشمه گرفته که البته نسبت به سه ماهه گذشته که 42 درصد بوده کمتر هم شده است. اروپا با در اختیار داشتند 36 درصد حملات ترافیکی در مقام دوم قرار دارد و 23 درصد هم نشات گرفته از آمریکای شمالی و جنوبی می باشد. در بین همه این کشورها ، چین به تنهایی 16 درصد حملات ترافیکی را به خود اختصاص داده و در صدر جدول قرار گرفته است. تایوان و هند هم  به ترتیب با 5.4 و 2.9 درصد در جمع 10 کشور اول به لحاظ حملات ترافیکی قرار دارند. در این میان کره جنوبی بیشترین میزان کاهش حملات ترافیکی را داشته. یعنی حملات ترافیکی این کشور که در سه ماهه اول 4.3 درصد بوده در سه ماهه دوم به 2.1 درصد رسیده است.
 سریع ترین در سرعت اینترنت موبایلی
جالب است بدانید که یک اپراتور روسی بارقم  7.5Mbps سریعترین اینترنت موبایل ها را ارائه می دهد. البته بالاترین نقطه متوسط اوج سرعت از آن اپراتوری در انگلستان و 44.4Mbps بوده است. با توجه به آمار Akamai، 38 درصد تقاضای استفاده از اینترنت از طریق اندرویید گوگل صورت گرفته ، 33 درصد با سافاری اپل ، 23 درصد اپرا مینی و در حدود 4 درصد از بلک بری بوده است.
بی شک اگر همه شبکه ها – نه فقط شبکه های همراه – را در نظر بگیریم ، این آمار تغیر خواهد کرد. به این ترتیب سافاری با 60 درصد در مقام اول قرار می گیرد و سهم اندرویید تنها 23 درصد خواهد بود. این آمار نشان می دهد که دستگاه های مجهز به اندرویید بیشتر از شبکه همراه و دستگاه های مبتنی بر iOS از Wi-Fi  استفاده می کنند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11592 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: khabaronline.ir تاریخ خبر: 1391/07/29 تعداد مشاهده: 1930
سافت گذر
نظرات بینندگان

کوروش 1391/07/30 07:26
ما برای دانلود یک فایل دو سه گیگ یا بایستی 15 -20 تومن بدیم به سرویس دهنده یا باید اشتراک اینترنت نامحدود بگیریم و یه یکی دو هفته ای هم کامپیوتر رو روشن بگذاریم تا بتونیم اون فایل رو دریافت کنیم .
lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
anonymos 1391/07/29 21:10
البته بجز ایران اما جدیدا سرعت بهتر شده
Angry.maN 1391/07/29 19:49
با این حساب ایران تو قاره افریقاس ...
... 1391/07/29 17:51
موندم چی بگم
افغان 1391/07/29 17:30
منظور شما از این حرف چیه "حتی کشورهایی چون افغانستان"
مگه افغانستان از ایران چی کم داره
یه ذره به چیز هایی که می نویسید اول فکر کنید آقای "زراعی"!!!
عقیل زراعی 1391/07/29 10:03
تازه‌ترین بررسی‌های مستند و آنلاین سایت اسپید تست (Speedtest.net) نشان می‌دهد که ایران در زمینه بهره‌مندی از سرعت اینترنت در دنیا، برای رسیدن به قعر جدول جهانی تنها ۹ رتبه فاصله دارد.

براساس این بررسی، ایران با سرعت متوسط ۶۱ صدم مگابیت بر ثانیه، جایگاه ۱۷۶ را در میان ۱۸۵ کشور جهان از آن خود کرده است و در میان کشورهای منطقه آسیای جنوب غربی که کشورهای هدف سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ایران محسوب می‌شوند نیز توانسته جایگاه دوم از آخر را از آن خود کند.

بدین ترتیب در میان کشورهای منطقه و همسایه ایران، حتی کشورهایی چون افغانستان، با دارا بودن رتبه ۱۴۵ و میانگین سرعت ۱/۲۸ مگابیت بر ثانیه از ایران فاصله گرفته و در این میان کشور ترکیه با میانگین ۵/۵۵ مگابیت بر ثانیه رتبه ۶۰ جهان را در این زمینه به دست آورده‌ است.

امروزه اینترنت به‌عنوان ابزاری کارآمد و مهم در زندگی شهروندان دنیا شناخته می‌شود، به همین دلیل دولت‌ها و ارائه‌دهندگان اینترنت درتلاشند تا اینترنت را با بیشترین سرعت، بالاترین کیفیت، بهترین خدمات پشتیبانی و کمترین قیمت به کاربران خود ارائه دهند تا راه توسعه را بر رقبای خود در بازار پهنای باند تنگ کنند.

این درحالی است که ارائه اینترنت پرسرعت در برخی کشورها می‌تواند نسبت به خدمات مشابه در سایر کشورها با قیمت بالاتری ارائه شود که در این مورد باید به سطح زندگی، میزان تورم و متوسط درآمد خانواده‌ها در آن کشور توجه کرد؛ به‌طوری که یک خانواده متوسط در کشوری با تورم ثابت به‌دلیل درآمد سالانه قابل توجه، قادر به پرداخت هزینه بالای ۳۰ دلار در ماه برای دریافت اینترنت بالای ۳مگابیت برثانیه باشد.

براساس گزارش مهر وضعیت سرعت اینترنت در برخی از کشورها به این ترتیب است:

کره‌جنوبی – مؤسسه آکامای (Akamai) در گزارش پایانی سال ۲۰۰۹ خود سرعت متوسط اینترنت در کشور کره‌جنوبی را ۱۴/۶ مگابیت برثانیه اعلام و کره جنوبی را به‌عنوان کشوری که بالاترین سرعت اینترنت را به کاربران عادی عرضه می‌کند، معرفی کرد. کره‌جنوبی سریع‌ترین اینترنت خود را با قیمت ۲۸/۵۰ دلار در ماه ارائه می‌کند در شرایطی که برپایه گزارش اداره ملی آمار در این کشور، متوسط درآمد کره‌جنوبی برای یک خانواده کارگر با حداقل تحصیلات ۲۷هزار و ۳۸۴ دلار است.

ژاپن – این کشور به‌عنوان نخستین قدرت فناوری آسیا توانست در این طبقه بندی با سرعت متوسط ۷/۹مگابیت بر ثانیه رتبه دوم را به دست آورد. بدیهی است که در کشوری چون ژاپن، اینترنت با سرعت‌های متفاوتی عرضه می‌شود. برای مثال به تازگی تله کام ژاپن (NTT) سرویس ویژه‌ای را برای کاربران خانگی خود عرضه کرده است که از طریق فیبر نوری حداکثر سرعت ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه را با قیمت ۶۳ دلار در ماه عرضه می‌کند. در شرایطی که طبق گزارش وزارت کار ژاپن، متوسط درآمد سالانه یک خانواده در این کشور،‌معادل ۶۰ هزار و ۶۰۰ دلار آمریکاست.

آمریکا – در طبقه بندی سرعت اینترنت در سه ماهه چهارم سال ۲۰۰۹، آمریکا با سرعت متوسط ۳/۹ مگابیت برثانیه رتبه هجدهم را به دست آورده است. در این کشور اینترنت با قیمت متوسط ۴۵/۵۰ دلار در ماه ارائه می‌شود و متوسط درآمد یک خانواده برپایه گزارش کمیته سرشماری آمریکا ۴۵هزار و ۶۰۰ دلار در سال است.

ایتالیا – در این کشور سرعت متوسط اینترنت ۲/۸ مگابیت برثانیه به ثبت رسیده است. اینترنت ADSL از طریق فیبرنوری در این کشور با قیمت متوسط ۲۵ دلار در ماه عرضه می‌شود، درحالی که درآمد متوسط یک خانواده کارگر دارای دو فرزند در این کشور برپایه گزارش سازمان بین‌المللی همکاری‌ها و توسعه اقتصادی ۳۶ هزار و ۹۴۳ دلار در سال است.

سوئیس – این کشور با سرعت متوسط ۵ مگابیت برثانیه در رتبه هشتم طبقه بندی آکامای قرار گرفت. برپایه گزارش سازمان همکاری‌ها و توسعه اقتصادی، درآمد متوسط خانواده در این کشور ۶۴ هزار و ۸۷۷ دلار در سال است.

هند – طبق این طبقه‌بندی سرعت متوسط اینترنت در هند ۸۹۷ کیلوبیت برثانیه است. در این کشور نیز اینترنت با سرعت‌های مختلفی به کاربر خانگی عرضه می‌شود که برای مثال قیمت اینترنت با سرعت ۲۵۶ کیلوبیت برثانیه برابر با حدود ۱۴ دلار درماه است.

در رتبه بندی کشورها از نظر سرعت اینترنت خانگی که در شش ماهه نخست سال ۲۰۱۰ از میان ۱۸۵ کشور بررسی شده، ایران پس از کشورهایی مانند ونزوئلا، نیجریه، بولیوی، عراق، پاراگوئه و جزایر ترک و کایکاس با سرعتی برابر ۶۱ صدم مگابیت بر ثانیه در رتبه ۱۷۶ قرار گرفته است.

نکته تأسف‌بار در این جدول این است که تنها کشورهای جهان که سرعتی کمتر از ایران دارند عبارتند از: موریتانی، لبنان، کامرون، وانوآتو، مالی، بولیوی، نپال، زیمبابوه و زامبیا. بقیه کشورهای دنیا از ایران سرعت اینترنت بالاتری دارند.

به‌طور متوسط اینترنت خانگی پرسرعت ADSL با سرعت تنها ۱۲۸ کیلوبیت برثانیه با قیمت متوسط ۲۰ هزار تومان در ماه (۲۰ دلار در ماه) ارائه می‌شود.

همه اینها در حالی است که اخیرا یک مقام اجرایی کشور به دستگاه‌های دولتی توصیه کرد تا پایان سال ۸۹، حدود ۴۰درصد از خدمات و فعالیت‌های خود را به‌صورت دورکاری ارائه دهند؛ یعنی کارمندان را مرخص کنند و اداره امور را به‌صورت کار از راه دور انجام دهند؛ با این وجود به‌نظر می‌رسد که بدون توسعه زیر‌ساخت‌های اینترنت در کشور، امکان اجرای طرح‌های دورکاری، پیاده‌سازی‌ طرح دولت الکترونیک و ارائه خدمات اینترنتی به شهروندان میسر نیست.

همچنین بررسی‌ها نشان می‌دهد که دولت در زمینه تحقق اهداف برنامه چهارم توسعه در بخش فناوری اطلاعات و زیرساخت‌های اینترنتی و به‌ویژه طرح دولت الکترونیک موفق عمل نکرده و این عقب ماندگی با وضعیتی که در تصویب قانون برنامه پنجم توسعه پیش می‌رود احتمالا تا سال‌های بعد همچنان ادامه خواهد داشت.

خوش بینانه‌ترین اظهارات مقامات اجرایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات حکایت از افزایش پهنای باند اینترنت کشور از ۱۲۸ کیلوبیت فعلی به ۵۱۲ کیلو بیت بر ثانیه در سال پایانی برنامه پنجم توسعه یعنی سال ۱۳۹۴ دارد؛ سالی که احتمالا در آن ایران رتبه آخر جهانی را در زمینه سرعت اینترنت با فاصله بسیار از آن خود خواهد کرد!
منبع: winbeta.net