کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9191 | مشاهده و دانلود: 739504372 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/26 | اعضاء: 316664 | نظرات: 37900
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

iOS 6.0.1 نیامده جیلبریک شد!

iOS 6.0.1 نیامده جیلبریک شد!
هنوز یک روز از عرضه رسمی ‌iOS 6.0.1 نگذشته است که خبر جیلبریک شدن آن توسط Red Snow منتشر شد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از زومیت؛ کاربران iOS 6.0.1 از هم‌اکنون می‌توانند دستگاه خود را جیلبریک کنند، اما توجه داشته باشید که این جیلبریک فعلاً قلاده‌ای (غیردائم) است.

آخرین نسخه RedSn0w می‌تواند دستگاه‌های مجهز به iOS 6.0.1 را جیلبریک کند. وب‌سایت Redmond Pie امروز پس از آزمایش نرم‌افزار، این خبر را تأیید نمود.

جیلبریک تنها بر روی دستگاه‌های دارای چیپ A4 یا قدیمی‌تر عمل می‌کند و این فرصت در اختیار کاربران آیفون ۵، آی‌پدهای جدید و آخرین مدل آیپاد قرار نخواهد گرفت چرا که این جیلبریک از نقطه ضعفی استفاده می‌کند که در چیپ‌های A5 و بالاتر قابل بهره‌برداری نیست.

با توجه به این موارد، تنها دستگاه‌های آیفون 3GS، آیفون ۴ و آیپاد تاچ نسل چهارم می‌توانند از این جیلبریک استفاده کنند. آیپادها نسل سوم و آیپد اول، از iOS 6 و نسخه‌های بالاتر آن پشتیبانی نمی‌کنند.

اپل، علاقه‌ای به جیلبریک کردن دستگاه از خود نشان نمی‌دهد، فرآیندی که به کاربران دستگاه‌های اپلی اجازه می‌دهد بعضی از محدودیت موجود در دستگاه خود را از بین برده و از اپلیکیشن‌هایی استفاده کنند که در فروشگاه اپل وجود ندارند.

اپل، پیش از این یک‌ بار علیه فعالان جیلبریک دست به اقدام قانونی زده است اما اداره کپی‌رایت آمریکا، انجام جیلبریک را در تبلت‌ و کنسول‌های بازی قانونی اعلام نمود ولی این عمل را روی تلفن‌های هوشمند مجاز اعلام نکرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11832 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1391/08/14 تعداد مشاهده: 1751
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

آزاد 1391/08/14 11:34
این خبر نیازی به آب و تاب نداره کلا هر ورژنی بیاد حالا 7 هم بیاد چون دستگاه هایی که پردازشگر آنها A4 هست به صورت تدر جلبریک میشن که میدونید این جلبریک تدر هم ناقصه